just! taas on vihreet nuoret saaneet oike jämäkän ajatuspieru aikaseks! vai viel moniaviollisuus lain voimaseks? mitähän teil oike liikkusis siel värjätyn tukas sisäl? mie vaan en usko et ainaka mittä viisast! kullkaattes! ,saman tien lajijä väliset!!! sais sitte siin oikeuves oike jäkäkäst nahistel "puoliso laama ja puoliso gay" kumpi se sit oike perii sen möki suares ku, "pallelta" viimeviikol turvasana pääs unohtuu uude karhu rakkaans kans ja neito lounast palle naamaseens! ja jukolist...mää haluu olla paikal ku ekat oikeuvenkäynnit alkases aiheitte päälises! aatelkaa ny.. oikeuves kyse ku tuloo kump perrii....lammas vai gunhilde? määääää...vai sää! ai saakeli, mä varsin tartten jo pelkäst ajatuksest ottaa rauhottavii ette mä varsi tukehdu nauruuni! hankkika ny oikeest tekemist! ajattelu työ ei selvästikkä ol teijä juttune!
oosoolemio!
aikuisten oikeesti!
1
<50
Vastaukset
- hu000h
[X] AJATUSPIERU
terveisin laaman ja gayn puoliso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080