Koirien ulkoiluttaminen

Koiran omaava

Olen tutustunut Nummelan harjun pururataan, mutta onko kenelläkään tietoa onko tässä lähellä jotain muuta metsää missä voisi pitää koiria vapaina? Koirat ovat hyvin koulutettuja, mutta tuntuu, että saan paheksuvia katseita kun pidän koiria vapaana, vaikka vieressäni kävelevätkin kun näen, että vastaantulijoita on tulossa..

9

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiruus3453

Ei koiria saa missään pitää vapaana, paitsi jos omistan oman metsän niin siellä.

• toinen lainrikkoja

Mä meen pois pururadalta, harju risteilee täynnä polkuja ja niillä kuljen koira vapaana.

• mieisse

Minä taas lenkkeilen harjulla enkä halua törmätä vapaisiin koiriin, sen verran huonoja muistoja lapsuudesta.

• Vihdissä 1965- 2008

Mene sinne Päivölän taakse. Veden ottamolla voi uittaa koiraa,jos ei sinilevää, siellä ei tule marisijoita vastaan.

• älä mene

En suosittele. Päivölän omistaja ei pidä siitä.
        Eikä sinne muutenkaan ole mitään asiaa.
        Yksityisen maita.

• koiranomistaja2
    • moksinmies

Tervetuloa Moksiin vaan täällä saa olla koirat rauhassa vapaana ilman, että kukaan tulee siitä valittamaan.

Tosin itse otan aina koiran sivulleni kun joku uusi ihminen tulee vastaan

• äksy mummeli

Apua! Milloinhan m eille osoitettaisiin oikeesti alue jossa voi käyttää koiria ulkoilemassa vapaana? Metsää ja soramontun pohjia toki kunnallakin on mutta joko ne lukitaan puomein tai muutoin estetään käyttö.Tosi on että kevääällä taas kuohuu kun tantat marisee koiran kakasta....terve tuloa maalle asumaan...jee jee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe