http://www.halla-aho.com/scripta/viharikoksista_ja_mediasta.html
Kuka uskoo enää ajankohtaisen kakkosen juttuja? Tai tämän jälkeen voi paremminkin kysyä, kuka enää katsoo ajankohtaista kakkosta.
Viharikoksista ja mediasta
4
50
Vastaukset
- miksi valehdellaan
Ennen sitä uskoi mitä ajankohtais ohjelmat kertoi, ei enää.
- ...............
Noi Ylen ohjelmat on oikeita mamutus ylistys ohjelmia joka jaksossa niitä nostetaan kultaisille jalustoille.
- Tri.Sorbus-Nappo
Ajankohtaista kakkoseen. YLE=Suomen virallinen paskatorvi.
- jaaa??
Minä ainakin mieluusti katson YLE:a, koska se on yksi harvoista suurista medioista Suomessa, joihin vielä voi suurinpiirtein luottaa, Erkon konsernin lisäksi. Toki YLE:ssäkin telkkaria katsomalla näkyy, että osa toimittajista varmaan mieluummin haastattelisi joitakin ihan muita, kuin median avittamalla ja minun mielestäni puolueellisella kansanvaalilla merkkipaikoille nousseita poliittisesti mielestäni daijuja sekopäitä, joiden pakkomielle on vaikkapa pakkoruotsin kieltäminen tai joku muu sellainen globaalissa Euroopassa Suomen jo taloudellisenkin edun täydellisen vastainen asia, mutta kaikkein eniten boikotoin esimerkiksi vaikkapa Maikkaria, joka vaikka Vasemmistoliitto ennen kevään- 2011 vaaleja oli neljänneksi suurin puolue, jätti näemmä härskisti vaan Soini- ideoineen Arhinmäen puolueen neljän suuren tentistä pihalle ja nosti sinne pikkupuolue- PeruSS:n tilalle, joka siten sai paaaljooon ilmaista näkyvyyttä kannattajiltaan medioissa.
Halla- aho taas taitaa olla ainoa poliitikko, joka Suomi24:ssa saa laajaa hyväksyntää, eli se asia kertonee Suomi24:n moraalista. Itse en yhtään tykkää Halla-ahon ajatuksista, en yhtään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735