Hei.
Minkä pituisia hiuksia pidätte strip operaation jälkeen sivuilta ja takaa?
voiko sivuhiuksia pitää korviin asti aivan lyhyinä ,muutaman millin pituisina ,vai pitääkö pituutta olla niissäkin? ja minkä pituisia takahiuksia olette pitäneet?
Itse mietin fue:n ja trichophytic closure operaatioiden välillä.
kiitos vastauksista.
taka -ja sivuhiusten pituus strip operaation jälkeen?
12
652
Vastaukset
- arpihuomaamaton
Minulla leikataan aina koneella taakse 9 mm:n sänki.
- fjskdjfsldkj
Sinulle Mojito83, minun mielestä tarvitset ehdottomasti sänki/ kalju option. Siinä ei ole muuta vaihtoehtoa kun FUE. Se on sen verran kevyempi juttu, että voi käydä vaikka muutaman kerran ja peittää näin liian suurta muutosta. Klinikkaa en osaa suositella kun takana strip. Arpi on hyvä mutta sänkeä ei voi pitää, se ei siis ole huomaamaton jaan pitkä oikea arpi. Toistaiseksi olen erittäin pettynyt tulokseen, ja sen vuoksi en suosittele omien kokemusten perusteella operaatiota ollenkaan. Siirteet kasvaa epäluonnollisesti ja tuntemattomat ihmiset katsovat mun hiuksia. Hiusraja epäluonnollinen, eli teennäinen ja siirteet sen takana tupsuiset. En edes tiennyt, että huonoalaatua itse siirroissa enää tehdään. Näyttää ihan vitun tyhmältä ja makso ihan vitusti. Tekijänä Hasson. Mun valintaan vaikutti kuvat, tämä palsta ja erityisesti se että mistään netistä ei löydy negatiivista koko klinikasta tai miehestä. Älä nyt sinne mene, tai jos otat stripin niin ehkä sitten kuitenkin sinne. Kyllä ne osaa jos haluaa, tuurista kiinni kenelle tekevät pieteetillä ja keneltä rahat pois meininki. Niin tai ehkä minunkin tukka asettuu joskus 1 1/2 vuoden päästä siirrosta. Niin klinikalta sanotaan, että ottaa aikansa. Vaan miten se tupsuisuus häviää? Niin siitä sänki optiosta, tukka lähtis multa heti jos se vaan olis mahdollista. Tämä on enemmän kun hirveetä ja kalju näyttää mun mielestä nykyisin kadehdittavan hyvältä.
- mojito83
Kiitos viestistäsi!
Tuntuu, että itselleni paras vaihtoehto olisi Prohairclinic ja ottaisin 3000 siirrettä.
Tykkään itse pitää lyhyttä tukkaa ,etenkin sivuilla. Voiko Hassonin stripin jälkeen pitää lyhyitä sivuhiuksia ,vai näkyykö arpi sielläkin ,jos hiukset ovat sivuilla vain 1-4mm?
Fue operaatio tuntuu ehkä sittenkin parhaimmalta ,vaikka stripillä saisinkin enemmän siirteitä päähän.- dkfjldskjfkjf
No tuotanoin.. 1mm on käytännössä kalju, eikä 4 mm ole paljon sitä pidempi. Ei sellanen peitä yhtään mitään. Arpihan on itsessään parhaimmillaan 1mm ja siitä jatkuu pahimmillaan 1cm. Minulla ehkä vaihdellen 2-4mm, vaikea sanoa ja mitata. Se 1-4mm on vähän kuin kahden päivän parransänki, tai viikon sänki. Noin teoriassa, riippuu siis kasvaako parta. Jos sulla on arpi poskessa ja siinä muutaman päivän sänki niin näkyykö arpi vaikka arvessa kasvaisikin karvoja? Näkyy se.
Vastaus ei kuitenkaan ole näin yksinkertainen. Harva pitää tasamittahiuksia, siis koneella ajettu jokapuolelta yhtä pitkäksi. Sillon hiukset pitää olla aika pitkät joka puolelta, siis 2-4 cm että arpi peittyy. Hiukset voi myös kasvaa eri kulmassa arven ylä ja alapuolella, eli arpi näkyy vaikka ei ole näkyvissä. Ymmärsitkö? Jos leikkauttaa hiukset malliin missä niska ja sivut on koneella ajettu lyhyeksi ja pitenee hiuksiksi ylöspäin mentäessä niin arven voi peittää hiuksilla vaikka sivut on lyhyet. Riippuu siis arvesta, eli sen tekijästä. Arven voi myös nähdä tietyssä kulmassa, valaistuksessa, märkänä, tuulessa, hiuksia pöyhiessä.. siis arpi on arpi.
Minusta teet virheen jos lasket nyt hiusrajaasi. Minun mielipide on, että alle 30v ei pitäisi siirtoihin lähteä. Suurin lähtö on vielä edessä ja sitten kaikki keinot käytetty. Mitä jos lääkkeen teho loppuu, tai joudut sen lopettamaan muusta syystä? Typerintä on, että hiusraja on alhaalla, arpi niskassa ja tukka lähtee täysin päältä. Vaihtoehtona enää tupee koska sänki/ kaljuoptio on käytetty.
Sänkioptio on todella tärkeä. Ota myös huomioon se, että et lopulta ole tyytyväinen itse siirtoon. Vaikka kaiken omasta mielestään huomioi, voi kaikki silti mennä vituiksi, kuten minulla.
- mojito83
kiitos viestistäsi!
Oma vaakakuppini on kallistumassa vahvasti 3000 siirteen fue operaatioon.
1500 siirrettä päälaelle ja 1500 hiusrajaan. Valitsemalla fue:n voin sitten leikata vanhemmiten tukan tarvittaessa aivan lyhyeksi ja tietty voin ottaa vielä uuden fue käsittelyn.
Voi olla ,että arvioin sivuhiusteni pituuden väärin ,ehkä se on 5mm tms..leikkaan itse kuitenkin koneella aina tukkani ,niin sivuilta ,kuin päälaelta.
Saattaahan olla niinkin, että tarvitsen uuden hiustensiirron vasta 10-15vuoden kuluttua ja tuolloin hiustenkloonaus tai hiustensiirto voi olla ihan erilailla jo kehittynyttä. - zipsap
"Oma vaakakuppini on kallistumassa vahvasti 3000 siirteen fue operaatioon.
1500 siirrettä päälaelle ja 1500 hiusrajaan. Valitsemalla fue:n voin sitten leikata vanhemmiten tukan tarvittaessa aivan lyhyeksi ja tietty voin ottaa vielä uuden fue käsittelyn."
Tämä ratkaisu sinun iässäsi on erittäin järkevä. Jos menet Belgiaan, kertoile myöhemmin kuulumisiasi. - mojito83
Ilman muuta kerron kuulumiset heti!
Oon todella kiitollinen teille ,kun vastailitte ja kerrotte omia kokemuksianne.
Strippiä en vielä ainakaan ota ,koska sitten joskus on tehtävä se ns " isompi operaatio" varmaankin juuri otsa-etupäälaki osaan. Nyt ,kun korjataan ohimot ja kruunu ,niin ainakaan ne ei enää ala pilkistään sieltä sen jälkeen :D - Tikkutakkutukka
Olet menossa aivan oikeaan osoitteeseen.
Suomalaisille hiusten siirrättäjille on kaksi hyvää tai oikeastaan maailman johtavaa vaihtoehtoa, Nordströmin klinikka tai tämä Bisanga Belgiassa, jota tämä amerikkalainen teksti ylistää yhtenä johtavana hiustensiirtopaikkana:
http://www.hairsite.com/hair-transplant-europe.htm
NN - mojito83
Teenkö virheen ,jos menen kuitenkin Prohairclinic:lle Belgiaan ,enkä
BHR -clinic:iin?
Se prohairclinic on vaan halvempi ja saa enemmän siirteitä. - Siirrossa käynyt
Morjens! En ole vähän aikaan katsellut hiusten siirto palstoja mutta nyt tuli törmättyä. Kävin itse 2008 Prohairclinic mestassa ottamassa 800 siirrettä ohimoille ja hienosti meni. Otin itse aika varovaisen askeleen hiusten siirtoon, asenteella että siirteet antaa ns. illuusion tukasta, 50 siirrettä/neliösentti. Oletko jo käynyt leikkauksessa? Suosittelen ehdottomasti fue:ta, ja suht konservatiivista ensiaskelta. Prohairclinicillä näyttää olevan uusi lääkäri ja toimitilat, mutta hyvä paikka, toinen varmaan just tämä Bisangan paikka myös Belgiassa. Nordström kannattaa mielestäni unohtaa.
- mojito83
Moi!
Meen fue operaatioon ens vuoden puolella..sain päälaen niin hyvään kuosiin coctaililla, että keskityn vaan hiustensiirrossa ohimoiden paikkaukseen..
sinne 2000 FUE siirrettä!
Prohairclinic juu on se, missä haluan tämän minulle kanssa tehtävän.
En viitti vielä tässä tilanteessa ottaa strip arpea, kun pääsen niin vähällä. - siirrossa käynyt
Mikä sun norwood taso on? (oletan ja toivon että termit on jo tuttuja ja olet tutkinut hiustensiirto sivuja?) 2000 fue ohimoille kuulostaa paljolta. Olin itse norwood 3 ja 800 siirteen jälkeen 2.
Hienoa tietää että voin ajaa kaljuksi sillä fue otot ei näy ainakaan omalla kaljulla takaraivolla: vain 800 ja vaalea iho ehkä isoimmat syyt; joskushan fue jättää valkoisen pienen pisteen, joka toki näkyy tummalla iholla paremmin.
Muista että ole erittäin varovainen ensimmäiset 3-5 päivää sillä fue siirteet saattaa vielä irrota jos vaikka nukkuessa vähän raapii. Ja suomalaisen vaalealla iholla se punaisuus näkyy pitempään kuin mitä olet voinut nähdä joillain sivustoilla. Itsellä ohimoita punerti vielä jonkin verran 4kk:tta leikkauksen jälkeen.
Hiustensiirron kanssa on sitten ns. naimisissa eli senkin takia fue on paras vaihtoehto. Good luck!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734396- 332501
- 402314
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201807Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251542- 811536
- 1481331
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145