Hyvää Håkanin-päivää kaikille Håkaneille! Tänään olisi tarjolla harjoitusmatsi Galatasaray-Liverpool, joka pelataan Istanbulissa. Tuossa alla on ennakkomainos, jossa kerrotaan, miten Galatasaray on mennyt aika uusiksi viime kauden jälkeen, joten sen tasoa on vaikea hahmottaa vielä tässä vaiheessa. Liverpool oli vaisu viime harjoitusmatsissaan--hävisi 0-3 Hullille. King Kenny vaihtoi puoliajalla miehistön, muttei sekään auttanut. Tulossa on varmaan viihdyttävä matsi, eikä Galatasaray lähde tahallaan häviämään, koska sehän ei pelaa Euroopassa ensi talvena, vaan tämä on harvinaista Euro-herkkua sille. Kotikerroin on ihan kiva 2.80, joskin jostain näkyy saavan jopa kolmella alkavaa kerrointa.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/what-to-expect-in-istanbul
Kaiffariksi Kyösti ajatteli Aalesundia. Elfsborg hoitelee tämän parin sitten kotonaan, ja olisi varmaan vieraissa tyytyväinen tasuriin, mutta ei kotivoittokaan kai ihan mahdoton ajatus ole. Päivän ufohaku voisi olla harjoituspelissä Sevillan kotiinsa saava Xerex, jolle Veikan Kone antaa komean kertoimen 5.65!
Galatasaray-Liverpool
4
161
Vastaukset
Päivän virallinen tuulipukurivi:
49 Aalesund - Elfsborg 1 _ _ 2,70 - -
55 Galatasaray - Liverpool 1 _ _ 2,80 - -
64 FC Midtjylland - V. Guimaraes 1 _ _ 2,15 - -
Kokonaiskerroin: 16,25- barrkeel
onnea
- P2
Otin ählämeille kaveriksi h-linnan (3,45) ja kerrointa tuli n.10 yhteensä.
Doddih, sehän alkoi hyvin! Aalesund teki yllättävän hienoa muhennosta Elfsborgista. Kyösti kuuli, että David Elm olisi ollut loukkaantunut, ja se oli ratkaisevaa pelipäätöksen kannalta, koska Elm on toinen joukkueen tykeistä, mutta vaikuttaa siltä, että Elfsborgilla on ollut muitakin poissaolijoita. Elfsborgin sivuilla varoitettiin iltapäivällä, että kokoonpanoon on tulossa yllätyksiä, mutta ei Kyösti sitten jaksanut jäädä odottelemaan tarkempia tietoja. Mutta...jos tuo Gala nyt pitäisi tuon johtonsa, niin ainakin se perustupla Galatasaray Aalesund nasahtaisi. Extrabonus tietty olisi, jos tuo rekkakin pitäisi. Tulisi viikonlopuksi vähän Grafenwalder-rahaa kjäh kjäh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664