Puutostauti

säre

Laitan tämän nyt ihan uudelleen, koska asia taisi hukkua tuonne muiden
hyvää huomenta toivotusten sekaan.
Huomenta. Hieman kuivahkojahan nämä aiheet tällä palstalla ovat. Olen
kuitenkin sitkeästi koittanut olla mukana, kun tämä nyt kuitenkin on oman
ikäluokkani foorumi. Esitänkin tässä pohdittavaksi kysymyksen, johon toivon
asiallisia ja rehellisiä vastauksia. Uskon että aikuiset ihmiset tähän pystyvät.
Jos ihminen jää leskeksi, tai on eronnut puoisostaan, tai on muuten sellaisessa tilanteessa, että seksuaaliset tarpeet eivät tule hoidetuksi, miten silloin pitäisi toimia? Treffipalstoilla haetaan vakituista elämänkumppania ja niillä toisenlaisilla palstoilla taas on tarjolla lähinnä maksullisia palveluja. Kaikki eivät halua lähteä baareihin notkumaan. Miten siis kaksi aikuista ihmistä, jotka kaipaavat vain seksiä, voivat kohdata?

23

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisilla nyt mitään ongelmaa asiassa ole, kunhan kysyvät, yleensä jo ensimmäinen tärppää ja viimeistään toinen.

Miehille tuo kyselykonsti on siinä mielessä hankalampi että kaikenlaisia syytöksiä saa kuulla ja jotkut kyselyn kohteista saattavat käydä väkivaltaisiksikin, mutta jos pokka kestää, kyllä sekin onnistuu.

• grassi

Siitä vaan kysymään vai , heh heh... siis kadullako kysäisen vastaantulevalta, kun en tykkää notkua kapakoissa, ja harrastuksetkin liittyvät suurelta osin luontoon,
        ja mitäs itse ajattelisit naisesta , joka tulisi sulta kysymään
        "lähdetkö naida napsauttamaan mun kaa "

• grassi kirjoitti:

Siitä vaan kysymään vai , heh heh... siis kadullako kysäisen vastaantulevalta, kun en tykkää notkua kapakoissa, ja harrastuksetkin liittyvät suurelta osin luontoon,

Jaaaa, riippuu varmaan ympäristöstä. Jos liikut seksimessuilla, nakurannalla tai vaikka perjantaiterassilla, luulen että siinähän ne puheet sitten olisivat, ja loppu toimintaa. Mutta mua tuskin löydät mistään noista paikoista ja kun olen enempi kirjallinen ja filosofoiva jollei suorastaan meditoivakin tyyppi niin kanssani viestintä voi aloittelijalla mennä todella vaikeaksi. Suosittelen lämpimästi helpompia kohteita. Niitä riittää lukemattomia täälläkin.

Ja kun mää olen kaikeksi pahaksi vielä pateettinen romantikko, en hae mitään seksiseuraa vaan korkeintaan ikuista rakkautta....

• grassi
        yohuuhkaja kirjoitti:

Jaaaa, riippuu varmaan ympäristöstä. Jos liikut seksimessuilla, nakurannalla tai vaikka perjantaiterassilla, luulen että siinähän ne puheet sitten olisivat, ja loppu toimintaa. Mutta mua tuskin löydät mistään noista paikoista ja kun olen enempi kirjallinen ja filosofoiva jollei suorastaan meditoivakin tyyppi niin kanssani viestintä voi aloittelijalla mennä todella vaikeaksi. Suosittelen lämpimästi helpompia kohteita. Niitä riittää lukemattomia täälläkin.

Ja kun mää olen kaikeksi pahaksi vielä pateettinen romantikko, en hae mitään seksiseuraa vaan korkeintaan ikuista rakkautta....

Voi sinua yöhuuhkaja..... ihana kun jaksat uskoa vielä ikuiseen rakkauteen, mutta onko sitä olemassakaan, aika muuttuu ihmiset muuttuvat, vaatimukset muuttuvat
        puolin ja toisin. toiveet muuttuvat iän myötä, ja vanhemmiten tulevat sairaudet jommallekummalle kysayvät puolison voimia,
        silti kunnioitan uskoasi ikuiseen rakkauteen, vaikka mielestäni se kaunista satua

• grassi kirjoitti:

Voi sinua yöhuuhkaja..... ihana kun jaksat uskoa vielä ikuiseen rakkauteen, mutta onko sitä olemassakaan, aika muuttuu ihmiset muuttuvat, vaatimukset muuttuvat
        puolin ja toisin. toiveet muuttuvat iän myötä, ja vanhemmiten tulevat sairaudet jommallekummalle kysayvät puolison voimia,
        silti kunnioitan uskoasi ikuiseen rakkauteen, vaikka mielestäni se kaunista satua

No, ihmiset uskovat ties mihin, yleensä johonkin sellaiseen mistä ei ole mitään todisteita...

• Panopuu_
        grassi kirjoitti:

Mene tuonne seksi-chattiin ja hae sieltä panoseurasi.

http://chat.suomi24.fi/login.cgi?gid=10&category=1

• valikoiva nirso

"Naisilla nyt mitään ongelmaa asiassa ole, kunhan kysyvät, yleensä jo ensimmäinen tärppää ja viimeistään toinen."

Tarkoitatko mitä tällä yleistykselläsi?

Ihan varmasti tärppääkin jos huolii ihan mitä vaan. Sinulle on ehkä yllätys, ettei kaikki naiset ole kaikkiruokaisia.

• Sinipii

Meinaatko, että naisilla on sen paremmin pokkaa mennä kysymään, kuin
      miehilläkään. Kyllähän nämä ovat useimmille aika arkoja asioita.

• No, se kai kysyy jolta jotakin puuttuu.

Oliko joskus kuukausi sitten kun radiosta kuuntelin miten sotavuosien jälkeen, kun naisia oli paljon ja miehiä vähän, naiset olivat paljon rohkeampia ja aloitteellisempia kuin nykyisin, koska odottamalla olisi jäänyt kokonaan ilman. Tietysti aktiivisimmat naiset saivat kuulla kilpasiskoiltaan kaikenlaista haukkumista, mutta tulos ratkaisi....

• Heikunkeikku

Ei sun kirjoituksesi mihinkään "hyvää huomenta"-toivotusten sekaan hukkunut. Luulen, että kirjoituksesi on yhtä tylsä, kuin omanikin (kala), eikä pahemmin sen takia ole vastattu.:)

Jos tekisin uuden aloituksen, että miten saisin kalan nyskättyä siihen koskematta, niin tokko siihen enempää vastattais, kuin tuolla aikasemmassa ketjussa.

• Ihan hyvä kysymyshän se oli ja taisin siihen vastatakin.

Pitää kyllä olla tosi hyvä ja luotettu kaveri jos siltä ilkeis mennä suoraan kysymään, että mitenkä olis jos.....
      Voi olla, että sekin katsois,vähän kieroon: Önkohan se seonnu?

Voishan sitä aloittaa vaikka sillä kalantappo asialla ;)

Tuntuu joskus että kun on esittävinään ihan järkevän kysymyksen, tulee lopulta sellainen fiilis, yttä voi p...., miten olinkin tyhmä!

On olemassa sellainen sanonta, että se joka kysyy, on tyhmä hetken, mutta se joka ei kysy on tyhmä ikänsä.
      Sopiiko tähän asiaan ja tälle palstalle? en tiedä :)

Mutta kyllä niistä tyhmistäkin kysymyksistä ja vastauksista aina jotain oppii.

Jatketaan vain kyselemistä ja vastailua vaikka emme aina niin fiksuja olisikaan.

• En tiedä. Tai...

Nainen saa yleensä karistella kannoiltaan enimpiä seksinnälkäisiä miehiä ihan ilman vaseten hakemattakin.

Miehet taas kertovat naisille kaikenlaisia satuja, joita olettavat naisen haluavan kuulla. Esittävät ensin visioita mitä kaikkea mukavaa aikovat naisen kanssa harrastaa. Tanssia, marjanpoimintaa, retkeilyä, mökkeilyä... Omaa luotettavuuttaan kannattaa miehen yleensä myös mainostaa. Eikä halaistua sanaa siitä että vain seksiä eikä sen syvempää ystävyyttä ovat hakemassa. Eivät tietenkään suoraan kysy, normaali nainenhan häipyisi alta aikayksikön ja jos ei häipysi mieskin pitäisi silloin häntä liian helppona nakkina. Totuuden uskaltavat jos uskaltavat paljastaa vasta sitten kun saalis on saatu koukkuun ja saman peiton alle tai päälle.

• Kuhertelua, ihanaa kuhertelua kuvailet.
        ;)
        Seksi kuuluu normaaliin elämään.
        On se vaan niin kivaa, mielestäni.

• isopienikissa kirjoitti:

Kuhertelua, ihanaa kuhertelua kuvailet.
        ;)
        Seksi kuuluu normaaliin elämään.
        On se vaan niin kivaa, mielestäni.

Niin. Valitse sitten siinä seksiä vai mentäskö sittenkin vaan ongelle tai mustikkaan :)

• Tarkoitin vastauksessani sitä että jos itse olis iskenyt silmänsä johonkin heppuun. Pitäähän se joku roti olla siinäkin kenet sitä huolis.

