Kuka on tämä mies?
-mustat hiukset
-usein joku pipo
-mustasankaiset silmälasit
-käsivarsissa paljon tatuointeja
haluisin tutustua suhun ;))) mutta en tiedä edes nimeäsi.
Mies Oulusta
9
616
Vastaukset
- Minä vain
eikö kukaan tunne :((
- eeffrfd
Millaset rillit?
- Minä vain
mustat paksusankaset :)
- Minä vain
möh eikös kukaan tunnista kaveriaan/itseään :((
- .
No tuommosia nyt on vaikka millä mitalla Oulussa esim. mun aviomies. Ja pidäkin näppis erossa.
- Minä vain
. kirjoitti:
No tuommosia nyt on vaikka millä mitalla Oulussa esim. mun aviomies. Ja pidäkin näppis erossa.
Kyseisellä herralla ei ole kyllä sormusta :) tai ainakin luulen niin...
- Sormusten herra
Minä vain kirjoitti:
Kyseisellä herralla ei ole kyllä sormusta :) tai ainakin luulen niin...
Ei se tarkoita mitään. Ei monetkaan pidä sormusta, kun se on syystä tai toisesta hankala, esim. töitten takia. Minäkään en käytä sormusta, vaikka naimisissa olenkin. Voihan olla myös avoliitossa.
- Minä vain
Sormusten herra kirjoitti:
Ei se tarkoita mitään. Ei monetkaan pidä sormusta, kun se on syystä tai toisesta hankala, esim. töitten takia. Minäkään en käytä sormusta, vaikka naimisissa olenkin. Voihan olla myös avoliitossa.
No tottakai voi olla. en mä sillä... sanoinpa vaan ettei sillä ollu sormusta.
- tazkattutumma,ei pip
Usein pipo?? Pysäytä ihmeessä ja sano mitä tahdot....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376