En niin kauheesti seuraa politiikkaa, et voisko joku vääntää mulle rautalankasta syyn
Mikä oli motiivi Oslossa?
7
93
Vastaukset
- 13
Odottelemme tässä että lahtaaja itse pääsee taustoittamaan tekemisiään.
- Palestiinan valtion
Palestiinan valtion tunnustaminen oli leirillä kokoontuneiden Sosiaalidemokraattinuorten tavoite.
Pro Palestinian Rally at Norway Youth Camp the Day Before Massacre
Posted by american pendulum World Friday, July 22nd, 2011
http://www.americanpendulum.com/2011/07/pro-palestinian-rally-at-norway-youth-camp-the-day-before-massacre/
Newsinenglish- Labour’s summer camp opens 22.7.2011
http://www.newsinenglish.no/2011/07/21/labours-summer-camp-opens/ - tässä muutama
Taloudellinen kriisi Euroopassa, äärivasemmiston nousu Euroopassa/Norjassa? , islamistien/siirtolaisen räjähdysmäinen kasvu Euroopassa jne...sekä tavallisen ihmisen mitätön vaikutusmahdollisuus poliittisiin päätöksiin.
- IsoMursu
1) Pääsi historiaan suurimpana siviilimassamurhaajana.
2) Ampui ainakin 85 tulevaisuuden sosiaalidemokraattia. Heidän tulevat sos dem lapsensa kun ynnätään lukuun niin harvennus on jo melkoinen.
Siinä motiivit ampujalle.
Mutta hyvät toverit! Taistelun pitää jatkua. Me emme tingi aatteistamme taikka arvoistamme, vaikka meitä uhkaillaan ja tapetaan.
Koko maailman erityisesti Norjan suru on syvä. Siellä on nyt satoja lapsensa menettäneitä vanhempia. Mutta me yhdessä käännämme nämä tappiot voitoksi. Me yhdessä, voimme aatettamme edistämällä osoittaa suurinta kunnioitusta uhreja ja heidän omaisiansa kohtaan!
Osanottoni Norjassa menetyneiden omaisille. - näin on
Hallitus kusettanut Norjassakin ihmisiä ja juuri sossut on vallassa nyt.Eli isku oli hallituksen linjaa vastaan.Varmaan kohta Suomessakin,kun kansa huomaa Kataisen ajaneen maan konkurssiin.
- Sarvet Ylös
Hyvä pointti, Maan Tapa nosti melkoisen vihan. Mikä avuksi?
- tiedä häntä
Olisiko tapetut olleet politiikassaan mamu myönteisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768