Kyllähän ne silmät pyöristyy jos joku tulee suoraan kysymään, että kelpaisiko seksi... Joku sellainen kappalekin taitaa olla tuolla musiikkipuolella.

Eikä sitä kyllä normaalioloissa varmaan tapahdu, mutta "viihdepuolella"ei kai ole mitenkään erikoista.Tarkoitan ravintolamaailmaa.

Humoristinen, mutta varmasti tosi on tuo Pupun kommentti :)

• grassi

Sanos muuta ! ainut keino on kai selata treffisivustoja ja yrittää löytää samoin ajatteleva ihminen.
      Itse olen juuri samanlaisessa tilanteessa, en tahdo naimisiin, enkä miestä jatkuvasti asuntooni pyörimään. Mutta tahtoisin vakituisen seksikumppanin, jonka kanssa voisi myöskin jutella ja jos hyvin menee ehkä tehdä yhteisiä reisujakin jonnekin, vaikka kalaan. Suhteen pitäisi kuitenkin olla vapaa puolin ja toisin.
      Kai me suomalaiset olemme niin vanhanaikaisia ettei asioita uskalleta kutsua
      niiden omilla nimillä.
      Onnea etsintään, meille kaikille "parittomille"

• grassi

Olen kyllä kuullut että ruotsin laivoilta löytyy, ja kun hyttikin on valmiina.
      Pitäis itse asiassa kokeilla.....
      Mutta kuka sitä jaksaa joka viikko risteilyllekään mennä....
      Ongelma on, ongelma on...
      Mutta kyllä joku meistä kehittää hyvän seksi-iskurepliikin, kun aikamme pohditaan, kyllä täällä sen verran teräväpäistä sakkia tuntuu olevan

• oma työ oma olo

Omin käsin onneen. Tehokasta ja liiankin nopeaa, joskus.......

Mihin miehiä tarvitaan?

• Luulisin että juuri tuolta treffipalstalta voisi löytää samoin ajattelevan miehen, kunhan lopettaisivat ne turhat höpinät: olen huumorintajuinen, kiltti, luotettava jne.( Kävin päivällä "salaa" katsomassa)

No ...sopiihan se niille ketkä oikeasti ovat sitä mieltä,mutta eivät kaikki miehetkään halua mitään seurustelusuhdetta vakavassa mielessä.

Tai no onhan se seurustelusuhde tuo toinenkin.
      Paistaa se päivä vielä risukasaankin kunhan yhdessä mietitään ;)

• Jaa, luottaisin vaan siihen, mites se nyt menikään "kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa"...

• Putkivalo

On niitä sellaisiakin saitteja, missä haetaan vain seksiseuraa, eikä se maksa. Kai. Mistäs mä tietäisin ;D

Kun maltoin lukea suht koko ketjun, tuli mieleen että aika moni taitaa hakea sellaista kuin sinäkin, jonkinlaista seurustelusuhdetta, missä kummallakin kuitenkin on oma soppi ja oma rauha.

Itse en usko noihin pelkkiin fyysisiin suhteisiin. Suhteet ei koskaan pysy paikoillaan, se kehittyy koko ajan, sillä on ikään kuin elinkaari. Jos toinen tuntuu alkuun kivalta tyypiltä, ei se seksi kauan toimi, ei sitä ystävän kanssa viitti. Jos se taas on ihana, sä haluat lisää. Ja lisää. Ja kohta asut kahdessa kämpässä :)

Miksi siis rajata sitä hakua? Jos sulla kerta on haku päällä. Pääasian ei kai pitäisi olla millaisen suhteen haluat, vaan millaisen miehen?

Vaikka voihan se yhden illan juttukin tyydyttää, mutta aikamoisen riskin siinä nainen ottaa joka kerta. Ja pidemmän päälle se jättää tyhjäksi.

• paina paina

Rohkeutta kehiin ja anna mennä.
      Unohda vanhat ja pane naistasi esim. puiston penkillä, kerro että rakastat ja paina, paina !
      Varmasti tykkää ....

• Pienellä paikkakunnalla ottaisi kyllä aikamoisen riskin noissa yhdenillan jutuissa koska melkein kaikki ihmiset tuntevat toisensa ja muutenkin.
      No jos ei joku ihminen välitä siitä minkälaisen maineen siitä saisi niin se hänelle suotakoon.

Kun on pitemmän aikaa yksin tai lasten kanssa, niin on aikamoinen kynnys lähteä solmimaan uutta suhdetta. Koska minua ainakin ahdistaa juuri se tavallaan pelko että olisi siinä sitten jotenkin kiinni.
      Ja tulisi vieras ihminen nurkkiin pyörimään.

Oma tupa, oma lupa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe