asiantuntijan lausunnosta?
...
Äärioikeisto on vahvistumassa Euroopassa, uskoo Ulkopoliittisen instituutin terrorismin tutkija Teemu Sinkkonen.
Äärioikeiston voimistuminen on hänen mukaansa vastaus talouskriisiin, mutta se johtuu myös äärivasemmiston noususta.
...
- Nuorten kesäleiriin kohdistetussa iskussa voi nähdä symboliikkaa, että haluttiin tuhota kokonainen nuori sukupolvi vasemmistolaisia ennen kuin he pääsevät valtaan, Sinkkonen sanoo.
Poliittiset broilerit, mitäpä tuumaatta
2
<50
Vastaukset
- Mietitäänpä itsekin
A.B.B. tehnyt varmaan melkoisen analyysin ennen tekosijaan.
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/tyovaenpuolueen-pomohautomo/906475
Eikö Norjan Työväenpuolueelle tullut koskaan mieleen, että jotkut voivat pitkässä juoksussa kyllästyä poliittisiin broilereihin?
Meillähän on ollut sama suuntaus jo pitkään. Onneksi kansa sai vielä jotenkin ilmaista tahtonsa viime vaaleissa. Paineet lähtivät purkautumaan laillisin keinoin. Toivottavasti terve demokratia saa jatkoa seuraavissa vaaleissa. - sdp kok kepu rkp
4-puoluejärjestelmä meinasi tuhota demokratian EU-suomestakin.
Lopultakin kansa älysi tilanteen ja näytti puoluetukiaisten avulla valtaa käyttäneille kaapin paikan.
Jatkoa tulee kunnallisvaaleissa, jos suomalaisen demokratian annetaan rehellisesti toimia.
Valta kansalle, ei puoluejärjestöjen hyväveliverkostoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788