"Pian elämme 1000-vuotiaiksi"

bushmannilaisuutta..

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011070614013950_tr.shtml

Tiedeparatiisin näköala, ihmiselle saadaan ikää lisää = Bushmannin tyylinen valtakunta-onni.

// leike artikkelista// Ensimmäinen 150-vuotiaaksi elävä ihminen on jo syntynyt, de Grey uskoo. Ja hänen mukaansa ensimmäinen 1000-vuotiaaksi elävä ihminen voi syntyä jo parinkymmenen vuoden sisällä. Eikä ihmisellä ole "ikärajaa" - mitä pidempään ihmiset elävät, sitä paremmin tiede ehtii kehittää uusia keinoja ikääntymistä vastaan, De Grey sanoo.
.... loput lehdestä...

Mutta olisiko toivottava elämänjakso?

Mielestäni ei, koska ihminen ei elä parannuksen tuottamia hedelmiä kantaen, eikä edes ole kyse siitä, että Jumala olisi muuttanut ja luonut uudeksi ne olosuhteet.

Sanoisin tarjoukselle, "kiitos ei"! .. Kuolen ennemmin täältä rienaajan hallintamaasta ajoissa pois, pois ruumiistani, että saan muuttaa iäisiin majoihin.

Pikkasen on painotuseroa asioihin, mille pohjalle elämä ja elämän todellinen rakkaus rakentuu.

Vai mitä Bushman!!! Haluaisitko ottaa 1000- vuotiselämänlahjan ja istua koneellasi kirjoittelemassa manifestejasi?

1

202

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silti joku voipi jo nuorena kuolla, peräti jo satavuotiaana - kas kun siellä tuhatvuotisessakin on liha vielä heikko, vaikka toki on ssaatana sidottu pois niin, ettei isoja kiusauksia ole.

1992 käännös:
      JESAJA 65:19
      Ja minä riemuitsen Jerusalemista, iloitsen kansastani. Ei siellä enää kuulu itkun ääntä, ei valitusta, [Jes. 60:20]
      20 eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään, ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen. Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena, jonka vuodet jäävät alle sadan, häntä surkutellaan.
      21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän,

Vanha käännös paljastaa perimmäisen kuolinsyyn . . .

19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
      20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
      21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      926
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      875
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      589
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe