Eli siis mä olen pitämässä synttäreitäni TÄMÄN VIIKON SISÄLLÄ! Ja kaikki muu on valmista kuin joku yksi yhteinen ohjelma tekeminen. Mulla on jo sellanen tietovisa juttu mutta mitään yhteistä ei ole ? Eli siis musiikkia saa, takapihalla pidetään, eli tilaa jonkin verran ja näin. Joten vastaa pliis NOPEASTI tähän, vaikka ideasi olisi aivan surkea ja käytetty! Mieluiten jotain yhteisiä juttuja siis. Tyttöjä ollaan, tunnetaan kaikki toisemme hyvin, ja semmosta! VASTAA NYT PLIIIIIIS!!!!
OIKEASTI NYT IDEOITA! :o
1
114
Vastaukset
- pari ideaa
SIIISSS IIIKKK PLIIIIS VASTAAAA!!!1!1!!1111!11!!!!
Tämän tyyliset viestit pois kiitos. Asiallisestikin voi pyytää pikaista vastausta.
Vastaanpa nyt kuitenkin kysymykseesi.
Mulle tuli mieleen suklaan syönti kisa. Eli ostat suklaalevyn/levyjä. Sitten tietyssä ajassa pitää syödä mahdollisimman paljon sitä haarukalla ja veitsellä vanttuut kädessä. Pidä vaikka suklaa ennen kisaa jääkaapissa tai ei ainakaan auringossa, jottei pehmene.
Toinen idea: Hommaa vanhoja aikakaus- ja sanomalehtiä, erivärisiä papereita/kartonkeja ja kyniä ja askarrelkaa yhdessä "ystävyystaulu" tai synttärikortti sulle. Eli isoon kartonkiin leikkaatte kaikkia kuvia ja kirjottelette inside-juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764