kohta myös USD. Mitäs tilalle ?. Mummon markka, Kreikan "rähmä" tai sitten oravannahat. Onks tällä areenalla kukaan koskaan maksanut oravannahoilla ?
Oliskohan se kivaa.?
Mene ja tiedä. Mä menen nyt.
Euro on ihan hanurista
9
<50
Vastaukset
- oikea.heippa
Väittävät Oravien olevan vähissä ja sukupuutteen partaalla, mene ja tiedä.
Entä voiko maksaa liito-Oravilla:) Siinä ei raha kauan Kurreile hyppysissä.
Mutta voiko liito-Oravia ottaa maksuvälineeksi koska ne ovat suojeltuja?- annikoo..
Ikinä en ole liito-oravaa nähnyt.....mutta monta aluetta on jäänyt rakentamatta...ettei liito-oravien elinympäristö häiriinny.....
Luonnon ystävänä.....mutta turha nipotus pois..... - o / h
annikoo.. kirjoitti:
Ikinä en ole liito-oravaa nähnyt.....mutta monta aluetta on jäänyt rakentamatta...ettei liito-oravien elinympäristö häiriinny.....
Luonnon ystävänä.....mutta turha nipotus pois.....Niin on tapahtunut. Ellei liito-oravaa ole, sellainen keksitään, ettei jotakin tuiki tärkeää tietä voida leventää jo turvallisuus syistä. Liito-oravan henki on arvokkaampi kuin ihmisen.
En tiedä suomessa ensimmäistäkään eläinlajia, etteivätkö ne löytäisi uutta elinympäristöä, siirtyvät vain syrjemmälle, jos ihminen muokkaa niiden sen hetkisen elintilan.
Viherpiipertäjät antavat mielellään suusta suuhun tekohengitystä jopa eläinten jätöksille:) annikoo.. kirjoitti:
Luonnon ystävänä.....mutta turha nipotus pois.....Olen nähnyt, ja onpa jopa sellainen joskus taannoin purrut minua sormeen. Oli nimittäin tehnyt pesänsä pönttööni ja kun kädellä koettelin mitä sieltä löytyy, tämähän nappasi saman tien kiinni.
No, pistin sitten katon takaisin paikalleen ja annoin liitureiden jatkaa perhe-elämäänsä.
Eurot ovat riittäneet tähän asti ihan hyvin, pitäkööt oravat nahkansa vaikka varmaan on kuuma heilläkin näin kesällä.
- oikea.heippa
Niin, olisihan se väärin riisua Oravilta turkki ihmisen itsekkyyden ja ahneuden vuoksi. Historiassa se saattoi olla oikea ratkaisu kun silloin ei ollut Dresmannin vaateketjua, osta kolme oravannahkaturkkia, maksa kahdella Oravalla.
- annikoo..
Mä voisin maksaa banaanikärpäsillä......miten ihmeessä ne lisääntyvät niin nopsaan......jäi hedelmäpussukka pöydälle keittiössä.....eikä ollut edes banaaneja....
- o / h
Omituisesti sikiävät kaikki ötökät ellet ole sassiin huolellinen elintarvikkeiden kanssa. Biopussikin ulos päivittäin.
- exnikki
Miten olis sellanen vanha raskas valuutta, nimeltään myllynkivi? Kovin hupaisaa olisi kattella, kun porukat lähtee käteinen mukanaan pubiin olusille.. :-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029