TÄSSÄ SITÄ FAKTAA, JA LONTOOSTA TULEE LISÄÄ!!!

FX_MANNE

* Klubin toiminta päättyi 7.3.2008 ulkopuolisten toimijoiden tekemien pankkitilin sulkemisen ja klubin serverin kaatamisen seurauksena. Klubin hallinto ei näitä toimenpiteitä suorittanut. Kukaan ei suostu kertomaan, miksi näin tapahtui eikä esimerkiksi englantilaiselta Moneybookers pankilta saada millään vastausta sulkemisen todellisesta syystä. Vastausta ei saada, vaikka paikallista oikeusasiamiestä on vaadittu velvoittamaan pankkia antamaan vastauksen tähän kysymykseen.

* Selvitys antaa syyn vahvasti olettaa, että klubin toiminta on lopetettu viranomaisten toimesta. Samaan viittaa sekin, että suoritettu esitutkinta ei sisällä minkäänlaista selvitystä siitä, miten tilin tai serverin sulkemista olisi tutkittu.

Mikäli englannin viranomaiset eivät syyllisty rikokseen, niin he vaativat MB:tä
kertomaan syyn rahaliikenteen sulkemiselle, ja tuottavan liiketoiminnan tuhoamiseen.

EIVÄT TOIMI RIKOLLISESTI ENÄÄ PITKÄÄN, VAAN KOHTA TULEE "LUNTA VIRANOMAISRIKOLLISKOIJJAREIDEN TUPAAN".

"HERROJEN HELIBORIT PYÖRÄHTÄVÄT KOHTA PAKKASELLE".

45

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PERSLÄPISUOMI

Ensin rahanpesuyksikön virkamies tekee rikosilmoituksen Wincapitaa vastaan
      (Tämä on aiheeton ilmianto, eli RIKOS).
      Sitten KRP sulkee rahaliikenteen tämän aiheettoman rikosilmoituksen perusteella, ja alkaa väittää toimintaa pyramidihuijaukseksi. KRP valehtelee, että toiminta loppui, koska rahat loppuivat, eli harrastavat törkeää valehtelua.
      Tämän jälkeen aletaan uhkailemalla, pelottelemalla ja kiristämällä painostaa
      jäseniä tekemään rikosilmoitus.
      KRP valehteli mm. R. Hentusen aseman Thaimaan viranomaisille.
      Nyt Ristoakin vastaan on luovuttu kaikista syytteistä. ONKO KRP KORJANNUT
      ANTAMANSA VALHEELLISET TIEDOT THAIMAAN VIRANOMAISILLE. EPÄILEN, ETTÄ EI
      Myös Panaman viranomaisille valehdeltiin, joka on törkeä rikos.

ELETÄÄN NÄKÖJÄÄN PATOLOGISTEN VALEHTELIJOIDEN YHTEISKUNNASSA, JOSSA VIRANOMAISTEN TÖRKEÄSTÄ VALEHTELUSTA ON TULLUT IHAN NORMAALIA RUTIININOMAISTA TOIMINTAA.

Tämä on vienyt täysin uskon viranomaistoimintaan.

200xhävetkää kansanedustajat, kun hyväksytte toiminnan, ettekä puutu asiaan
      "Sikainfluenssa-Braxin toimintaa pidän pohjanoteerauksena (HUOM!!! ON VAIN MINUN MIELIPITEENI!!!)

• ...............

"Nyt Ristoakin vastaan on luovuttu kaikista syytteistä", påskåpuhetta, mies on seuraavassa ryppäässä ensimmäisten joukossa......

• pohojalaane..

Ja kohdasta 49:05 lainaus "tavoitteena..........edelleen toimintaa jatkaa, ei rikollista toimintaa vaan ihan laillisesti" ops, näinhän se lapsus käy "äo 170 omaavalle", vaikka kuinka taukoja pitää niin silti suu puhuu mitä mielessä todella on

• Hallinto, hahaa

" Klubin hallinto ei näitä toimenpiteitä suorittanut. "
      Oliskos klubilla jokin hallintokin?
      Eikös se ollut Hannun puulaaki?
      Miksi Hannu ei vastannut MB:n kirjeisiin?

• siplanarius

-EIVÄT TOIMI RIKOLLISESTI ENÄÄ PITKÄÄN, VAAN KOHTA TULEE "LUNTA VIRANOMAISRIKOLLISKOIJJAREIDEN TUPAAN".-

ei vit.u mikä sekopää, ettei vaan leppävirralta.

• 9+1

sekopääpä hyvinki,taita kismittää suolirunkuttajaa.

ps, joko kesäloma mennyt menojaan ja paluuarkeen ,onnettomaan työpaikkaasi:) noo kyllä taas siitä,ensi vuonna on taas kesäloma poika

• tosiaan uskovat

joo ihan kiva saa pitää ittellä ansaitut rahat,kuis kusettajilla,haha hahah ahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,sääliks käy win uskovaisia

• työseonjokakannaatta

Kyllä se on kiva elellä palkkarahoilla on ne kuitenkin isommat kuin eläkkeen ulosmittauksesta jäävä suojaosuus ja sossuraha;)

• ????????

eikö tienauksen hörhöjen pitäny siirtyä uuden kusetuksen foorumille,mutta täällä ne vain huutelee( onko kiva tehdä miinusta,hah hah )uskokaa jo

• Vaadi faktoja!

Missä ne faktat?? Ei tuossa ollut mitään faktaa. Siis kertaakaan ei ole ollut sitä kuuluisaa faktaa. Tuollein kirjoittaen on todistettu satoja uskontoja todeksi. Lue ne kaikki ja tulet hulluksi, kun joudut uskomaan niihin kaikkiin..

• Terässiipi

Lapsena näin, kun seppä poltti kätensä kuumaan rekirautaan. Näin kerran senkin, kun auto-onnettomuudessa kaverilta leikkautui käsi kyynärvarresta irti. Molemmat tapahtumat nauratti niin pirkeleesti.

Naurattaa vieläkin kun muistelen seppää!

• Pesosen kissa

Ja se kurainen, repalainen hahmo raahusti eteenpäin ja katosi nakkarin kulman taakse.

Ja sääli ja suru kalvoivat minua. Miksi me emme auttaneet silloin, kun vielä olisi ollut aikaan. Kun vuosikausia jatkunut nikinnussuttaminen on pehmentänyt pään, ihmisen on kaiken maallisen avun ulottumattomissa,

• Lautapäämies
        Pesosen kissa kirjoitti:

Ja se kurainen, repalainen hahmo raahusti eteenpäin ja katosi nakkarin kulman taakse.

Ja sääli ja suru kalvoivat minua. Miksi me emme auttaneet silloin, kun vielä olisi ollut aikaan. Kun vuosikausia jatkunut nikinnussuttaminen on pehmentänyt pään, ihmisen on kaiken maallisen avun ulottumattomissa,

Haluan vieläkin anteeksipyytää sydämestäni valehteluani ja selitysyrityksiäni joita onneksi ketkään eivät uskoneet.

Olen itkenyt monena iltana itseni uneen ja rukoillut, että olette antaneet minulle anteeksi tyhmyyteni.

Viimeyönä aloin laskemaan Piin- lukusarjoja ja aika nopeasti unesta kiinni, että kyllä tämä tästä, vaikka lujille ottaakin.

• Tunnistaako joku?
        Lautapäämies kirjoitti:

Haluan vieläkin anteeksipyytää sydämestäni valehteluani ja selitysyrityksiäni joita onneksi ketkään eivät uskoneet.

Olen itkenyt monena iltana itseni uneen ja rukoillut, että olette antaneet minulle anteeksi tyhmyyteni.

Viimeyönä aloin laskemaan Piin- lukusarjoja ja aika nopeasti unesta kiinni, että kyllä tämä tästä, vaikka lujille ottaakin.

Onko kirjoittaja alkuperäinen Lautapäämies vai joku muu, joka kirjoittaa hänen nimimerkillään?

• Viirun kanaset
        Tunnistaako joku? kirjoitti:

Onko kirjoittaja alkuperäinen Lautapäämies vai joku muu, joka kirjoittaa hänen nimimerkillään?

Toki tunnistan vanhan ystävän. Se kurainen, repalainen hahmo, joka raahusti tästä eteenpäin ja katosi nakkarin kulman taakse, oli vanha ystäni Piimies.
        Hänen nuppinsa kahjahti hajalle piin desimaaleista ja särkyneeseen mieleen jäi vai muisto Lautapäästä.

Tätä muistoa Piimies ajaa takaa auto-onnettomuudessa katkennut käsivarsi kainalossaan.

• Lautapäämies
        Tunnistaako joku? kirjoitti:

Kyllä se olin minä, Lautapäämies.

Väistelin, minkä pystyin, kun jäin lööperin puhumisesta kiinni. En kyennyt aluksi myöntämään, että olin väärässä detaljikysymyksessä ja ohjasin keskustelua muualle. Lankesin omiin idiotismeihini: se oli vikatikki.

Kaikki tietävät jo, että olen joustava, sosiaalinen ja ystävällinen luonne. Olen aina sanonut capinauttiveljilleni, että rehellisyys on kaiken järjellisen keskustelun ensimmäinen edellytys. Lärväisin kuitenkin ylpeyksissäni asioita, joita ei olisi tullut lärväistä. Valehtelin ja väärensin tietoja, enkä itse silloin kunnioittanut laatimiani sääntöjä.

Olen pahoillani, jos valehtelullani pahoitin capinauttiveljieni tai fanieni mielen. Puhun tästä lähtien vain rehellisyyden sanoja. Hävisin sen taistelun, mutta en sotaa. Valuuttakauppaa ei käyty, ja pyramidi on kaikille teräväpäisille selviö.

• 15+17
        Lautapäämies kirjoitti:

Väistelin, minkä pystyin, kun jäin lööperin puhumisesta kiinni. En kyennyt aluksi myöntämään, että olin väärässä detaljikysymyksessä ja ohjasin keskustelua muualle. Lankesin omiin idiotismeihini: se oli vikatikki.

Kaikki tietävät jo, että olen joustava, sosiaalinen ja ystävällinen luonne. Olen aina sanonut capinauttiveljilleni, että rehellisyys on kaiken järjellisen keskustelun ensimmäinen edellytys. Lärväisin kuitenkin ylpeyksissäni asioita, joita ei olisi tullut lärväistä. Valehtelin ja väärensin tietoja, enkä itse silloin kunnioittanut laatimiani sääntöjä.

Olen pahoillani, jos valehtelullani pahoitin capinauttiveljieni tai fanieni mielen. Puhun tästä lähtien vain rehellisyyden sanoja. Hävisin sen taistelun, mutta en sotaa. Valuuttakauppaa ei käyty, ja pyramidi on kaikille teräväpäisille selviö.

Ei zizsus, tää kaveri on kyllä hajalla. Ihan oikeestiko se niksahti jostain ihme piistä?

• Ei se taulapää
        15+17 kirjoitti:

Ei zizsus, tää kaveri on kyllä hajalla. Ihan oikeestiko se niksahti jostain ihme piistä?

siitä piikeskustelusta niksahtanut. Taulapää on ollut niksahtanut jo pitkän aikaa, tuo piikeskustelu toi vaan sen niksahtamisen esille ja kaikki huomasivat miten pihalla ja huonossa hapessa luutapää on.

Toivotaan että se siitä vielä joskus edes vähän paranisi henkisesti.

• Viirun kanaset
        15+17 kirjoitti:

Kyllä se piistä pehmeni, ystäväni piimies. Jossakin biljoonannen desimaalin paikkeilla siellä on pii desimaaleissa sarja ...77777777.... ja se oli liikaa. Niks naks vaan ja lamppu sammui pysyvästi.

Se auto-onnettomuudessa katkennut käsi on ilkeä. Sivulasi leikkasi kyynärvarren yläpuolelta käden poikki kuin giljotiini. Nyt se Piimies hiipii se kädenpätkä mukanaan minun perässäni ja yrittää huitoa sillä irtokädellä. Tämän takiahan minun on pitänyt piileskellä Pesosen kanalassa toista viikkoa.

Eihän se irtokädellä lyöminen sinänsä kummoisesti satu, mutta Piimies ei pese käsiään kusella käydessään. Yök saateri, lyödä nyt pesemättömällä irtokädellä.

• Merkkinimii
        Lautapäämies kirjoitti:

Jokainen töppäilee joskus. Saat anteeksi.

• Viirun kanaset kirjoitti:

Kyllä se piistä pehmeni, ystäväni piimies. Jossakin biljoonannen desimaalin paikkeilla siellä on pii desimaaleissa sarja ...77777777.... ja se oli liikaa. Niks naks vaan ja lamppu sammui pysyvästi.

Se auto-onnettomuudessa katkennut käsi on ilkeä. Sivulasi leikkasi kyynärvarren yläpuolelta käden poikki kuin giljotiini. Nyt se Piimies hiipii se kädenpätkä mukanaan minun perässäni ja yrittää huitoa sillä irtokädellä. Tämän takiahan minun on pitänyt piileskellä Pesosen kanalassa toista viikkoa.

Eihän se irtokädellä lyöminen sinänsä kummoisesti satu, mutta Piimies ei pese käsiään kusella käydessään. Yök saateri, lyödä nyt pesemättömällä irtokädellä.

Hyi, mitä juttuja teillä on.

Ajelin lehtilenkiltä kotiin valtatie 12 sta tossa pari vuotta sitten. Syyskuussa aamuvarhaisella klo viiden aikaan oli sumua ja pirun pimeää. Henkilöauto oli ottanut lähikontaktia satasen tiellä rekan kanssa. Tulin paikalle yhtäaikaa vastaantulevan auton kanssa. Onneksi siinä oli järkevä ja tilanteen haltuun ottava henkilö. Romua oli ja paljon. Eipä paljon naurattanu, kun katto jälkeä. Koskaan en ole toivonut sinivilkkuja niin paljon, kuin silloin.

Pitele siinä säpäleiksi menneen ikkunan (ovet oli rutussa ja eivät auenneet) kautta tajutonta vuotavaa henkilöä. Ihan oikeesti ei naurattanut. Kaveri jäi henkiin, eli kait me jotain sitten osattiin tehdäkin.

Ja mitaan ette voi...

• Pesosen itku
        RailiSuominen kirjoitti:

Hyi, mitä juttuja teillä on.

Ajelin lehtilenkiltä kotiin valtatie 12 sta tossa pari vuotta sitten. Syyskuussa aamuvarhaisella klo viiden aikaan oli sumua ja pirun pimeää. Henkilöauto oli ottanut lähikontaktia satasen tiellä rekan kanssa. Tulin paikalle yhtäaikaa vastaantulevan auton kanssa. Onneksi siinä oli järkevä ja tilanteen haltuun ottava henkilö. Romua oli ja paljon. Eipä paljon naurattanu, kun katto jälkeä. Koskaan en ole toivonut sinivilkkuja niin paljon, kuin silloin.

Pitele siinä säpäleiksi menneen ikkunan (ovet oli rutussa ja eivät auenneet) kautta tajutonta vuotavaa henkilöä. Ihan oikeesti ei naurattanut. Kaveri jäi henkiin, eli kait me jotain sitten osattiin tehdäkin.

Ja mitaan ette voi...

Olen samaa mieltä. On sairasta nauraa toisten vahingoille tai onnettomuuksille.

• Pesosen itku kirjoitti:

Olen samaa mieltä. On sairasta nauraa toisten vahingoille tai onnettomuuksille.

Niinpä. Kun palomiehet tuli leikkaamaan romun ovia auki, anbulanssi tuli paikalle ja poliisit tuli katkasemaan liikenteen, niin kyllä vaan helpotti sinivalot kummasti, kun tiesi, että joku ammatti-ihimen ottaa tilanteen hallintaansa. Kotona vasta tuli veriä pestessä itku ja jotenkin turta tunne. Luin Etlarista, että tämä henkilö jäi henkiin.

Ei ihan oikeesti kannatais mässätä jollakin "käden leikkautumisella".

Ja mitaan ette voi...

• Viirun kanaset
        RailiSuominen kirjoitti:

Niinpä. Kun palomiehet tuli leikkaamaan romun ovia auki, anbulanssi tuli paikalle ja poliisit tuli katkasemaan liikenteen, niin kyllä vaan helpotti sinivalot kummasti, kun tiesi, että joku ammatti-ihimen ottaa tilanteen hallintaansa. Kotona vasta tuli veriä pestessä itku ja jotenkin turta tunne. Luin Etlarista, että tämä henkilö jäi henkiin.

Ja mitaan ette voi...

On tuolla Piimiehellä tavat. Syytönhän minä tässä olen. Minä muistelin lapsuuteni onnellisia päiviä, seppää joka raudoitti rekeä ja vilvoitteli toisinaan kättään lumihangessa. Piimies sinne törähti paikalle vanhalla Corollalla, käänsi sen katon kautta ympäri ja alkoi hulluna mesomaan irronneesta kädestään.

Nyt se Piimies huutaa kitalaki punaisena, että se irtohandu olisi minun vika. Eipä ole, ei.

• Viirun kanaset
        Viirun kanaset kirjoitti:

On tuolla Piimiehellä tavat. Syytönhän minä tässä olen. Minä muistelin lapsuuteni onnellisia päiviä, seppää joka raudoitti rekeä ja vilvoitteli toisinaan kättään lumihangessa. Piimies sinne törähti paikalle vanhalla Corollalla, käänsi sen katon kautta ympäri ja alkoi hulluna mesomaan irronneesta kädestään.

Nyt se Piimies huutaa kitalaki punaisena, että se irtohandu olisi minun vika. Eipä ole, ei.

Muutenkin minun täytyy purkaa pahaa mieltäni sinulle, Raili kulta.

Saatuaan pahasti nenilleen piikeskustelussa, tuo Piimies alkoi seurata minua.

Ensin moinen perskärpänen nauratti, mutta ajanoloon surinaa alkoi kalvamaan hermoani. Punkki-Stop pyyhe tehoaa, mainosti Kiteen apteekkari. Kyselin vielä, että tehoaako se muihin, kuin lentäviin hyönteisiin. Vaikka konttaaviin pääjalkaisiin, vakuutti apteekkari.

Paskat tehosi. Nyt sitten olen piileskellyt Pesosen kanalassa kohta toista viikkoa ja tuo zombi kulkee yöllä nurkissa ja mutisee vain sitä Lautamiestään. Pesonen sanoi, että puukeihäs on varma konsti. Nyt vuoleskelen sitä puukeppiä. kahden viikon päästä on täyskuu, mutta vielä pitää löytää se neljän tien risteys.

• 20+15
        Ei se taulapää kirjoitti:

siitä piikeskustelusta niksahtanut. Taulapää on ollut niksahtanut jo pitkän aikaa, tuo piikeskustelu toi vaan sen niksahtamisen esille ja kaikki huomasivat miten pihalla ja huonossa hapessa luutapää on.

Toivotaan että se siitä vielä joskus edes vähän paranisi henkisesti.

Nyt Taulapäällä on kehittynyt myös aivan poskettomat hallusinaattiot. Taulis kuvittelee nyt että joka tekstin takana on Piimies joka antoi Taulikselle oikeen isän kädestä.

Palaappa nyt Taulapää takaisin maan pinnalle. Anteeksi pyyntösi oli ihan miehen puhetta ja hyvä alku parantumisessa.

Miksi Taulapää ei enään kirjoita omalla nimimerkikillä Lautapäämies?

• Ammatti-ihminen
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja mitaan ette voi...

On ihme että kaveri on jäänyt henkiin, kun sinä olet ollut sitä auttamassa. Ja tämä tulee ihan ammattilaisen suusta, joka mm. pelastaa noita ihmisiä liikenneonnettomuuksista työkseen.

Oikein etoo tuo sinun huomionhakuisuutesi joka asiassa. Toivottavasti en näe sinua koskaan "auttamassa", kun itse saavun paikalle oikeasti auttamaan.

• Ammatti-ihminen kirjoitti:

On ihme että kaveri on jäänyt henkiin, kun sinä olet ollut sitä auttamassa. Ja tämä tulee ihan ammattilaisen suusta, joka mm. pelastaa noita ihmisiä liikenneonnettomuuksista työkseen.

Oikein etoo tuo sinun huomionhakuisuutesi joka asiassa. Toivottavasti en näe sinua koskaan "auttamassa", kun itse saavun paikalle oikeasti auttamaan.

Toivon totisesti, ettei kohdata noissa merkeissä. Ja voi huoh, kunhan vaan autoilijat oppisivat ajamaan leveäkaistatietä.

Ja mitaan ette voi...

• Kanaemoko

Ensin moinen perskärpänen nauratti, mutta ajanoloon surinaa alkoi kalvamaan hermoani. Punkki-Stop pyyhe tehoaa, mainosti Kiteen apteekkari. Kyselin vielä, että tehoaako se muihin, kuin lentäviin hyönteisiin. Vaikka konttaaviin pääjalkaisiin, vakuutti apteekkari.

Paskat tehosi. Nyt sitten olen piileskellyt Pesosen kanalassa kohta toista viikkoa ja tuo zombi kulkee yöllä nurkissa ja mutisee vain sitä Lautamiestään. Pesonen sanoi, että puukeihäs on varma konsti. Nyt vuoleskelen sitä puukeppiä. kahden viikon päästä on täyskuu, mutta vielä pitää löytää se neljän tien risteys.

Mikä nyyhkytarina. Olikohan tällä kertaa alkuperäinen Lautapäämies?

• Viirun kanaset
        Kanaemoko kirjoitti:

Mikä nyyhkytarina. Olikohan tällä kertaa alkuperäinen Lautapäämies?

Juuri niin kuin kerroin. Ei tämä Punkki-Stop tehoa persettäkään, vaikka maksoi 2,6 erkkiä per kosteuspyyhe. Tuossahan tuo pörrää nurkissa.

• Viirun kanaset

Ei se Pesonen mikään tyhmä ole, vaikka sen hattureuhkansa kansa näyttääkin kummalliselta. Sen jälkeen kun aloin vuoleskella sitä puukeihästä on ollut jo kaksi rauhallista yötä. Viirukin kävi sanomassa, että mitä helskuttia sinä enään kanalassa kykit.

Mutta varmuus on parasta ja ovet säpissä vaan. Eihän tässä täyskuuhun ole aikaa kuin rapsakka viikko. Sen kyllä jaksan odottaa.

• ppoo

Kokonaisuutta kun katsoo, niin näyttää siltä ettei syyttäjällä ole mitään todisteta rikoksesta, vaan pelkkiä tyhjiä syytöksiä. Puolustukselta on tullut hyvin kattava ja looginen selvitys asiasta. Kaikille tämä juttu ei aukea, kun on muutama vuosi jauhettu, että kyseessä olisi rikos, jota ei ole pystytty todistamaan syyttäjän puolelta.

• mutta mutta

Mutta kun ei WC:kään ole mitään todistanut, niin on myös helppo sanoa "rikos tapahtui"

• 19+16

" Puolustukselta on tullut hyvin kattava ja looginen selvitys asiasta."
        Missä se selvitys on esitetty?
        Koska leuat loksahtaa?

• naplasirius.
        19+16 kirjoitti:

" Puolustukselta on tullut hyvin kattava ja looginen selvitys asiasta."
        Missä se selvitys on esitetty?
        Koska leuat loksahtaa?

selvitys esitetään vuonna 2050, anteeksi vaan vanhemmat jäsenet.
        hannu ei ehdi saada videotodistustaan valmiiksi aikaisemmin koska pätkän vhs kamerasta on patteri tyhjä, ja ropolaattorin ohjelmakoodista puuttuu pari muuttujaa.

• Terässiipi

Lapsena näin, kun seppä poltti kätensä kuumaan rekirautaan. Nauratti niin pirkeleesti.

• Tuo on nähty

Kappas, Columbo on herännyt kuolleista. Eikä tälläkään kertaa mitään omaa asiaa, kunhan kopioi muiden kirjoituksia.

• maksunaika lähenee
        Tuo on nähty kirjoitti:

Kappas, Columbo on herännyt kuolleista. Eikä tälläkään kertaa mitään omaa asiaa, kunhan kopioi muiden kirjoituksia.

columbohan onkin pelkkä valehteleva pask.läjä.
        kohta on kolumboilla omaisuudet uus jaossa.

• MittariEino
        Tuo on nähty kirjoitti:

Vai herännyt kuolleista. Minusta näyttää siltä, että kyseessä on vain terminaalivaiheen viimeiset sätkyt. Copy/pastea EOK:n vanhaan vuodatukseen.

Huonosti menee silläkin koijarilla. Ensi alkuun poplari oli aktiivinen ja kirjoitti moisanaisia vuodatuksia alvariinsa. Siitäpä se into laatui kun nuoreen mieleen pikkuhiljaa kirkastui totuus: juna ei pysähdy vaikka kuinka laiturilla huutaisi.

• Joo, se on pysähtyny
        MittariEino kirjoitti:

Vai herännyt kuolleista. Minusta näyttää siltä, että kyseessä on vain terminaalivaiheen viimeiset sätkyt. Copy/pastea EOK:n vanhaan vuodatukseen.

Huonosti menee silläkin koijarilla. Ensi alkuun poplari oli aktiivinen ja kirjoitti moisanaisia vuodatuksia alvariinsa. Siitäpä se into laatui kun nuoreen mieleen pikkuhiljaa kirkastui totuus: juna ei pysähdy vaikka kuinka laiturilla huutaisi.

samalla tavalla kuin suoliopökäleiden huuto täällä, kun ymmärrettiin että juna ei todellakaan pysähtynyt ja valuuttakauppiaat jatkaa voittokulkuaan.

Vivuttaahan se.

• joo nnin on

TOTTA

• korko senkun kasvaa

-valuuttakauppiaat jatkaa voittokulkuaan-

voihan sitä tuomiota voitoksikin sanoa, kunnon verkostokusettajapelle luulee kaikkea voitoksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe