Miten tommonen murhaaja saa elää yhteiskunnassa jossa pitäis olla tasa-arvo.Hän saa täysylläpidon linnassa 30v ja sitten taas Tappamaa.
Vastaukset 3
Siis Tää on niinku aivan sekoa,Saa tappaa ihmisiä Eikä siitä saa ku muutaman vuoden linnaa.mutta jäikö lasku maksamatta.siitä saa 20v ulosottoa.
- z.o
empä usko että sillä niin mukavaa on siellä luxusvankilassa. Parempi että jäi henkiin, eikä tapettu, niinku olis esim USA tapahtunu. Saa kärsiä ja miettiä tekosiaan. Suomessahan murhaajat vapautetaan jos ne tulee uskoon. Eikös tää ollu viittä vaille muslimi, joten se on vapaa räjäyttämään ittesä Oslon torilla noin 3 vuoden päästä ja taas kuolee viattomia turhan takia. Sellaista se on tämä hyysäriyhteiskunta parhaimmillaan.
- hjjjjjjjjjjjjjk
no kyllä joku norjalainen sen tappaa heti kun vapaaksi pääsee
tai no ehkä ei
Luultavasti joku vankikundi tappaa sen
ihan totta, ihimisiä kuolee vankiloissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493