Kuulemma vastoin jotain terveysdirektiiviä. Ei saa sekoittaa saunaa ja alkoholia. Ei p-le, nyt mulle riittää.
EU kieltää saunakaljat!
11
256
Vastaukset
- grsthwerwequ
Keksitkö omasta päästä, seuraava hullu sekoamassa.
- kamalaa mutta totta
Ei kun totta se on, mäkin luin Soinin blogista.
- kamalaa mutta totta2
Vai oliho se nyt Hakkaraisen. No täyttä asiaa kumminkin. Älkää uskoko kun Barroso yrittää kiistää, kyllä kansa tietää.
- Smurffilimukin käy
varmaan halla-ahon blogi, sieltä löytyy aina joku tilasto joka todistaa että 100% jonkun ikävän pykälän kirjoittaneista juristeista oli somaleita. JA että ylipäänsä ilkeät ihmiset on aina ulkomaalaisia. Hassua vaan että halla-aho itse muuttuu ulkomaalaiseksi matkustamalla Hesasta 80 km etelään.
juodaan sitten smurffilimua! - Suomen mies
on se totta hommafoorumila sanottiin niin
- hakakrainen
eikö pilsneriä edes
- anomaly555
Link or you stink!
- Suomen mies
On se totta en nyt löydä enää sitä linkkiä mutta hommafoorumi tietää kyllä.
- Arska, puistokemisti
SE ON ALKANUT!!! mulle ei myyty alkossa eikä k-kaupassakaan!
- persu
Ei hätää, ehtoollisviinejä saa persut edelleen kirkoista varastaa. Et edelleen voi olla pönttö sekasin.
- Näitä..
älyttömiä avauksia sanotaan yleensä ketjun myrkytykseksi joita sitten nostellaan yhtä typerillä kommenteilla, eihän ne ole kuin huonoja kommentteja ketjuun, ei tuollaisista oikeasti ole asiallisiksi avauksiksi ja alustukseksi.
Tarkoitushan näillä on estää asiallinen keskustelu aiheesta ketjussa (thread), niitä on kuitenkin suomi24:ssä alettu käyttää kokonaisten palstojen myrkyttämiseen ja trollailuun, vaikka joka paikassa sanotaan, että älä ruoki trollia, trollauksen mahdollisuus laajeni nostojen myötä.
http://www.google.fi/#hl=fi&cp=8&gs_id=s&xhr=t&q=dont feed the troll&pf=p&sclient=psy&source=hp&pbx=1&oq=dont fee&aq=0&aqi=g5&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=7508a32b48218a&biw=1206&bih=708
Ja jokunen kuva aiheesta.
http://www.google.fi/search?q=dont feed the troll&hl=fi&biw=1206&bih=708&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=FEBcTv7WBOPj4QSQ2dA_&sqi=2&ved=0CCYQsAQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659