tyttö joka tiesi liikaa

e5y357

Tietääkö joku milloin tulee tyttö joka tiesi liikaa elokuva maikkarin leffalta seuraavan kerran?

10

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goldie.

      Up !

      Itsekkin toivoisin em. eltsiä ruutuun.

      Siis milloin jollakin kanavalla ???

    • :)

      Olis tosi hienoa nähdä elokuva taas.

      Tietääkö joku milloin se tulee telkusta ??

    • Ma(i)steri

      DVD julkaistu kesäkuun lopulla.

      • :)

        Kiitos vinkistä !!


      • Gloria Mundy

        Hyvä homma, olen odottanut itsekin tätä elokuvaa. Ihana ja ihana musiikki!! Goldie Hawn on ihana.


      • Gloria Mundy
        Gloria Mundy kirjoitti:

        Hyvä homma, olen odottanut itsekin tätä elokuvaa. Ihana ja ihana musiikki!! Goldie Hawn on ihana.

        Ai niin ja on kyllä yksi elokuvahistorian parhaimpia kohtauksia se Dudley Mooren esittämä kapellimestarin seksikäs koti ja se tanssi (Staying Alive) =))) Hän muuten kaatoi baarikaapista Finlandia-vodkaa.


      • :-)
        Gloria Mundy kirjoitti:

        Ai niin ja on kyllä yksi elokuvahistorian parhaimpia kohtauksia se Dudley Mooren esittämä kapellimestarin seksikäs koti ja se tanssi (Staying Alive) =))) Hän muuten kaatoi baarikaapista Finlandia-vodkaa.

        Niin muuten teki.

        Katsottiin elokuva TAAS eilen ja oikein tarkistin pullon mallin ja Finlandia-vodkaa se oli !


      • Gloria Mundy
        :-) kirjoitti:

        Niin muuten teki.

        Katsottiin elokuva TAAS eilen ja oikein tarkistin pullon mallin ja Finlandia-vodkaa se oli !

        Minusta elokuvan muita hyviä vitsejä oli tuon Dudley Mooren putkahtaminen sieltä täältä Glorian elämään lisäksi siinä oopperakohtauksessa huomattu latinankielinen teksti vs. naispäähenkilön nimi. Huomasitko? ;))

        http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/tytto_joka_tiesi_liikaa/P88588?utm_source=Hintaseuranta&utm_medium=PriceComparisonSite&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

        Hitsi että tuo on minusta Dudley Mooren paras suoritus koskaan. Nauroimme ääneen sille. On vaikea heti muistaa hauskempaa ja samalla hauskasti jännittävää filmiä.

        Elokuvan tunnusmusiikki on aivan täydellinen.


    • |||

      Kojak BANG BANG ....

      Aika hauska kohtaus !

    • Goldie hawn

      oli aikoinaan tosi suosittu elokuva. kestää varmaan aikaa. Toivottavasti tulee taas. Johan se on yli 30 vuotta vanha.taisi olla suomen katsotuin leffa. amerikassa ei saanut ihan niin hyvää suosiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe