Että nyt te muutkin alatte toivoa kovia rangaistuksia?
Kaikkia väkivaltarikostuomioita pitäisi koventaa! no nyt ainakin tiedän monta henkeä että loukkaantunutta se vaatii :O
Näinkö monta pitää tappaa?
6
<50
Vastaukset
- asladwdwd
Suomessahan tuosta sais pakkohoitoa uuden nimen uuden alun nämä lapset ei sitä sais eikä muuten saakkaan
- viher_rys
Rangaistusten koventaminen ei ole tässä olennainen asia. Breivik ei selvästikään ymmärrä tekoaan ja kiinniottotilanteessa uhreja olisi tullut lisää, jos hän olisi odottanut kovempia tuomioita. Se, että hän näkee ihmiset sarjakuvamaisina ilman persoonaa, tekee sen, että hänellä on vaikeuksia ymmärtää maailmaa. Ensisijaisesti minä steriloisin hänet.
Meidän suojelemiseksi: koppi, josta häntä ei enää päästetä ulos voisi toimia. On huomiotava, ettei vankikarkuruuteen pidä antaa mitään mahdollisuutta. - a35f
Kuules tämäntyyppisiä jätkiä ei vankilatuomiot hetkauta. Kun kutsu käy, niin pitää tappaa.
- Eipä mulla muuta
Pitäisikö vapaamuurareilta kieltää myös ne pienet esiliinat, mitkä heillä on päällään?
Ja Breivik vapautuu, niin onko hän silloin vapaa vapaamuurari?
Eipä mulla muuta tällä kertaa..- totta kai
Breivik ylenee mestarimuurarista ylöspäin, onhan se sanomattakin selvä kun historian tuntee. Hänestä ehkä tulee marttyyri kuolemanrangaistuksen myötä ja nämä okkultistit luulevat synnyttävänsä hänet uudestaan.
- ulkomailla44
pikemminkin maahanmuutopoliitiikkaa olisi pitanyt muuttaa jat sitten olisi nuo nuoret saastyneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872