Onko Jeesus saanut tulla sydämesi Herraksi?

pikku siskosi

Uskonratkaisu, mitä se on?

Se on Jeesuksen vastaanottamista elämäänsä. Se on ihmisen myönteinen vastaus Jumalan armo kutsuun. Uskonratkaisu ei siis ole jotakin rituaalista suoritusta, vaan armon tarpeen hyväksymistä ja sen vastaanottamista.

Raamatun sana sanoo:

“Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi.”
Joh. 1:12

Kun otamme Jeesuksen vastaan elämäämme,HÄN antaa meille voiman tulla Jumalan lapsiksi.

Usko on Jumalan lahja, sitä ansaita ei töin ja toimin, vaan armosta anova sen saa.

“Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt.”

Joh. 6:29

“Kukaan ei voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta sitä ylhäältä.”

Sentähden, jos et vielä ole uskossa, niin rukoile uskoa Jumalalta.

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, pikkusisko!

Sanoit enemmän kuin kukaan meistä vakikirjoittajista yhteensä tähän mennessä!

""Onko Jeesus saanut tulla sydämesi Herraksi?""

Kunpa olisikin! Mutta taitaapi auton
      takapenkillä taustapeilin kautta hartaasti
      odottaa että katseeni kohtaisi hänen silmänsä

Kuulen Hänen kuiskaavan korvani:
      anna Minun ohjata, minä tunnen tien
      vain minä tiedän sinun uuden asuntosi

Joh. 14:2
      Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

• Valon Taikaa

Miksi usko on Jumalan lahja?
      Siksi, ettei kukaan pääsisi kerskaamaan omasta uskostaan.
      Se mikä minussa on Jumalista on Jumalan omaa ja Hänen minulle antamaa. Uskokin.
      Minun tehtävänäni on tunnustaa vain Jumalalle, etten ole Hänen armoansa ansainnut, vaan olen syntinen ja avuton. Herra armahda minua!

• ## Minun tehtävänäni on tunnustaa vain Jumalalle, etten ole Hänen armoansa ansainnut, vaan olen syntinen ja avuton. Herra armahda minua! ##

Niin. Itse asiassa kaikki rukouksemme anotaan tässä hengessä. Herra, armahda minua. Sillä se on armoa, armoa armon päälle, että Jumala välittää ihmispoloisista.

Ja mitä ansioihin tulee, Jeesus toteaa, että olemme ansainneet hellvetin tulen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68