Semmosta vaan haluaisin näin yötuimaan kertoa, että jokunen vuosi sitten pikkusiskoni oli alkanut lämpiämään jehoviin päin, mutta minä ja isäni puhuimme hänet ympäri lopettamaan tekemisensä jehovien kanssa. Sisko tuli järkiinsä ja jätti liittymättä kyseiseen porukkaan. Osana suostuttelua oli tuttuni apu, hän oli tuolloin lukemassa teologiaa hki yliopistolla ja vinkkasi erään suomalaisen kirjoittajan tekemän kirjan, jonka siskoni sitten luki ja tuli järkiinsä. Itse olen ateisti ollut jo pitkään ja siskostani tuli myöhemmin myös elämäntapa-ateisti. Isäni on puolestaan kirkon jäsen muttei uskonnollinen. Että sellaista vaan että tulipahan tehtyä tuolloin hyvä työ ja estettyä yhden ihmisen ajautuminen jehoviin päin. Nykyisin kaikki on hyvin, ei ole ongelmia elämänhallinnan kanssa siskollani, perhe, työ ja harrastukset kaikki tuovat suolansa elämiseen. Ei siihen mitään jehovia tarvita.
Pelastin siskoni jehovilta
yötuimaan tällaista
1
54
Vastaukset
- hyvä teko olikin
teit ihan oikein. se kirja taisi olla pasi turusen kirja. se on hyvä läpileikkaus todistajien uskonnosta ja kultista.
onneksi siskosi pelastui mielenhallinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862