Hei!
Olen jo pitemmän aikaa yrittänyt etsiä ikäistäni seuraa (15), joka ei käytä alkoholia, tupakkaa tai muita huumaavia aineita. Ongelma vain tuntuu olevan se, ettei ketään tunnu löytyvän... olen päätynyt huomaamaan, että kaverini käyttävät alkoholia, eivät kovin usein, mutta kumminkin. Toivoisin, että sellaisia nuoriakin löytyisi, joidenka kanssa voisi olla ilman paineita käyttää alkoholia tai tupakkaa. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, joten jos olet sellainen niin pistä kommenttia :)
Absolutisti nuoria jossain - niin missä?
No Worries
2
193
Vastaukset
- nimitön
no voi harmi :( ite sinun ikäisenä olin samassa tilanteessa kun "alkoholittomia" kavereita ei ollut. nyt 25 vuotiaana niitä on alkanu tulla enemmän vastaan. mutta toivottavasti löydät päihteetöntä seuraa :)
- absolutistibokser1
Moi! Et ole ainoo hyvä,että sulla absolutismi linja se vaatii jo itsekuria. Itse urheilijana( nyrkkeilijä) en voi pilata kroppaani semmosilla paskoilla,joten myös absolutisti. Niin ja 15v. Jos kaipaat jutteluseuraa niin onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 815340
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692091- 941708
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571022- 2001011