tietääkö joku

tikrutäti

mikä on yksin asuvan tuloraja mikä pitää jäädä ruokaan kuussa menojen jälkeen.mulla jää 50 euroo.saisinkohan sossusta mitään.

6

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on paikkakunta kohtainen. Mutta vähin jonka pitää käteen jäädä kk on 420€.
      Joten kannattaa mennä sossuun ilman muuta.

    • köyhä ja kipeä

      Vuokran maksun jälkeen on jäätävä 421 euroa, muista menoista on selvittävä kuten mielii.
      Minä tein aina näin kun elin minimitoimeentulolla. Laskin ensin että ruokaan on jäätävä tietty summa, sitten maksoin laskut.

    • tikrutäti

      no joo sitten vois vähän ruokarahaa saadakin.täytyy mennä käymään,kun ei oikein kuukautta tuolla 50 tahdo tulla toimeen,vaikka miten laskis,ja kaikki menot karsis.

    • velallinen varaton

      ET kertonut asumistilanteestasi mitään. Velkatalo, vuokratalo? Velaton omistusasunto? Jos rahasi hussaat ties mihin niin et sossusta saa mitään, etkä saa vaikka olisit oikeasti tarpeessa kun sossu huomioi vaan tietyt menot. Aina sanotaan että asumismenojen jälkeen pitää jäädä tietty summa, mutta koskaan ei muisteta sanoa että se pätee vain jos asut vuokralla

    • tikrutäti

      joo vuokraluukku tai oikeastaan aso talo mut ei kai se haittaa kaksio yks henki tulot vajaa 1000 euroo

    • apua hakenut monesti

      Aina kannattaa laskettaa sosussa. Koskaan ei voi tietää mitä saat. Itse olet veroja maksanut myös joten sun ikeus on hakea sieltä apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2848
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2007
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      152
      1805
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1396
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      188
      1394
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      104
      1185
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe