tyttö joka tiesi liikaa

e5y357

Tietääkö joku milloin tulee tyttö joka tiesi liikaa elokuva maikkarin leffalta seuraavan kerran?

10

643

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goldie.

Up !

Itsekkin toivoisin em. eltsiä ruutuun.

Siis milloin jollakin kanavalla ???

• :)

Olis tosi hienoa nähdä elokuva taas.

Tietääkö joku milloin se tulee telkusta ??

• Ma(i)steri

DVD julkaistu kesäkuun lopulla.

• :)

Kiitos vinkistä !!

• Gloria Mundy

Hyvä homma, olen odottanut itsekin tätä elokuvaa. Ihana ja ihana musiikki!! Goldie Hawn on ihana.

• Gloria Mundy
        Gloria Mundy kirjoitti:

Hyvä homma, olen odottanut itsekin tätä elokuvaa. Ihana ja ihana musiikki!! Goldie Hawn on ihana.

Ai niin ja on kyllä yksi elokuvahistorian parhaimpia kohtauksia se Dudley Mooren esittämä kapellimestarin seksikäs koti ja se tanssi (Staying Alive) =))) Hän muuten kaatoi baarikaapista Finlandia-vodkaa.

• :-)
        Gloria Mundy kirjoitti:

Ai niin ja on kyllä yksi elokuvahistorian parhaimpia kohtauksia se Dudley Mooren esittämä kapellimestarin seksikäs koti ja se tanssi (Staying Alive) =))) Hän muuten kaatoi baarikaapista Finlandia-vodkaa.

Niin muuten teki.

Katsottiin elokuva TAAS eilen ja oikein tarkistin pullon mallin ja Finlandia-vodkaa se oli !

• Gloria Mundy
        :-) kirjoitti:

Niin muuten teki.

Katsottiin elokuva TAAS eilen ja oikein tarkistin pullon mallin ja Finlandia-vodkaa se oli !

Minusta elokuvan muita hyviä vitsejä oli tuon Dudley Mooren putkahtaminen sieltä täältä Glorian elämään lisäksi siinä oopperakohtauksessa huomattu latinankielinen teksti vs. naispäähenkilön nimi. Huomasitko? ;))

http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/tytto_joka_tiesi_liikaa/P88588?utm_source=Hintaseuranta&utm_medium=PriceComparisonSite&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

Hitsi että tuo on minusta Dudley Mooren paras suoritus koskaan. Nauroimme ääneen sille. On vaikea heti muistaa hauskempaa ja samalla hauskasti jännittävää filmiä.

Elokuvan tunnusmusiikki on aivan täydellinen.

• |||

Kojak BANG BANG ....

Aika hauska kohtaus !

• Goldie hawn

oli aikoinaan tosi suosittu elokuva. kestää varmaan aikaa. Toivottavasti tulee taas. Johan se on yli 30 vuotta vanha.taisi olla suomen katsotuin leffa. amerikassa ei saanut ihan niin hyvää suosiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe