Miksi blondivitsit ovat

warmhuggskisseslove

niin lyhyitä?
-Jotta miehet ymmärtäisivät ne.

Kohta kaupoille.
Hitto,tuolta oli maksuautomaatti poistettu.

Mikä on miehen käsitys esileikistä?
-Puolen tunnin ruikutus ja anelu.

6

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • warmhuggskisseslove

      Entisen naapurin kanssa eilen Porvoossa Cafe Capriolessa sekä Robin Hoodissa.Piristi.
      Vein aamulla koiran ulos ja sit nukuin.Kamala ku väsyttää.

      ...
      Mies pyöräili pimeällä tiellä. Äkkiä tielle ilmestyy poliisi, joka nostaa kätensä ja huutaa:- Seis! Sinulla ei ole valoja pyörässä!- Mene helvetissä pois tieltä, kiljuu pyöräilijä takaisin. - Ei mulla ole jarrujakaan!

      Parin tunnin kuluttua ystävän luo kahville.En ole hänen luonaan ennen käynyt.Kiva nähdä pitkästä aikaa!

    • warmhuggskisseslove

      Juuri kotiuduin.Olipa ihana tavata ystävää!
      Mahottoman lämmintä.
      Likka menee nsi yöksi siskolleen ja mummille toiseksi,sitten jo takas kotiinsa ;(

      Hieno nainen pitää talonsa aina siistinä ja järjestyksessä. Pyykkikori on aina tyhjä. Hän pukeutuu hyvin ja pitää kampauksensa kunnossa. Hän ei ikinä kiroile, vaan käyttäytyy aina hyvin. Hän on erittäin kärsivällinen kaikkia kohtaan, hymyilee alati ja lausuu ystävällisiä sanoja kaikille. Julkaise tämä, jos epäilet olevasi mies ! ;)

      Jee olen kolmesti saman päivän aikana voittanut veikkauksen lotossa!!! Kahdesti 80 senttiä ja yhden kerran 13,56e ;D eli kannattaa lotota!

      ‎...
      Mies pyöräili pimeällä tiellä. Äkkiä tielle ilmestyy poliisi, joka nostaa kätensä ja huutaa:- Seis! Sinulla ei ole valoja pyörässä!- Mene helvetissä pois tieltä, kiljuu pyöräilijä takaisin. - Ei mulla ole jarrujakaan!

    • warmhuggskisseslove

      Ei kannata elää muita ihmisiä varten ja miettiä mitä muut sinusta ajattelee, siinä tuhlaantuu vaan aikaa sinun omasta arvokkaasta elämästäsi...

      Heräsin jo klo 4 pirteenä siivoomaan,täyttelin ristikoita ja vein koiran ulos. Salille klo 7. Se aloittamani EASYDIET tehoaa! Olen energisempi,pirteämpi,paino tippuu eikä oo nälän tunnetta vaikka kaloreita per päivä tulee vain 600-1000 ;););)

      VAIN MIES VOI OSTAA 500e AUTON JA ASENTAA SIIHEN 2000e stereot.

      MITÄ EROA ON MIEHELLÄ JA SIALLA? -SIOISTA EI TULE MIEHIÄ,KUN NE OVAT JUONEET LIIKAA.

      NAISET EIVÄT KOSKAAN TULE TASA-ARVOISIKSI MIESTEN KANSSA ENNEN KUIN OPPIVAT KULKEMAAN JULKISILLA PAIKOILLA KALJAMAHAISINA,VERRYTTELYHOUSU​T LÖKÖTTÄEN JA SILTI PITÄMÄÄN ITSEÄÄN MAAILMAN VETOVOIMAISIMPANA OLENTOINA.

    • warmhuggskisseslove

      Naisia sanotaan usein heikommiksi kuin miehet, mutta ajatelkaapa tätä: Me voimme vuotaa verta jopa viikon > kuolematta. Me voimme tuottaa maitoa syömättä ruohoa. Me voimme kostua koskematta veteen ja me saamme luuttoman lihan seisomaan. Kuinka moni mies pystyy tähän? Lisää statukseesi jos naiset ovat mielestäsi vahvoja :-)

      Ystävä on hän, joka työntää sinut matkaan kun epäröit, luottaa kun et itse luota. Ystävä on hän, joka näkee, mihin pystyt, haastaa hyviin muutoksiin ja auttaa tunnistamaan oman tiesi. Ystävä on hän, joka kysyy oikeita kysymyksiä, jotka ohjaavat eteenpäin, kun pelkäät menettäneesi suunnan. Ystävä on hän, joka toivoo sinulle vain parasta, uskoo unelmiisi ja antaa siivet lentää niitä kohti ♥

      Kateelliset jauhaa, idiootit puhuu, ku.....t juoruu ja huonoimmat keksii huhuja. Puhu vaan pa...a, ei se satuta mua kumminkaan, yritä vaan uudestaan ei susta tuu voittajaa. Pa...a puhuu vaan ne, joita v.....aa olla huonompi.

      Sä oot tärkee mulle aina vaikka kuka sanois susta mitä mut uskon vaan sen minkä itse nään enkä välitä muista ♥

      Vanhin tytär meni eilen mummilleen yöksi.
      Kohta tulee himaan ja värjää mun hiuksiin punaisia raitoja.
      Yksi asia selvinnyt mukavasti,viel ois muutama selvittämätön ja yksi aika paha ...

    • warmhuggskisseslove

      Ukko meni apeekkiin ja pyysi saada Datsun-kortonkeja: - Eihän sen merkkisiä olekaan, apteekkari totesi. - Mutta kun lehdessä luki, että pitkän päälle Datsun, ukko vastasi.

      Mulla treffit maanantaina.Tutustuin facebookissa.Ei tyyppiäni.Kaverina näen kun se halunnut jo kauan tapaamista.

      Älä sano tätä poliisille o Pitäisitkö kaljaani, en muuten pääse käsiksi rekisteriotteeseen. o Sori konstaapeli, en tajunnut että tutkanpaljastimeni oli pois päältä. o Etkös sinä ole se tyyppi Village Peoplesta? o Hah, sinun täytyi ajaa ainakin kahtasataa että sait minut kiinni. Hyvää työtä! o Minä luulin, että poliisien täytyy olla hyväkuntoisia. o Sinähän et aio tarkastaa takakonttia. Ethän?

      Jos sinulla on joku jota voit rakastaa, ÄLÄ PETÄ! Jos sinulla on joku jota voit halata, HALAA TIUKASTI! Jos sinulla on joku johon voit luottaa, LUOTA KOKO SYDÄMESTÄ! Jos sinulla on joku josta et halua päästää irti, ÄLÄ IRROTA OTETTA! Jos sinulla on joku jota vihaat, ÄLÄ ANNA SEN PILATA ELÄMÄÄSI...

    • jk

      vai n iin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1750
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      75
      1367
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1298
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      189
      1283
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe