Kirjoitin tällaisen kommentin tuohon yhteen aiempaan Lesbot pelastivat kymmeniä nuoria plaa plaa juttuun:
"lesbot pelastivat". mikä suuri uutinen, halleluja, lesbot ja homot pääsevät tälle ihme jalustalle pyhimyksinä, muita parempina ihmisinä ihan vaa siksi että sattuvat olemaan homoja tai lesboja. ja heterot ovat paskoja. hyvin menee. pistetääpä sitte ihan vaa tasa-arvon hengessä joka otsikkoon kaikkien suuntautumiset, ei vaan lesbojen ja homojen.
KATTOKAA VÄHÄ PEILIIN KAIKKI HOMOT JA LESBOT- IHMISTEN PIMEÄÄ PUOLTA TUSKIN ON SUUNNITELTU SILLÄ TAVALLA ETTÄ KOSKA OLET HETERO NIIN OLET ***** JA KOSKA OLET HOMO OLET PYHIMYS. PIENI ITSEKEHU JA ITSENSÄ KOROSTAMINEN TAAS HAISEE.
Ketkä on samaa mieltä, ketkä eri mieltä??
Tekopyhää
22
119
Vastaukset
- totta puhut
kieltämättä kylläkin on tullu nykysi sellasta kommenttia että homot ja lesbot on täydellisiä puhtaita pulmusia ja heterot täysin läpimätiä paskoja mikä on ihan paska väite. sama ku sanois että vain vaaleat tekee rikoksia mutta tummat eivät. Itse olen bi ja mulle tulee hirveä myötähäpeä näille jotka väittää että homot ja lesbot muka eivät tee ikinä mitään pahaa, vain ja ainoastaan heterot.
- z.o
niin... ja 8,5 % homoseksuaaleista on heteroja.
- zzzzzz....zzzzzzzz
ainaki siin mieles on totta ettei homot ja lesbot varmasti tee yhtää sen vähempää rikoksia sun muita vääryyksiä ku heterotkaa. kaikki ihmiset niitä pahuuksia tekee eikä sitä luokitella siten kuka on homo, kuka hetero, et tää homoseksuaalien ihmeellinen "heterothan niitä pahoja ihmisiä on, ei homot ja lesbot tee ikinä kenellekään mitään pahaa" on suoraa sanoen sontaa..
- tuohtunut
tähän aiheesee liittye tahonki vähä ihmetellä sitä Pride- tapahtumaa.
miten se muka edistää tasa-arvoa sun muuta? siinäki tulee sellanen naurettava homojen ja lesbojen ylistäminen mieleen ja siinähän vasta ihmisiä luokitellaanki erilaisiin ryhmiin, että ketkäs nyt ovat homoja ja ketkäs heteroja.. iha älytöntä mun mielestä.. ja herra jumala jos ois olemassa jokin heterojen oma pikku pride juhla, niin johan ois nää homot ja muut huutamassa että heitä syrjitään.
Ja nimenomaan ainahan nää homssut ja lepakot on tuohtuneina raivoomassa ettei pidä heteroja ylistää ja heterot sitä ja tätä, ni ei kyllä sitte sillä logiikalla pidä heikäläisiäkään korostaa ns parempina ihmisiä vaikka näissä rikollisuus asioissa, murhissa, pedofiliassa yms.
Ootteko ikinä älynny että suurin osa murhaajistaki on biseksuaaleja? heillä kun ei ole mitään rajoitteita. paitsi tietenki kun homoilta tai lesboilta tätä kysyy tai jos heille sanotaan tämä aikas realistinen totuus niin eihän se tietenkään pidä paikkaansa, pelkästään heteroja kaikki murhaajat ja pedofiilit. - - mutta
tunnetko sinä ketään joka olisi saanut turpiinsa siksi että on valkoinen heteromies? En minäkään. Valitettavasti en voi sanoa samaa homoista. Jos voisin, pitäisin minäkin heidän marssejaan turhina.
Olen samaa mieltä, että ketään ei saisi sinällään sukupuolisen suuntautumisen vuoksi nostaa toista ylemmäksi.
Asia taitaa kuitenkin olla niin, että kyseisiä suuntautumisia edustavien ihmisten suhteen nimenomaan nk. seksuaaliset vähemmistöt ovat eniten ahdisteluja, pilkattuja ja syrjittyjä.
Oletko eri mieltä?- Kerro tuo sama
eräälle mustanaamaiselle "kansanedustajalle", joka luulee olevansa parempi, kuin normaalt ihmiset.
Kerro tuo sama kirjoitti:
eräälle mustanaamaiselle "kansanedustajalle", joka luulee olevansa parempi, kuin normaalt ihmiset.
Oletko nyt ihan varma, että hän on kuronut vähintään vuosikymmenten kollektiivisen homottelun kiinnin - ja loukkaa nyt sinun heterouttasi(?)?
Kerro tuo sama kirjoitti:
Mutta laita ihmeessä tähän osoitus kansanedustajan heteroja kohtaan osoittamasta syrjinnästä, niin tuen sinua tarvittaessa?
Nekrofiilit ja pedofiilit lienevät eniten vainottuja ja ahdisteltuja sukupuolisuuntauksia. Pidäpä heille paraati jos vaikka nostaisi arvostusta suuren yleisön keskuudessa kyseisille ryhmille.
- - mutta
tokihan minäkin kertoisin, jos tietäisin kenestä on kyse
- :|:
en minäkään tiedä mistä on kyse, mutta ihmetyttää miksi joku kolli pitää lepakko-logolla piirrettyä tee-paitaa.
- :|:
:|: kirjoitti:
en minäkään tiedä mistä on kyse, mutta ihmetyttää miksi joku kolli pitää lepakko-logolla piirrettyä tee-paitaa.
:|: kirjoitti:
Miksi ei? Pitäväthän jotkut kollit myös Kiitos 1939-1945 -paitoja.
- mitä ihmettä?
humanist1 kirjoitti:
Voittivatko suomalaiset lesbot talvi- ja jatkosodan?
- Sosialististen
mitä ihmettä? kirjoitti:
Voittivatko suomalaiset lesbot talvi- ja jatkosodan?
Neuvostotasavaltojen Liitto voitti, mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni sisukas Suomi.
- hauskin paita
humanist1 kirjoitti:
mitä olen nähnyt oli kiitos 1981-2012 jossa oli Suomen lippu ja Abu-Hannan kuva
Kyllä. Lesbot olivat sotilaskotijärjestössä ja kotirintamalla tärkeissä huoltotehtävissä ihan siinä missä ketkä tahansa muutkin.
- missäs
hetskut, transut ja zoofilistit?
Mielestäni sukupuolinen suuntautuminen on jokaisen henkilökohtainen ominaisuus, jota ainoastaan typerysten täytyy tuoda julki
Fiksujen ja henkisesti tasapainoisten ei tarvitse korostaa sukupuoli-identiteettiään.. - in the name of love
missäs kirjoitti:
hetskut, transut ja zoofilistit?
Mielestäni sukupuolinen suuntautuminen on jokaisen henkilökohtainen ominaisuus, jota ainoastaan typerysten täytyy tuoda julki
Fiksujen ja henkisesti tasapainoisten ei tarvitse korostaa sukupuoli-identiteettiään..Fiksujen ja henkisesti tasapainoisten ei tarvitse häiritä Pride-kulkuetta.
- nämä naiset
ovat hyviä ihmisiä, koska pelastivat lapsia. Eivät siis siksi, että ovat lesboja. Breivik taas on paha ihmienn, koska tappoi lapsia. Eli ei siis siksi, että on hetero
- ¢
supernerokasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053