Täällä on Winuskovaiset mesonneet Veli- Pekka Poutasen tutkimuksesta ja uskovaisille tyypilliseen tapaansa he pitävät magneettimiehen julistusta melkein yhtä varmana totuutena kuin talousrikollisen Kailajärven sanaa.
Meillä on siis tohorin sana oikeudesta, että ohjema oli toimiva ja verrattavissa muihin markkinoilla oleviin satoihin ohjelmiin. Tälläkin palstalla on moneen kertaan kyselty niiden tieteellisten tutkimusten perään. Maailma on täynnä " tieteellisiä " tutkimuksia joiden arvo on tasan nolla. Syitä voi olla monia.
Ehkei teillä ole syytä kääntää yleistä mielipidettä Wincapitan suhteen. Muuten en ymmärrä miksi ihmeessä mm. puolustusrintama toimii niin idiottimaisesti kuin se tekee. Wikipress olisi ollut teidän kannalta hyvä paikka julkaista Poutasen " tieteellinen " tutkimus kokonaisuudessaan. Jos se on pätevä, pakkohan se olisi noteerata.
Sen julkaisu olisi jo siinä mielessä kultturiteko, että Poutasen " tieteellinen" tutkimus saattaisi olla maailmanmittakaavassa ensinmäinen tieteelliset metodit täyttävä tutkimus valuuttakauppaohjelmistoista.
Tuskin tohtori ydinfyysikko valuuttakauppa-asiantuntija Veli- Pekka Poutanen itse alentuu Suomi24 lukemaan, mutta jos joku saisi viestin välitettyä Poutaselle. Julkaise se tutkimus, mitä sitä salailemaan. Annetaan asiantuntijoiden katsoa onko siitä mihinkään. Tehän ette voi kuin voittaa, jos se on niin hyvä kuin mitä puolustus antaa ymmärtää.
Narukäsien haaste Veli- Pekka Poutaselle
58
546
Vastaukset
- Kalliiksi tulee
Näillä jutuilla pedataan tulevia 600 ketkun oikeudenkäyntejä.
Heitetään sitten ponzzorin oikeudenkäynnissä, olihan siellä varsinaisessa oikeudessa oikein proffessoori kertomassa kuinka hyvä Hannun ohjelma oli.
Mistä minä tiesin, että ohjelma olikin kikkare joka ei toiminut ja Hannu jakoi muiden rahat minulle, ei rahan päällä lukenut esim.Kentsu...
Hannun robotti oli mahtava, jopa ulkomailta tuli asiakkaita, mm MB joka sai voittoja valuuttakaupasta pikkasen alle kolme miljoonaa.
Puolustus:
Mistä minä olisin tiennyt, jos ei Kensu, proffessori, mansikanjemmaaja, ministeri, poliisi, kirkkoherra, ojankaivaja, valuuttasijoittaja voineet tietää kyseessä oleen ponzi !
Syyttäjä:
Luitteko keskustelupalstoja katsoitteko tv:tä, ja näittekö varoitukset, kyttäruudun olis pitänyt avata silmänne ja teidän olisi pitänyt lopettaa kotiutukset ja käteisen rahan vastaanotot !
Puolustus:
Hannu vakuuti ettei valuuttakauppaa käyty, eli silloin ei ole Ponzi. Jos tililläni on rahaa saahan sen nostaa, minä en ole sitä siirtänyt !
Tuomio:
Ei ole toteen-näytetty rikosta, kuitenkin yleiseen tyhmyyteen vetoaminen on hyväksyttävää ja jätetään tuomitsematta, mutta laittomaan rahankeräykseen osallistumista tuomitaan palauttamaan nostetut varat 8000 € valtiolle tästä päivästä lukien 16 % korolla. Käteisellä saadut varat on palautettava heille joilta ne on saatu viipymättä.
Näin menee ja rahaa palaa- Herasjuomari
Kovin on laimeita juttuja puolustuksella, eihän näillä pärjää mitenkään. Pannaan vähän ainetta sekaan.
Puolustus:
Tässä asiassa ei tietystikään ole rikosta. varatuomari, OTK Ilkka Pitkänen on pätevästi osoittanut, että Wincapitan toiminta on täysin laillista ja hyväksyttävää ja varat maksettiin klubin omista varoista.
Syyttäjä:
Mitä, mitä - miksei minulle ole kerrottu mitään?
Puolustus:
Rikollinen ja vääristelevä media on tahallisesti jättänyt kertomatta Wincapitan laillisuutta tukevat seikat ja etukäteen tuominnut rehelliset kansalaiset rikollisiksi. Lisäksi KRP on jättänyt tutkimatta, kuka oli se taho, joka laittomasti lakkautti täysin laillisen liiketoiminnan.
Syyttäjä:
Esitettyjen tosiseikkojen vuoksi syyttäjä luopuu kanteesta.
Tuomio:
Koska rikosta ei ole toteennäytetty ja koska syyttäjä luopui kanteesta, käsittely on päättynyt ja syytteet raukeavat.
Lailliseen liiketoimintaan osallistuneilla korvataan valtion varoista tapahtunut vahinko ja sille 16% vuotuinen korko tästä päivästä lukien. Asianomaisia pyydetään jättämään korvausvaade käräjäoikeuden kansliaan viimeistään kahden viikon kuluttua tästä päivästä. - Herasjuomari
Herasjuomari kirjoitti:
Kovin on laimeita juttuja puolustuksella, eihän näillä pärjää mitenkään. Pannaan vähän ainetta sekaan.
Puolustus:
Tässä asiassa ei tietystikään ole rikosta. varatuomari, OTK Ilkka Pitkänen on pätevästi osoittanut, että Wincapitan toiminta on täysin laillista ja hyväksyttävää ja varat maksettiin klubin omista varoista.
Syyttäjä:
Mitä, mitä - miksei minulle ole kerrottu mitään?
Puolustus:
Rikollinen ja vääristelevä media on tahallisesti jättänyt kertomatta Wincapitan laillisuutta tukevat seikat ja etukäteen tuominnut rehelliset kansalaiset rikollisiksi. Lisäksi KRP on jättänyt tutkimatta, kuka oli se taho, joka laittomasti lakkautti täysin laillisen liiketoiminnan.
Syyttäjä:
Esitettyjen tosiseikkojen vuoksi syyttäjä luopuu kanteesta.
Tuomio:
Koska rikosta ei ole toteennäytetty ja koska syyttäjä luopui kanteesta, käsittely on päättynyt ja syytteet raukeavat.
Lailliseen liiketoimintaan osallistuneilla korvataan valtion varoista tapahtunut vahinko ja sille 16% vuotuinen korko tästä päivästä lukien. Asianomaisia pyydetään jättämään korvausvaade käräjäoikeuden kansliaan viimeistään kahden viikon kuluttua tästä päivästä.Ja sitten heräsin housut märkänä.....
- Herasjuomari
Herasjuomari kirjoitti:
Ja sitten heräsin housut märkänä.....
Äläpä nyt kuitenkaan nussuta minun nikkiäni, se on ruma ja ikävä tapa. Mutta tästä ikävästä tavasta, kuten yökastelustasi, opit kyllä pois, jos oikein harjoittelet.
- Herasjuomari
Antakaa minulle anteeksi. Seurasin sokeana lampaana Mr Toppilaa, ja nyt minullakin on lusikka aunuksessani. En tiennytkään miten paljon se haittaa ajatteluani. Luulin että johtajani, Mr Toppila, liioitteli asiaa.
Mutta siis anteeksi vielä kerran.- Herasjuomari
Nikinnussuttaminen on kyllä ikävä tapa ja kertoo paljon capinauttien tasosta. Kun ei jaksa, kun ei osaa ja kun ei uskalla, mitä jää jäljelle: nussutetun nikin takaa huudella Aunuksen rintaman kuulumisia.
- Herasjuomari
Anteeksi taas, se oli se lusikka mikä siellä nyt taas puhui.
En minä tahallani.- Herasjuomari
Ennen kirjoitit hyvin, terävästi ja asiaasi perustellen. Tälläinkö sinustakin sitten lopulta tuli, Aunuksen soturi?
On jotenkin ymmärrettävää, että ihminen voi sortua viinaan, avioeron tyrskyihin tai taloudellisiin vaikeuksiin, mutta sinä sorruit aunukseen. - Herasjuomari
Herasjuomari kirjoitti:
Ennen kirjoitit hyvin, terävästi ja asiaasi perustellen. Tälläinkö sinustakin sitten lopulta tuli, Aunuksen soturi?
On jotenkin ymmärrettävää, että ihminen voi sortua viinaan, avioeron tyrskyihin tai taloudellisiin vaikeuksiin, mutta sinä sorruit aunukseen.Lusikka pitää omaa elämäänsä. Koetin laittaa Johtajani, Mr Toppilan tavoin aunukseeni myös banaanin. Banaani helpotti oloa hetkeksi, mutta kuten näette, purskahdin taas hetki sitten anteeksiantamattomaan vuodatukseen.
En minä tahallani, anteeksi. - Åke Per s Reikä
Herasjuomari kirjoitti:
Lusikka pitää omaa elämäänsä. Koetin laittaa Johtajani, Mr Toppilan tavoin aunukseeni myös banaanin. Banaani helpotti oloa hetkeksi, mutta kuten näette, purskahdin taas hetki sitten anteeksiantamattomaan vuodatukseen.
En minä tahallani, anteeksi.Väärä palsta. eikö seksuualisille vähemmistöille ja heidän fantasioilleen ole ihan oma foorumi.
- Mr Toppila
Herasjuomari kirjoitti:
Lusikka pitää omaa elämäänsä. Koetin laittaa Johtajani, Mr Toppilan tavoin aunukseeni myös banaanin. Banaani helpotti oloa hetkeksi, mutta kuten näette, purskahdin taas hetki sitten anteeksiantamattomaan vuodatukseen.
En minä tahallani, anteeksi.Jos lahjattomat eivät pysty siihen, mihin kuvittelevat heidän ihanteensa ryhtyvän, pitääkö siitä tulla palstoille avautumaan?
Fy faan, sanon minä.
.
- Shahov
http://www.wikipress.eu/index.php?page=wincapitan_kokokuva
Mikä helvetin kokokuva. Pitkänen maalailee Kailajärven vison ja Sallinen esittää sen totuunena. Haloo, minne unohtui puolueettomuus ja lähdekritiikki.
Pitkänen kertoo mm. ettei hänellä ole mitään todisteita siitä kuka sulki MB:n tilin ja kuka deletoi serverin tiedot. Ja perään hän sitten kirjoittaa totuutena, että viranomaisethan sen sitten täytyi tehdä. No voihan se olla, mutta aivan yhtä hyvin sen saattoi Kailajärvi itse tehdä tai toimillaan sen aiheuttaa. Ja muutenkin koko juttu on sitä samaa vanhaa Pitkäsen jaarittelua.
Jos Sallinen haluaa tuoda jotain uutta purtavaa, miten olis se Poutasen tieteellis taiteellinen Fx tutkimus. Jos se ohjelma on niin pirun pätevä, että sillä on tehty satojen prosenttien vuosituottoa, niin miksi automaatti ja WISH on täysi susi ja velkaa valtiolle. Vastaapa siihen Sallinen.- tyhmin Shahov
"Mikä helvetin kokokuva. Pitkänen maalailee Kailajärven vison ja Sallinen esittää sen totuunena. Haloo, minne unohtui puolueettomuus ja lähdekritiikki."
Oletko Shahov huomannut, (no et)
että Pitkänen kertoo ainoastaan tosiasioita, joita kukaan jäsenkään ei voi kieltää, siis asia on ja oli juuri noin, kun pitkänen sen kertoo, jos totuus kiinostaa, mutta sehän on tullut selväksi, että sinua totuus ei kiinosta, etkä opi mistään opetetusta mitään.
Totuus on parasta puolueettomuutta ja jos Pitkänen asian parhaana asiantuntijana esitää tutkimuksensa Wincapitan kokonaiskuvasta, niin ei se mitään lähdekritiikkiä edellytä.
Tässä sinun tietämyksestäsi tyylinäyte;
niin miksi automaatti ja WISH on täysi susi ja velkaa valtiolle. Vastaapa siihen Sallinen.
Voisitko kertoa, miten automaatti on susi ja paljonko Wish on velkaa valtiolle?
Jos et tiedä perusteltuja vastauksia kysymyksiin, niin pidä limainein turpasi kiinni tyhmä PELLE! - Terässiipi
WinCapitan koko kuva.
lkka Pitkänen, OTL, varatuomari, ekonomi | 27.7.2011
Notta tuota taas? Mitenkäs tämä näin meni? Pitkäsen hyppykeppihyppelyn kuvaus on ollut EOK:n sivuilla jo vaikka kuinka ja kauan. Sallinen taas kyseli jo aikaa sitten, että saisiko hän sen julkaista WikiPers sivulla, mutta Pitkänen eväsi moiset haahuilit, ei ollut tarpeeksi arvovaltainen media nääs.
Et kai sinä Sallinen -saakutirallaa - mennyt julkaisemaan tämän Pitkäsen rariteettikomitean vuosikatsauksen ilman lupaa? Nyt ei hyvä heilu, kun varatuomari, OTL, ekonomi ja niin edespäin käy kimppuusi lakikirja tanassa.
Poutiaisen mopon kuvaus oli hetken aikaa Sallisen sivulla, mutta siinä oli liikaa nimiä: Eino, V-P ja Ilkka. Niinpä sekin rattoisa kuvaus tempaistiin pois WikiPersiin sivulta. Tokihan se minulla on, mutta en minä viitsi sitä julkaista, kun nuo nimimiehet ovat niin kovasti arkoja.
Muutenkin on mukavaa, kun tuo winkkari on niin kovasti anonyymiä että vallan. Handekin kun perusteli niitä Panaman tilejä vaatimalla vaati, että hänen nimeä ei sitten saa olla missään ja edunsaajanakin pitää olla vain se Sveitsin numerotili.
Kyllä meidän täytyy Winkkarin yleisen julkisuuspolitiikan mukaisesti päätyä tähän tulkintaan: tuntematon taho sulki MB:n tilit, tunnistamaton henkilö deletoi serverin tiedot ja määrittelemötön viranomaistaho tuntemattomasta maasta antoi käskyn moiseen toimintaan. Näin se tapahtui
Eihän se FxTraiders Signals AMT-malli susi ole. Se ei vaan suostu pörähtämään käyntiin, kun sytytys ei ole kohallaan. Mutta oottakaa vaan, kohta sora ropisee. - tässä velka
tyhmin Shahov kirjoitti:
"Mikä helvetin kokokuva. Pitkänen maalailee Kailajärven vison ja Sallinen esittää sen totuunena. Haloo, minne unohtui puolueettomuus ja lähdekritiikki."
että Pitkänen kertoo ainoastaan tosiasioita, joita kukaan jäsenkään ei voi kieltää, siis asia on ja oli juuri noin, kun pitkänen sen kertoo, jos totuus kiinostaa, mutta sehän on tullut selväksi, että sinua totuus ei kiinosta, etkä opi mistään opetetusta mitään.
Totuus on parasta puolueettomuutta ja jos Pitkänen asian parhaana asiantuntijana esitää tutkimuksensa Wincapitan kokonaiskuvasta, niin ei se mitään lähdekritiikkiä edellytä.
niin miksi automaatti ja WISH on täysi susi ja velkaa valtiolle. Vastaapa siihen Sallinen.
Jos et tiedä perusteltuja vastauksia kysymyksiin, niin pidä limainein turpasi kiinni tyhmä PELLE!"... paljonko Wish on velkaa valtiolle?"
Eilen se oli reipas 2400 ja saajana eteläinen verokantopiiri. - Valtiolle montako ?
tässä velka kirjoitti:
"... paljonko Wish on velkaa valtiolle?"
Eilen se oli reipas 2400 ja saajana eteläinen verokantopiiri.Kopioitu jo poistetusta ketjusta aamulla, taisi olla jollekkin kova isku..
28.07.2011 klo 8.07 soitettu ja kysytty asiakastiedosta, saatiin seuraavaa tietoa.
- Merkintöjä yhteensä 13 kpl
- Viimeisin 28.6.2011, 1450 e
- Edellinen 13.6.2011, 749 e
- Suurin on verohallinnon 4900 e helmikuulta 2011.
Enempää en jaksanut kysellä, eli eiköhän tuo kerro kaiken firman tilanteesta. - Shahov
tyhmin Shahov kirjoitti:
Jos et tiedä perusteltuja vastauksia kysymyksiin, niin pidä limainein turpasi kiinni tyhmä PELLE!" Pitkänen kertoo ainoastaan tosiasioita,"
Heh, Pitkänen jättää aika paljon tosiasioita huomioimatta ja esittää kiistanalaiset tulkinnat tosiasioina. Näin tietysti hänen pitääkin toimia Hannun pussiin pelatessaan.
"Totuus on parasta puolueettomuutta ja jos Pitkänen asian parhaana asiantuntijana"
Kehoittaisin tutustumaan esitutkinta-aineistoon. Se ei välttämättä tue Pitkäsen totuutta.
"miten automaatti on susi ja paljonko Wish on velkaa valtiolle?"
Automaatti vaikuttaa ainakin näin alkuvaiheessa aika keposelta ohjelmalta ottaen huomioon WISH:.in tämän hetkisen taloudellisen tilanteen. Se että WiSH ylipäätään on velkaa eri tahoille kertoo joko toimimattomasta ohjelmasta tai johdosta. Todennäköisesti molemmista. Korjaa ihmeessä jos
olen väärässä.
"Jos et tiedä perusteltuja vastauksia kysymyksiin, niin pidä limainein turpasi kiinni tyhmä PELLE!"
WISH on itse luonut julkisuuskuvansa ja maineensa. Minulle periaatteessa ihan sama siihen asti kun se on edes jollain tapaa linjassa todellisuuden kanssa. Nyt ollaan siinä kuuluisalla harmaalla alueella. - etkö tajua mitään?
Shahov kirjoitti:
" Pitkänen kertoo ainoastaan tosiasioita,"
Heh, Pitkänen jättää aika paljon tosiasioita huomioimatta ja esittää kiistanalaiset tulkinnat tosiasioina. Näin tietysti hänen pitääkin toimia Hannun pussiin pelatessaan.
"Totuus on parasta puolueettomuutta ja jos Pitkänen asian parhaana asiantuntijana"
Kehoittaisin tutustumaan esitutkinta-aineistoon. Se ei välttämättä tue Pitkäsen totuutta.
"miten automaatti on susi ja paljonko Wish on velkaa valtiolle?"
Automaatti vaikuttaa ainakin näin alkuvaiheessa aika keposelta ohjelmalta ottaen huomioon WISH:.in tämän hetkisen taloudellisen tilanteen. Se että WiSH ylipäätään on velkaa eri tahoille kertoo joko toimimattomasta ohjelmasta tai johdosta. Todennäköisesti molemmista. Korjaa ihmeessä jos
olen väärässä.
"Jos et tiedä perusteltuja vastauksia kysymyksiin, niin pidä limainein turpasi kiinni tyhmä PELLE!"
WISH on itse luonut julkisuuskuvansa ja maineensa. Minulle periaatteessa ihan sama siihen asti kun se on edes jollain tapaa linjassa todellisuuden kanssa. Nyt ollaan siinä kuuluisalla harmaalla alueella.>Kehoittaisin tutustumaan esitutkinta-aineistoon. Se ei välttämättä tue Pitkäsen totuutta.
Kehottaisin sinua kertomaan miten se ei tue esitutkinta-aineistoa, koska ehkä ymmärtänet, että varjojen kanssa nyrkkeily on hullun hommaa. Olen tutustunut esitutkinta-aineistoon.
>Heh, Pitkänen jättää aika paljon tosiasioita huomioimatta ja esittää kiistanalaiset tulkinnat tosiasioina. Näin tietysti hänen pitääkin toimia Hannun pussiin pelatessaan.
Taasen et kerro mitkä kiistanalaiset asiat hän tulkitse tosiasioina?
