Täydellisen Nimimerkin Salaisuus???

AAAARRRRGGGGHHH!

Haluaisin keksiä itselleni nimimerkin joka kuvais mahdollisimman paljon ja hyvin minua. Sellaisen, jonka nähdessään joku samoista asioista kiinnostunut huomaisi minut heti. Voisin tietysti änkeä vaan sanoja peräkkäin mutta se olisi liian sekavaa. En myöskään osaa rajata omia mielenkiinnonkohteita niin että sekoittaisin vain pari keskenään ja niistä kehittelisin. Harmittaa kun pitääkin olla niin monesta niin erilaisesta asiasta kiinnostunut! ;)

Miten te rekisteröityä tai muuten vaan vakiintunutta nimimerkkiä käyttävät olette päätyneet juuri siihen mitä nyt käytätte? En siis tarkoita pelkästään täällä Suomi24:n sivuilla vaan missä vain - sähköpostiosoitteessa, meseosoitteessa, nettipelifoorumeilla...? Onko koskaan kaduttanut oma valittu nimimerkki, oletko vaihtanut, oletko kertonut vaihdosta vai oletko tarkoituksella "kadonnut"? Onko vanha ja uusi nimimerkkisi yhdistetty toisiinsa? Mitä haluat nimimerkilläsi ilmaista itsestäsi - vai onko se vain järjetön(?) jono kirjaimia, numeroita...?

Mulla on tämä vähän kiusallinen ongelma - keksin tarinoita ja juonia mutta henkilöiden, keksittyjen paikkojen, nimimerkkien jne jne jne keksiminen on aina yhtä tuskaa! On aina ollut ja luultavasti tulee aina myös olemaan. Voi huokaus!! :(

En mitään tusinanimimerkkiä haluaisi (esim tyyliin heidi83) vaan jotain persoonallisempaa - ja muutenkin nuo yksinkertaiset alkaa olla jo aika varattuja. Voisin tietysti lyhennellä sanoja tavalla tai toisella mutta harmikseni huomaan kovin usein ettei minulle itselleni selkeää lyhennystapaa ymmärretä. Höh ja pöh. :(

Kertokaahan mites teillä! :) Jään odottelemaan vastauksianne...

Kiittäen,
Ongelmansa takia sekoava koheltaja

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoisitko sen

Keijo Kompan käheällä äänellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen