Tietääkö joku milloin tulee tyttö joka tiesi liikaa elokuva maikkarin leffalta seuraavan kerran?
tyttö joka tiesi liikaa
10
589
Vastaukset
- goldie.
Up !
Itsekkin toivoisin em. eltsiä ruutuun.
Siis milloin jollakin kanavalla ??? - :)
Olis tosi hienoa nähdä elokuva taas.
Tietääkö joku milloin se tulee telkusta ?? - Ma(i)steri
DVD julkaistu kesäkuun lopulla.
- :)
Kiitos vinkistä !!
- Gloria Mundy
Hyvä homma, olen odottanut itsekin tätä elokuvaa. Ihana ja ihana musiikki!! Goldie Hawn on ihana.
- Gloria Mundy
Gloria Mundy kirjoitti:
Hyvä homma, olen odottanut itsekin tätä elokuvaa. Ihana ja ihana musiikki!! Goldie Hawn on ihana.
Ai niin ja on kyllä yksi elokuvahistorian parhaimpia kohtauksia se Dudley Mooren esittämä kapellimestarin seksikäs koti ja se tanssi (Staying Alive) =))) Hän muuten kaatoi baarikaapista Finlandia-vodkaa.
- :-)
Gloria Mundy kirjoitti:
Ai niin ja on kyllä yksi elokuvahistorian parhaimpia kohtauksia se Dudley Mooren esittämä kapellimestarin seksikäs koti ja se tanssi (Staying Alive) =))) Hän muuten kaatoi baarikaapista Finlandia-vodkaa.
Niin muuten teki.
Katsottiin elokuva TAAS eilen ja oikein tarkistin pullon mallin ja Finlandia-vodkaa se oli ! - Gloria Mundy
:-) kirjoitti:
Niin muuten teki.
Katsottiin elokuva TAAS eilen ja oikein tarkistin pullon mallin ja Finlandia-vodkaa se oli !Minusta elokuvan muita hyviä vitsejä oli tuon Dudley Mooren putkahtaminen sieltä täältä Glorian elämään lisäksi siinä oopperakohtauksessa huomattu latinankielinen teksti vs. naispäähenkilön nimi. Huomasitko? ;))
http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/tytto_joka_tiesi_liikaa/P88588?utm_source=Hintaseuranta&utm_medium=PriceComparisonSite&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=
Hitsi että tuo on minusta Dudley Mooren paras suoritus koskaan. Nauroimme ääneen sille. On vaikea heti muistaa hauskempaa ja samalla hauskasti jännittävää filmiä.
Elokuvan tunnusmusiikki on aivan täydellinen.
- |||
Kojak BANG BANG ....
Aika hauska kohtaus ! - Goldie hawn
oli aikoinaan tosi suosittu elokuva. kestää varmaan aikaa. Toivottavasti tulee taas. Johan se on yli 30 vuotta vanha.taisi olla suomen katsotuin leffa. amerikassa ei saanut ihan niin hyvää suosiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798