>Automaatti vaikuttaa ainakin näin alkuvaiheessa aika keposelta ohjelmalta ottaen huomioon WISH:.in tämän hetkisen taloudellisen tilanteen.
Nyt en ymmärrä ollenkaan mikä korrelaatio on Wishin ja automaatin välillä taloudellisessa mielessä?
>Se että WiSH ylipäätään on velkaa eri tahoille kertoo joko toimimattomasta ohjelmasta tai johdosta. Todennäköisesti molemmista. Korjaa ihmeessä jos
olen väärässä.
Mikä on se olemassaoleva velka, etkö saa sanaa suustasi?
Toiseksi mitä tekemistä Kailajärvellä ja hänen automaatillaan on suomalaisen wish wincapita Oy:n kanssa ja heidän taloudellisten asioidensa kanssa, sillä konsultti on aikoja sitten siirtynyt häpäkkeineen ulkomailla toimiviin yrityksiin?
Wishiä Suomessa ei käytännössä ole enää edes olemassa, kuin informaatiokanavana tietyillä sektoreilla. Mitään liiketoimintaa ei ole ollut pitkään aikaan. - Shahov
etkö tajua mitään? kirjoitti:
>Kehoittaisin tutustumaan esitutkinta-aineistoon. Se ei välttämättä tue Pitkäsen totuutta.
Kehottaisin sinua kertomaan miten se ei tue esitutkinta-aineistoa, koska ehkä ymmärtänet, että varjojen kanssa nyrkkeily on hullun hommaa. Olen tutustunut esitutkinta-aineistoon.
>Heh, Pitkänen jättää aika paljon tosiasioita huomioimatta ja esittää kiistanalaiset tulkinnat tosiasioina. Näin tietysti hänen pitääkin toimia Hannun pussiin pelatessaan.
Taasen et kerro mitkä kiistanalaiset asiat hän tulkitse tosiasioina?
>Automaatti vaikuttaa ainakin näin alkuvaiheessa aika keposelta ohjelmalta ottaen huomioon WISH:.in tämän hetkisen taloudellisen tilanteen.
Nyt en ymmärrä ollenkaan mikä korrelaatio on Wishin ja automaatin välillä taloudellisessa mielessä?
>Se että WiSH ylipäätään on velkaa eri tahoille kertoo joko toimimattomasta ohjelmasta tai johdosta. Todennäköisesti molemmista. Korjaa ihmeessä jos
olen väärässä.
Mikä on se olemassaoleva velka, etkö saa sanaa suustasi?
Toiseksi mitä tekemistä Kailajärvellä ja hänen automaatillaan on suomalaisen wish wincapita Oy:n kanssa ja heidän taloudellisten asioidensa kanssa, sillä konsultti on aikoja sitten siirtynyt häpäkkeineen ulkomailla toimiviin yrityksiin?
Wishiä Suomessa ei käytännössä ole enää edes olemassa, kuin informaatiokanavana tietyillä sektoreilla. Mitään liiketoimintaa ei ole ollut pitkään aikaan."Taasen et kerro mitkä kiistanalaiset asiat hän tulkitse tosiasioina?"
No vaikka tämä. Pitkänen tässä esittää väitteen....
"Tuo pankki ei kuitenkaan millään suostu kertomaan, miksi tili suljettiin. Olen sitä vaatinut laajalla kirjeenvaihdolla ja olen vaatinut myös paikalliselta oikeusasiamieheltä"
Muodostaa mielipiteen ja esittää sen faktana.
"Tästä voinee ilman suurempia vaikeuksia vetää sen johtopäätöksen, että WinCapitan päätilin sulkeminen Moneybookers Ltd:n toimesta on johtunut viranomaisten tekemästä pyynnöstä."
"Nyt en ymmärrä ollenkaan mikä korrelaatio on Wishin ja automaatin välillä taloudellisessa mielessä?"
No sepä nyt ei yllätä. Meille kerrottiin tiedotusvälineissä, että WISH:in tuotot perustuvat kokonaan tai osittain jäsenien käymän voitollisen valuuttakaupan provissioihin. Tämän voitollisen valuuttakaupan yhtenä mahdollistajana markkinoitiin Kailajärven automaattista valuutankäyntiojelmistoa, joka oli sen valmistuttua saatavilla WISH:in kautta.
Koska eri tahot ovat karhunneet WISH:iltä saataviaan, voi päätellä että jossain tökkii.
"Mikä on se olemassaoleva velka"
28.07.2011 klo 8.07 soitettu ja kysytty asiakastiedosta, saatiin seuraavaa tietoa.
- Merkintöjä yhteensä 13 kpl
- Viimeisin 28.6.2011, 1450 e
- Edellinen 13.6.2011, 749 e
- Suurin on verohallinnon 4900 e helmikuulta 2011.
En tosin tuota pysty vahvistamaan, mutta se tukee muita jukisuudessa olleita tietoja.
"mitä tekemistä Kailajärvellä ja hänen automaatillaan on suomalaisen wish wincapita Oy:n kanssa ja heidän taloudellisten asioidensa kanssa, sillä konsultti on aikoja sitten siirtynyt häpäkkeineen ulkomailla toimiviin yrityksiin"
Eikö WISH:in pitänyt välittää WIncapitan ratsian yhteydessä kesken jäänyttä Kailajärven robottia.
"Wishiä Suomessa ei käytännössä ole enää edes olemassa"
Juu, muta sitä markkinoidaan kaiketi etupäässä suomalaisille, entisille Wincapitalaisille. Verot ja muuta suoritteet ovat maksamatta suomeen, joten kyllä se ainakin nimellisesti on vielä sidoksissa suomeen.
- 19+11
Välitin viestisi Poutaselle. Poutanen lähetti sinulle sellaisia terveisiä, ettei hän alennu Suomi24:en pelleilyihin missään muodossa.
- Terässiipi
Onhan se kaunista, että mangettimies on periaatteen mies, eikä osallistu kaikkiin pelleilyihin.
Winkkaripellejen kanssa moisesta kainoudesta ei näkynyt jälkeäkään vaan täysin rinnoin annettiin tulitukea maailmanluokan värkille.
Tosin todistajaksi haastetulla ei ole paljon valinnan varaa vaan hänen on saapuvatta paikalle, vaikka sitten uhkasakolla höystettynä. Niin, että kyllä minä ne sirkustemput joudun anteeksi antamaan. - Shahov
"Välitin viestisi Poutaselle...."
En tarkoittanut että hänen pitäisi alkaa täällä selittelemään tutkimuksiaan. Pelkkä julkaisu vaikkapa Wikipessin sivuilla riittäisi. Jos tutkimus on pätevä, se olisi varmasti Wincapitan kannalta positiivista julkisuutta. Sitä te tarvitsette. - Juu kyllä ei se
Terässiipi kirjoitti:
Onhan se kaunista, että mangettimies on periaatteen mies, eikä osallistu kaikkiin pelleilyihin.
Winkkaripellejen kanssa moisesta kainoudesta ei näkynyt jälkeäkään vaan täysin rinnoin annettiin tulitukea maailmanluokan värkille.
Tosin todistajaksi haastetulla ei ole paljon valinnan varaa vaan hänen on saapuvatta paikalle, vaikka sitten uhkasakolla höystettynä. Niin, että kyllä minä ne sirkustemput joudun anteeksi antamaan.On se vaikeata tuo kirjoittaminen!
Mitä yritit kertoa vai halusitko vain nähdä omat sanasi ruudulla? - 17+16
Shahov kirjoitti:
"Välitin viestisi Poutaselle...."
En tarkoittanut että hänen pitäisi alkaa täällä selittelemään tutkimuksiaan. Pelkkä julkaisu vaikkapa Wikipessin sivuilla riittäisi. Jos tutkimus on pätevä, se olisi varmasti Wincapitan kannalta positiivista julkisuutta. Sitä te tarvitsette.Välitin lisätiedot Poutaselle. Poutanen lähetti sinulle täsmennyksen,että hänen tekstejään on vapaasti luettavissa Journal of Physicsissä, Ursan Tähtivaeltajassa ja muissa tietellisissä sarjoissa.
- Pelle kirjoituksista
17+16 kirjoitti:
Välitin lisätiedot Poutaselle. Poutanen lähetti sinulle täsmennyksen,että hänen tekstejään on vapaasti luettavissa Journal of Physicsissä, Ursan Tähtivaeltajassa ja muissa tietellisissä sarjoissa.
Ettei poutapäivän kirjoituksia löytyisi myös:
- Pahkasiasta
- Jymystä
- Jerry Cottonista
- Jallusta
HAH HAH HAA - sianajonmaisteri
Pelle kirjoituksista kirjoitti:
- Pahkasiasta
- Jymystä
- Jerry Cottonista
- Jallusta
HAH HAH HAAPoutasen tutkimuksia on julkaissut arvostettu Journal Of Pig Master
- Shahov
17+16 kirjoitti:
Välitin lisätiedot Poutaselle. Poutanen lähetti sinulle täsmennyksen,että hänen tekstejään on vapaasti luettavissa Journal of Physicsissä, Ursan Tähtivaeltajassa ja muissa tietellisissä sarjoissa.
Välitä Poutaselle, alias Tähtivaeltajalle sellainen tieto, että laittaa linkkiä Tsournal of Psusiscciss artikkeliin, missä on se poikkitaiteellinen tutkimus Hannun Fx-signalsista. Tällaiselle koulujakäymättömälle sosialistille kelpaisi vaikka TM ( Tekniikan Maailma ) julkaisuksi.
Ja välitä vielä sellainen tieto Tähtivaeltajalle, että hän on se linkin velkaa Wincapitalaisille. - Lautapäämies
Pelle kirjoituksista kirjoitti:
- Pahkasiasta
- Jymystä
- Jerry Cottonista
- Jallusta
HAH HAH HAAEt sitten muuta keksinyt?
- (|) apm
sianajonmaisteri kirjoitti:
Poutasen tutkimuksia on julkaissut arvostettu Journal Of Pig Master
Eiköhän Poutasen "ammattitaidosta" kerro kaikkein parhaiten, että meni munaamaan itsensä Tikkurilaan.
Jos APM mittari ei nouse tappiin saakka, niin syyttömiä me siihen ollaan. - Linnunrajan liftari
Shahov kirjoitti:
Välitä Poutaselle, alias Tähtivaeltajalle sellainen tieto, että laittaa linkkiä Tsournal of Psusiscciss artikkeliin, missä on se poikkitaiteellinen tutkimus Hannun Fx-signalsista. Tällaiselle koulujakäymättömälle sosialistille kelpaisi vaikka TM ( Tekniikan Maailma ) julkaisuksi.
Ja välitä vielä sellainen tieto Tähtivaeltajalle, että hän on se linkin velkaa Wincapitalaisille.Helsingin SF Seuran Tähtifantasia-palkinto parhaasta vuonna 2011 suomeksi ilmestyneestä fantasiaselityksestä annetaan Vantaan Käräjäoikeuden julkaisemalle mangettimiehen novellikokoelmalle "FXTS- Maailmanluokan värkki". Teoksen on kustantanut Suomalainen WinkkariKlubi.
Mangettimiehen novellikokoelma on omaperäinen, hauska ja mukaansatempaava lukupaketti, joka hyödyntää kiehtovasti kansainvälisen valuuttakaupan kertomaperinnettä. Kirjailija käsittelee muun muassa voiton ja kirvelevän tappion tematiikkaa sortumatta helppoihin ratkaisuihin, kuten lantinheittoon. Novellikokoelma on suositeltava lukupaketti kaiken ikäisille lapsille ja lapsenmielisille aikuisille.
Onko sellaisen henkilön sanaaan uskominen/luottaminen, jos hänen kirjoituksiaan julkaistaan tieteellisissä julkaisuissa? Siis vaikka ne tieteelliset julkaisut eivät ehkä sivuaisikaan aihetta nimeltä; valuuttakauppa?
Ja mitaan ette voi...- kolikkorupluttaja
"Näillä on saatu aikaan viattomien ihmisten itsemurhia, konkursseja ja perheiden hajoamisia puhumattakaan välillisistä vahingoista, joita moni yrittäjä on kokenut pääomiensa vähentymisen ja hyvin kielteisen julkisuuden seurauksena"
Kolikolla on aina kääntöpuolensa, tarkoittaako Pitkänen tässä niitä itsemurhia ja perheiden hajoamisia joita Wincapitasta toisten rahoja rosvonneet sponsorit ja nettolunastajat ovat aiheuttaneet?- 13+2
Viranomaisten mielivaltainen toiminta on aiheuttanut nämä itsemurhat, konkurssit ja perheiden hajoamiset. Jos viranomaiset eivät olisi rikollisesti lakkauttaneet täysin laillista liiketoimintaa, Wincapita toimisi menestyksellisesti tänäänkin ja jäsenmäärä olisi jo yli 100.000.
Tosin Hannun Excel-taulukko olisi kyllä mennyt solmuun aika päivää sitten, eivätkä 48 tuntiset työpäivät olisi enään riittäneet vain Hannun olisi pitänyt painaa päivässä 72 tuntia täyteen. Ja missä välissä sitä olisi ehtinyt pelata enään netti-baccaraakaan? Ja kotiutuksia olisi pitänyt anoa 2 vuotta etukäteen eikä niitä enään myönnettäisi, mutta kentsu olisi kuitenkin kerennyt keitaista hillot himaan.
Tätähän se Ilkka tarkoitti ja minä olen ihan samaa mieltä.
Mutta eihän se näin mennyt.
Onneksi Kaitsu ja Pate ryhtyivät auttamaan hätään ja epätoivoon vaipuneita ihmisiä. Apu oli ensin lohduttamista ja sielunhoidollista, mutta sitten pojat alkoivat maksaa tappioita omasta posastaan. Pitäähän ihmistä auttaa. Pojat pyrkivät vapaaehtoisella työllään tekemään sitä, minkä viranomaistoiminta oli sokeudessaan täysin unohtanut. He perustivat auttavan vertaistukitoiminnan, jonka kautta hätään ja vaikeuksiin joutuneet saivat vähitellen vastauksia kysymyksiinsä ja mikä tärkeintä, hilloa purkkiin. Ja Tiinuli keitti kahvia.
Mistä minä tämänkin tiesin. No PersPress kertoi. - huijaritnaruun
13+2 kirjoitti:
Viranomaisten mielivaltainen toiminta on aiheuttanut nämä itsemurhat, konkurssit ja perheiden hajoamiset. Jos viranomaiset eivät olisi rikollisesti lakkauttaneet täysin laillista liiketoimintaa, Wincapita toimisi menestyksellisesti tänäänkin ja jäsenmäärä olisi jo yli 100.000.
Tosin Hannun Excel-taulukko olisi kyllä mennyt solmuun aika päivää sitten, eivätkä 48 tuntiset työpäivät olisi enään riittäneet vain Hannun olisi pitänyt painaa päivässä 72 tuntia täyteen. Ja missä välissä sitä olisi ehtinyt pelata enään netti-baccaraakaan? Ja kotiutuksia olisi pitänyt anoa 2 vuotta etukäteen eikä niitä enään myönnettäisi, mutta kentsu olisi kuitenkin kerennyt keitaista hillot himaan.
Tätähän se Ilkka tarkoitti ja minä olen ihan samaa mieltä.
Mutta eihän se näin mennyt.
Onneksi Kaitsu ja Pate ryhtyivät auttamaan hätään ja epätoivoon vaipuneita ihmisiä. Apu oli ensin lohduttamista ja sielunhoidollista, mutta sitten pojat alkoivat maksaa tappioita omasta posastaan. Pitäähän ihmistä auttaa. Pojat pyrkivät vapaaehtoisella työllään tekemään sitä, minkä viranomaistoiminta oli sokeudessaan täysin unohtanut. He perustivat auttavan vertaistukitoiminnan, jonka kautta hätään ja vaikeuksiin joutuneet saivat vähitellen vastauksia kysymyksiinsä ja mikä tärkeintä, hilloa purkkiin. Ja Tiinuli keitti kahvia.
Mistä minä tämänkin tiesin. No PersPress kertoi."Viranomaisten mielivaltainen toiminta on aiheuttanut nämä itsemurhat, konkurssit ja perheiden hajoamiset. Jos viranomaiset eivät olisi rikollisesti lakkauttaneet täysin laillista liiketoimintaa, Wincapita toimisi menestyksellisesti tänäänkin ja jäsenmäärä olisi jo yli 100.000"
Esitä todisteet moisille hullun horinoillesi. Sen sijaan on todistettu että ihmisiltä on kusetettu rahaa sponsoreiden ja nettolunastajien taskuun, tutustu esitutkinta-aineistoon josta todisteet tästä selviävät. Mielummin eloon huijattu kuin huijari, sitä kutsutaan myös oikeudenmukaisuudeksi. - 11+14
huijaritnaruun kirjoitti:
"Viranomaisten mielivaltainen toiminta on aiheuttanut nämä itsemurhat, konkurssit ja perheiden hajoamiset. Jos viranomaiset eivät olisi rikollisesti lakkauttaneet täysin laillista liiketoimintaa, Wincapita toimisi menestyksellisesti tänäänkin ja jäsenmäärä olisi jo yli 100.000"
Esitä todisteet moisille hullun horinoillesi. Sen sijaan on todistettu että ihmisiltä on kusetettu rahaa sponsoreiden ja nettolunastajien taskuun, tutustu esitutkinta-aineistoon josta todisteet tästä selviävät. Mielummin eloon huijattu kuin huijari, sitä kutsutaan myös oikeudenmukaisuudeksi.http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13677&Itemid=176
Siinä se on sanottuna selvällä suomenkielellä, että laillista tämä oli kuin aidan pano. - Mr Toppila
11+14 kirjoitti:
http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13677&Itemid=176
Siinä se on sanottuna selvällä suomenkielellä, että laillista tämä oli kuin aidan pano.Ei se aitakaan varastetuista värkeistä naapurin puolelle tehtynä ihan tavattoman laillinen ole.
Aidan panosta en säällisenä miehenä halua tietää mitään.
. - 9+19
Mr Toppila kirjoitti:
Ei se aitakaan varastetuista värkeistä naapurin puolelle tehtynä ihan tavattoman laillinen ole.
Aidan panosta en säällisenä miehenä halua tietää mitään.
.Rakennuskaari 1.1.1734/2
" Joka heittää aidaksia maahan toisen aidasta, vetäköön sakkoa markan jokaisesta aidaksesta. Joka hakkaa poikki seipäitä, niin että aita siitä tulee vialle, vetäköön sakkoa jokaisesta parista talarin ja korvatkoon vahingon".
Älä sinä Toppilan sataman tervajulli minulle aidantekoa opeta, kyllä se on laillista omalla maalla ja naapurin aidaksista kuten aina ennenkin. Ja sinä sen Aidan panon aloitit enkä minä. - Todisteet pöytään
huijaritnaruun kirjoitti:
"Viranomaisten mielivaltainen toiminta on aiheuttanut nämä itsemurhat, konkurssit ja perheiden hajoamiset. Jos viranomaiset eivät olisi rikollisesti lakkauttaneet täysin laillista liiketoimintaa, Wincapita toimisi menestyksellisesti tänäänkin ja jäsenmäärä olisi jo yli 100.000"
Esitä todisteet moisille hullun horinoillesi. Sen sijaan on todistettu että ihmisiltä on kusetettu rahaa sponsoreiden ja nettolunastajien taskuun, tutustu esitutkinta-aineistoon josta todisteet tästä selviävät. Mielummin eloon huijattu kuin huijari, sitä kutsutaan myös oikeudenmukaisuudeksi."Sen sijaan on todistettu että ihmisiltä on kusetettu rahaa sponsoreiden ja nettolunastajien taskuun"
Esitä todisteet moisille horinoillesi. Sinä et ole esitutkinta-aineistoa nähnytkään.
- 3+12
sitä emme tiedä mitä P taroittaa, mutta paljon oli suolikaiselle fastenmielistä antia! vai mitä :)????
- kysyjä.
eikös näitä poutasia ollut wincapitassa muitakin ?
- vastaaja.
kysyjä. kirjoitti:
eikös näitä poutasia ollut wincapitassa muitakin ?
Oli, oli. Eino Ilmari Kiihtelysvaarasta oli oikein perustajajäsen. Aloitti jo Veikon aikana ja ajoi mopolla vaikka talvipakkasella kaikki kylät läpi sadan kilometrin säteellä. Siinä oli mies, joka ei jättänyt touhua kesken saatikka sitten kipaissut karkuun niinkuin nykynuoret. No mitä sovat nähnyt mies, joka leipänsä tukkimetästä otti pokasaha-aikaan, eihän sellainen herroja pelännyt tai kumarrellut. Sai tulla vaikka millainen valuuttakauppias kolikkopussia helistelemään ja Eino naureskeli vaan poikasten leikeille.
Tai ei se winkkarissa ollut kuin smpeessä. - SiegJarmoHeil!!!!
vastaaja. kirjoitti:
Oli, oli. Eino Ilmari Kiihtelysvaarasta oli oikein perustajajäsen. Aloitti jo Veikon aikana ja ajoi mopolla vaikka talvipakkasella kaikki kylät läpi sadan kilometrin säteellä. Siinä oli mies, joka ei jättänyt touhua kesken saatikka sitten kipaissut karkuun niinkuin nykynuoret. No mitä sovat nähnyt mies, joka leipänsä tukkimetästä otti pokasaha-aikaan, eihän sellainen herroja pelännyt tai kumarrellut. Sai tulla vaikka millainen valuuttakauppias kolikkopussia helistelemään ja Eino naureskeli vaan poikasten leikeille.
Tai ei se winkkarissa ollut kuin smpeessä.Eino oli kylläkin Polvijärveltä eikä mistään saatanan Kihtelysvaarasta
- Sieg suolle siitä
SiegJarmoHeil!!!! kirjoitti:
Eino oli kylläkin Polvijärveltä eikä mistään saatanan Kihtelysvaarasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eino_Poutiainen
Eihän se, herraisä, Eino koko Polvijärvellä käynyt kuin kerran mopoa tankkaamassa. Sekin kerta piti tankata tuttavan jerrykannusta, kun koko Polvijärjellä ei ole kaupan kauppaa.
Kas kun et höpötä, että Poutiainen oli Polvijärven kunnanvaltuuston ja -hallituksen jäsenkin.
Sinäkin etelän vetelä huutelet Elisan puhelinluettelon kartta kourassa varmoja tietojaan Kainuun maantieteestä. Mee kuule heiluttelee taas sitä kylttiä siipioravamielenosoitukseen. - Terässiipi
Sieg suolle siitä kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eino_Poutiainen
Eihän se, herraisä, Eino koko Polvijärvellä käynyt kuin kerran mopoa tankkaamassa. Sekin kerta piti tankata tuttavan jerrykannusta, kun koko Polvijärjellä ei ole kaupan kauppaa.
Kas kun et höpötä, että Poutiainen oli Polvijärven kunnanvaltuuston ja -hallituksen jäsenkin.
Sinäkin etelän vetelä huutelet Elisan puhelinluettelon kartta kourassa varmoja tietojaan Kainuun maantieteestä. Mee kuule heiluttelee taas sitä kylttiä siipioravamielenosoitukseen.No, sinne päin kuitenkin. En minä siitä Poutiasesta muutenkaan pitänyt.
On tullut valehdeltua muutenkin viime aikoina eri nimimerkeillä.
- niin perkele!
on se kumma kun aletaan valehtelemaan jo tuollaisistakin asioista!! !!
perkele! - Persuiltapesee
Oliko Norjan ampuja Suomen yhteys joku viranomaisrikollisuuten suivaantunut WinApinaPersusti?
- Zündapp
Miten sen vastauksen noutaminen taas kestää. Täällähän jo pari juoksupoikaa vakuutti, että terveiset meni perille Poutiaiselle. Alkaisi olla jo vastauksenkin vuoro.
Toveri Shahov on päiväkausi odottanut jännityksen vallassa, millainen tieteellinen tutkimus lyödään handuun ja erityisesti jännittänyt sitä, joutuuko hän purkamaan maailmakatsomuksensa päreiksi ja tunnustamaan Winkkarin tieteellisesti päteväksi.
Minä en itse hetkeäkään epäile, etteikö magneettimies pysty latomaan lautaan pätevät todisteet. Äkkiä tuollainen rubluutti on lätkäisty tutkimuspöydälle, magneettikuvattu ja sisukset selvitetty. Eihän nyt amispohjalta niin ihmeellistä värkkiä rakenneta, etteikö tohtori sen tutkisi.
Lähettäkää nyt toverille vaikka viimeisin Tekniikan Maailma, siinä oli juttua neomagneeteista, pääsee sillä alkuun.- Terässiipi
Poutiaiselle on kerrottu suolimurojen terveisiä ja hän sanoi, että paskat välittää alaikäisten naru käsi s-kurrien pelleilystä. Näinhän pitääkin ajatella.
- loks_loks_loks
Terässiipi kirjoitti:
Poutiaiselle on kerrottu suolimurojen terveisiä ja hän sanoi, että paskat välittää alaikäisten naru käsi s-kurrien pelleilystä. Näinhän pitääkin ajatella.
Eli Poutanen ei pysty todistamaan yhtään mitään? Ei vieläkään leuat loksu.
- Vihjeenä vaain
loks_loks_loks kirjoitti:
Eli Poutanen ei pysty todistamaan yhtään mitään? Ei vieläkään leuat loksu.
Voit loksuttaa leukojasi nyt heti tai myöhemmin
Ps. Eikö Poutiainen Vantaalla jotakin todistanut - loks_loks_loks
Vihjeenä vaain kirjoitti:
Voit loksuttaa leukojasi nyt heti tai myöhemmin
Ps. Eikö Poutiainen Vantaalla jotakin todistanutYritti kovasti, mutta se ei ole todiste, minun mielestäni paras mahdollinen tuote.
- 20 vuotta varaton
loks_loks_loks kirjoitti:
Yritti kovasti, mutta se ei ole todiste, minun mielestäni paras mahdollinen tuote.
Aloin tutkimaan mitä Flash kikkare saa aikaan tietokoneessa.
Laitoin ohjelman pyörimään.
Hankasin pyyhekumillla ruutua ja vot altahan paljastui ihan ihkaelävä MP3 soitin, soitti vielä valuuttakauppaiden mielipiisiä "annan mä toisten talletella suuret setelit" ne multa vaan tyhjän valuuttatilin saa..
Sitten siirrryin magneetin kanssa tutkailemaan juttua ja kuinkas sattuikaan se nappas kiinni koteloon ja juuri piin likiarvon kohdalle ! Magneetti haistoi heti rahantekokaavan.
