halla-aho vähättelee

mkolpöå

Tietenkin vähättelee ja karistaa vastuun hilseet luisuilta olkapäiltään.

Hänen tehtävänsä persuissa onkin levittää piilorasismia ja hienoihin sanakäänteisiin piilotettua vihaa ja ennakkoluuloa täysin tietoisena siitä, että maassa ja maailmassa on nurkat väärällään kajahtaneita, syrjäytyneitä ääriaineksia joille em. herran kirjoitukset ovat kuin tulta yrittäisi sammuttaa bensiinillä.

Kun jotain kammottavaa tapahtuu, on helppo kohauttaa niitä luisuja ja sanoa, että minkä minä sille voin että joku ottaa todesta minun löpinäni. HAH

Vieläkään soinista ei kuulu mitään! Miksi?

8

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjoo22

Maailmassa todellakin on paljon sekopäitä, jotka kuitenkin valitettavasti voivat imeä "pahoja" vaikutteita lähes mistä vaan. Pitäisikö kaikki siis kieltää ja kaikkein vaarallisimpina vielä erikseen ajattelu?

• HarusPerri

Soini punoo juoniaan Putkosen kanssa ja tulee pian ulos tiedonannollaan, joka tietysti tuomitsee Norjan tapahtuma. Perussuomalaisuus kuitenkin perustuu pitkälle samanlaisiin ajatuksiin kuin on Anders Breivikillä, siitä ei pääse mihinkään sanoi Timo ja Matti mitä tahansa. Nyt on pojat hyvät neuvot tarpeen!

• se siitä

HALLA-AHON KOMMENTTI IHAN ASIALLINEN: EI VOI ESTÄÄ IHMISIÄ LAINAAMASTA HÄNEN NETTISIVUJENSA TEKSTI,,NÄINHÄN ON TEHTY MYÖS KIRJOITUKSIA VÄÄRISTELLEN

HÄN EI OLE MYÖSKÄÄN KOSKAAN NÄHNYT KO NORJALAISEN KIRJOITTMAA TEKSTIÄ

• puskasta taas

Puolueesi avaaja pölö?

• YUIOPÅ

Ei kuulu sinulle molo.

• realistiperse pSS

Varmaan lähipäivinä nähdään ainakin Ilta-Sanomissa näyttävä Soinin pesu, puhdistus ja linkousjuttu, jossa hän "irtisanoutuu" jälleen kerran rasismista ja jopa tuomitsee Norjalaisen massamurhaajan teot. Teeskentelyähän se toki on, olemmehan jo tottuneet näihin Soinin toistuviin tekoitkuteatterikappaleisiin vuosien myötä. Kukaan täyspäinen ei Soinin teeskentelyyn usko, mutta hänelle riittääkin, että noin 20% äänestäjistä uskoo.

• yhteispohjoismaista
      • Don Jönner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen