CSI New York jäi tauolle! Shanella oli Lindsayn lapsi sylissä ja uhkaili lapsen isää. Ja sitten loppu. Sarja jää tauolle. Eikö tauolle olisi voinut jäädä pari jaksoa sitten, ennen Shanea!? Ei olisi mitään jäänyt kesken!
Taas tosi upeasti
tosi kurjaa!
5
121
Vastaukset
- CSI rules
Kyllä tauot kuule yleensä tulee ihan siitä, että yksi kausi loppuu...ja seuraavaa odotetaan. Se laukaus tulee siitä että Lindsay ampuu pahiksen...ettäs tiedät.
- JK
VAI ININ
- ijdfiajje
ININ ??
- awojfgAIUFH
Fredin ja Tommin läppäluukku
Uudet jaksot ilmaiseksi netistä
http://paskaluukku.webs.com/- loisdfoiwef
Fredin ja Tommin läppäluukkua katsoin jakson verrran ja totesin, että on sen sortin P**KAA ettei maksa vaivaa katsoa toista kertaa......näytetään ulkolaisia pätkiä, ja sitten jauhetaan p**kaa siinä välissä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940