Otin sitten pajavasaran ja vetäsin kunnon iskun keskusyksikköön ja kotelon mentyä mäsäksi huomasin robluutin juoksevan karkuun. Tajusin, että ei robluuttia oltukaan luotu valuuttakauppaan vaan pikajuoksuun. Nyt otetaan vetoja vastaan, juoksiko alta satasen 10 sec ?
Sitten heräsin poliisien kolkutukseen ja taas haettiin kuulusteluihin.. - Shahov
Juu, kyllä täällä kolhoosilla on odotettu Poutiaisen yhteydenottoa kuin setä aurinkoisen uutta tulemista, ilmeisesti yhtä turhaan.
En minäkään yhtään epäile etteikö Poutiaisen sana olisi yhtä luotettava kuin Putinin, mutta olisi silti ollut ihan mielenkiintoista omin silmin todeta miltä näyttää maailmanluokan taloustieteellinen tutkimus. Ei niitä tällä koulutuksella kovin usein pääse pällistelemään.
Jokohan sieltä pian pukkaa uutta tutkimusta automatisoidun separaattorin ominaisuuksista. Meinaan saattaa olla, että kohta sillekkin on käyttöä. - JalkaHomeSieniMagnee
Terässiipi kirjoitti:
Sellaisen miehen jutut joka menee häpäisemään julkisesti itsensä ja ottaa vielä "katsokaa,olen idiootti"-leiman otsaansa, voidaan laittaa samaan sarjaan mielisairaalan suljetulla osastolla asustavan miehen juttujen kanssa.
- Pieni Punapioneeri
Shahov kirjoitti:
Juu, kyllä täällä kolhoosilla on odotettu Poutiaisen yhteydenottoa kuin setä aurinkoisen uutta tulemista, ilmeisesti yhtä turhaan.
En minäkään yhtään epäile etteikö Poutiaisen sana olisi yhtä luotettava kuin Putinin, mutta olisi silti ollut ihan mielenkiintoista omin silmin todeta miltä näyttää maailmanluokan taloustieteellinen tutkimus. Ei niitä tällä koulutuksella kovin usein pääse pällistelemään.
Jokohan sieltä pian pukkaa uutta tutkimusta automatisoidun separaattorin ominaisuuksista. Meinaan saattaa olla, että kohta sillekkin on käyttöä.Separaattoritieteestä haluasin kutsua paikalle vierailevan luennoitsijan, Piimiehen. Sillä miehellä on sana hallussa: Jos separaattori ei toimi, niin se ei toimi. Ei siinä auta, vaikka olisi kuinka hienot sisäkalut.
Tämän viisauden minä kirjoitin heti ylös kun se Piimiehen suusta valui ruudulle. Nyt tätini kirjoo tätä mietelausetta ristipistoilla vohvelikankaalle ja minä aikanaan saan kehystetyn gobeliinin sänkyni jalkopäähän. Siinä se on kunniapaikalla sen enkelikuvan vieressä. Tiedät sen "maan korvessa kulkevi lapsosen tie" -taulu.
Sillä täällä nämä separaattooriteknikot ovat yrittäneet vaikka mitä. On kerrottu juttuja voitosta, on valehdeltu viattomalla naamalla Fibonaccin luvusta ja piistä yhtä aikaa, on vedottu magnettimiehen profetiaan - ja kaikki turhaan. Separaattori ei vaan toimi. Ja tämän toimimattomuuden todistaa verottaja karhuamalla rahaa wishwush-yhtiöntä.
Logiikka on rautainen ja kumoamaton kuin Tytyrin kaivos: Separaattori toimii, on rahaa. Separaattori ei toimi, ei ole rahaa.
Poutiaisesta ei ole keskustelijaksi. Hän on kertonut, että maailmanluokan peli se FXTS oli ja tähän lauseeseen kiteytyi kaikki Poutiaisen tieto asiasta.
Mutta laulaahelkytellään me kaksi - sinä toveri Shahov ja minä, toivoton torvelo - pioneerileirillä oppimamme laulu "Lenin-setä asuu Venäjällä". - e mail
Pieni Punapioneeri kirjoitti:
Separaattoritieteestä haluasin kutsua paikalle vierailevan luennoitsijan, Piimiehen. Sillä miehellä on sana hallussa: Jos separaattori ei toimi, niin se ei toimi. Ei siinä auta, vaikka olisi kuinka hienot sisäkalut.
Tämän viisauden minä kirjoitin heti ylös kun se Piimiehen suusta valui ruudulle. Nyt tätini kirjoo tätä mietelausetta ristipistoilla vohvelikankaalle ja minä aikanaan saan kehystetyn gobeliinin sänkyni jalkopäähän. Siinä se on kunniapaikalla sen enkelikuvan vieressä. Tiedät sen "maan korvessa kulkevi lapsosen tie" -taulu.
Sillä täällä nämä separaattooriteknikot ovat yrittäneet vaikka mitä. On kerrottu juttuja voitosta, on valehdeltu viattomalla naamalla Fibonaccin luvusta ja piistä yhtä aikaa, on vedottu magnettimiehen profetiaan - ja kaikki turhaan. Separaattori ei vaan toimi. Ja tämän toimimattomuuden todistaa verottaja karhuamalla rahaa wishwush-yhtiöntä.
Logiikka on rautainen ja kumoamaton kuin Tytyrin kaivos: Separaattori toimii, on rahaa. Separaattori ei toimi, ei ole rahaa.
Poutiaisesta ei ole keskustelijaksi. Hän on kertonut, että maailmanluokan peli se FXTS oli ja tähän lauseeseen kiteytyi kaikki Poutiaisen tieto asiasta.
Mutta laulaahelkytellään me kaksi - sinä toveri Shahov ja minä, toivoton torvelo - pioneerileirillä oppimamme laulu "Lenin-setä asuu Venäjällä".Onkohan Poutapäivän esimiehet ihan selvillä mitä hän laukoi oikeudessa.
Pitäsköhän valistaa... - Punapioneeri taas
e mail kirjoitti:
Onkohan Poutapäivän esimiehet ihan selvillä mitä hän laukoi oikeudessa.
Pitäsköhän valistaa...Eipä taida kannattaa. Se on lääkäritohtorisetä vannonut vain sen Hippokrateen valan ja muista maallisista vastuista hän on vapaa mies.
" Opastusta ja luentoja sekä kaikkea muuta opetusta olen antava winkkaripojilleni ja wishwushpojille sekä niille valuuttakaupasta kiinnostuneille, jotka ovat sitoutuneet kirjallisesti ja valallisesti klubin sääntöihin, mutta en kenellekään muulle."
Että eipä se taida tuo Poutianien olla velvollinen meitä muita neuvomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102