Koirien ulkoiluttaminen

Koiran omaava

Olen tutustunut Nummelan harjun pururataan, mutta onko kenelläkään tietoa onko tässä lähellä jotain muuta metsää missä voisi pitää koiria vapaina? Koirat ovat hyvin koulutettuja, mutta tuntuu, että saan paheksuvia katseita kun pidän koiria vapaana, vaikka vieressäni kävelevätkin kun näen, että vastaantulijoita on tulossa..

9

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiruus3453

      Ei koiria saa missään pitää vapaana, paitsi jos omistan oman metsän niin siellä.

    • toinen lainrikkoja

      Mä meen pois pururadalta, harju risteilee täynnä polkuja ja niillä kuljen koira vapaana.

    • mieisse

      Minä taas lenkkeilen harjulla enkä halua törmätä vapaisiin koiriin, sen verran huonoja muistoja lapsuudesta.

    • Vihdissä 1965- 2008

      Mene sinne Päivölän taakse. Veden ottamolla voi uittaa koiraa,jos ei sinilevää, siellä ei tule marisijoita vastaan.

      • älä mene

        En suosittele. Päivölän omistaja ei pidä siitä.
        Eikä sinne muutenkaan ole mitään asiaa.
        Yksityisen maita.


    • koiranomistaja2
    • moksinmies

      Tervetuloa Moksiin vaan täällä saa olla koirat rauhassa vapaana ilman, että kukaan tulee siitä valittamaan.

      Tosin itse otan aina koiran sivulleni kun joku uusi ihminen tulee vastaan

    • äksy mummeli

      Apua! Milloinhan m eille osoitettaisiin oikeesti alue jossa voi käyttää koiria ulkoilemassa vapaana? Metsää ja soramontun pohjia toki kunnallakin on mutta joko ne lukitaan puomein tai muutoin estetään käyttö.Tosi on että kevääällä taas kuohuu kun tantat marisee koiran kakasta....terve tuloa maalle asumaan...jee jee..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe