Sanokaa kaksi miestä ja kaksi naista jotka haluatte nähdä alastomina?
Vastaukset 18
- TKL
Miehet: Aragorn ja Frodo
Naiset: Eowyn ja Arwen- julle
aragon ja orlando :)
- I just wanna know
Vitsi mä olen pervo
- just me...
aragorn ja orlando & arwen ja eowyn....;)
- )))
eldord tai mikä onkaa ja boromir ja faramir
- ich
Aragorn/Viggo ja Legolas/orlando
- shine
Ehdottomasti Aragornin (se on NIIN namu) ja Legolaksen. Naisista tuskin ketään haluisin alasti nähdä, mutta Arwen ja Eowyn taitaa olla ne "parhaimmat" vaihtoehdot.
- abc
Jessica Alba ja Jennifer Love Hewitt.
Tosin Shania Twain on mainittava myös vaikka ei näyttelijä olekkaan xD- abc
eksyin vahingossa peikkojen ja mömmöjen osastolle =I
- elijah fani
no otsikosta saa jo selvää et kenet
- elijah fani2
Huhhuh, mikä kuuma hobitti!!
Olihan se ilman paitaa...x) - C.Pearl
elijah fani2 kirjoitti:
Huhhuh, mikä kuuma hobitti!!
Olihan se ilman paitaa...x)kirjassahan Froro oli tarkastettu siellä tornissa ihan kokonaan...ihan ilkosille-----elijah-fanit : olisitteko halunnu että kirjaa olis enemmän noudatettu?
- elijah fan2
C.Pearl kirjoitti:
kirjassahan Froro oli tarkastettu siellä tornissa ihan kokonaan...ihan ilkosille-----elijah-fanit : olisitteko halunnu että kirjaa olis enemmän noudatettu?
tiiän, ja ootin oikeen innolla suotta...
- <3<3<3
elijah fan2 kirjoitti:
tiiän, ja ootin oikeen innolla suotta...
Gandalf, Sauron, Gimli & Saruman... ai nii ja se puuparta ja se örkki siitä vasemmalta
- Jaeniver
C.Pearl kirjoitti:
kirjassahan Froro oli tarkastettu siellä tornissa ihan kokonaan...ihan ilkosille-----elijah-fanit : olisitteko halunnu että kirjaa olis enemmän noudatettu?
Sitähän minä kaverilleni valitin, että kirjaa ei oltu noudatettu tarpeeks tuossa kohtaa elokuvaa. :P
Siis aivan törkeää! - no hyi hemmetti
Mulkosilmä-Elijah on ihan kamala, ennemmin syön ulostetta kui katselen sitä alastomana/vaatteet päällä. Siinä ei alastomuus auta ku silmät täyttää koko valkokankaan.
- ----
<3<3<3 kirjoitti:
Gandalf, Sauron, Gimli & Saruman... ai nii ja se puuparta ja se örkki siitä vasemmalta
Puuparta olis varmaan tosi "kuuma" pakkaus...:)
- minä
Haluaisin nähdä tän keskustelun aloittajan, en muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398