samoilla linjoilla kuin vasemmistoliiton arhinmäki mutta nyt olen hänen peräänkuuluttaessaan stoppia vihapuheille; http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Arhinmäki Maahanmuuttokriitikoiden sanouduttava irti hirmuteoista/1135268073804
mutta vihapuheita on laidasta laitaan ja vaikka tälläkin palstalla esimerkiksi toveri wäinä syyttää kallea vihasta - sellaisesta napinkokoisesta - niin kyllä myös usean kommunistin arvomaailma ja maailmankuva on vihan vääristämä ja vihan voimalla eletään ja kirjoitellaan päivästä toiseen.
että jos tätäkin palstaa seuraatte tarkoin niin harvassa on keskustelu kommunismista; viha ja väkivalta täällä ovat hallitsevina keskustelunaiheina.
harvoin olen
2
<50
Vastaukset
- setätietää
Mitä muuta keskustelu komuunismista voi olla kuin
vihaa ja väkivaltaa täynnänsä?
Kommunismihan perustuu väkivaltaan!äärioikeiston voittaessa minun kaltainen sosiaalidemokraatti revitään kotoa ulos ja ripustetaan lyhtypylvääseen roikkumaan. toki sivistyneenä miehenä olen nähnyt 80-luvulta elokuvan nimeltä "punainen vaara"; ensi-illassa presidentti Reagan nousi ylös taputtamaan. elokuva kertoi neuvostoliiton miehityksestä pohjois-amerikassa sekä vastarinnasta. elokuvassa oli koskettava kohta missä perheenisästä näytettiin vain ase ja kuollut käsi ja slogani auton takaikkunassa missä lukee, että `aseeni viedään vain kylmenneistä käsistäni`. minua ei ripusteta mihinkään; minut voidaan lahdata mutta yksin en lähde.
vittu joskus tuntuu että olen niin yksin; kun ajaa ay-liikkeen myötä työmiehen etua niin kahelit haukkuu kommunistiksi. punikiksi. ja kommunistit haukkuu porvariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536