Norjan hirvittävät tapahtumat ovat ilman vihan lietsontaakin aivan riittävän hirvittäviä. Toivoisin, että ihmiset todella ymmärtäisivät, että noiden tekojen takana on todella sairasmieli, se ei ole mitenkään sidoksissa uskontoon, politiikkaan tai johonkin aatesuuntaan, vaikka henkilö olisi niistä asioista ollut kiinnostunut tai olisi ollut joidenkin järjestöjen jäsen, mikään järjestö ei tule asettumaan noiden tekojen taakse. Ne ihmiset jotka täällä ja mediassa suureen ääneen huutavat syyttömiä syylisiksi ja vaativat syyttömien rankaisemista, ovat itse vihanlietsojia, jotka eivät ymmärrä huutonsan seurausta. Joten jättäkää uskovaiset ja polittiset puolueet rauhaan, ne eivät ole näiden tekojen takana, eivätkä tule ikinä olemaan. Yksilön vapaus tulee säilyttää ja oikeus mielipiteensän ilmaisemiseen ja oikeus järjestäytyä ja liittyä polittiseen lailliseen toimintaan, nämä ovat asioita jotka kuuluvat demokratiiaan, eikä niitä pidä rajoittaa. Jos me näitä oikeuksia alamme rajoittamaan silloin me olemme siirtyneet demokratiasta diktatuuriin, uskoakseni me kukaan emme sitä halua.
Säilyttäkää demokratia
ei diktatuurille
1
<50
Vastaukset
- Valitettavasti
Suurin osa ihmisistä nyt vaan valitettavasti on niin imbesillejä, että eivät kykene pitkäkestoiseen ajatteluun, vaan huutavat suureen ääneen edes tajuamatta mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659