Olen 16v, Olen polltellut kannabista noin kaksi vuotta itse en näe siinä mitään pahaa. Olen käyttännyt amfetamiinia ja syönnyt paljon essoia tän puolen vuoden aikana ja en pysty ajattelemaan mitään muutta kuin päihteitä. Olen Tosi masentunut, Minut otettiin huostaan noin vuosi sitten mutta pääsin kotiin pari kuukautta sitten . Olen ollut kaksi päivää kuivilla ja elämä on helvettiä en saa nukkuttua öisin. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä en halua sanoa kennellekkään minun ongelmista koska silloin joudun takaisin laitokseen mitä minun pitäisi tehdä auttakaa minua!
Vastaukset 3
- figur
Tuo menee ohi pian. Yritä olla ajattelematta savuja, piri ja essoja ja keksi itselles jotain mielekästä puuhaa.
- Jojojojojo-
Olisivatpa elämän suuret ongelmat noin yksinkertaisia ratkaista.
- jojojojo-
Tuskinpa ne väkisin sinua sinne laitokseen vievät jos jollekin lääkärille kerrot ongelmastasi ja pyydät siihen apua. Kerrot rehellisesti tilanteesi miten asiat ovat ja mitä pelkäät ja pyydät apua ongelman ratkaisuun.
A-klinikka voisi auttaa tai jokin vastaava. Ainakin kahden vuoden päästä olet vapaa tekemään omat ratkaisusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552117MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1301205- 1361143
- 47981
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72958- 58892
- 38727
- 76727
- 34697
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674