Mä katsoin huuli pyöreenä sitä TAYKssa sh:na työskentelevien kahden shn hääjuttua SUBilta. Voiko olla totta et 3-kymppinen sh tekee työtä TUKKA AUKI! Näin sillä Katjalla ainakin oli telkussa!!
Eikö sen esimieskin jo puutu asiaan? Ja miks esimies hyväksyy alaisten lipeämisen säännöstä?? Outooo...
Hitsi en ihmettele lainkaan että TAYKSssa MRSA, ESBL ym hankalat pöpöt leviää koko ajan yhä enemmän jos hlökunta ei piittaa hygieniasäännöistä!
Mun äiti ja isä ovat sairaanhoitajia ja ihmettelivät samaa! Mä olen 19-vee ja aloitan syksyllä sh-opinnot. Tiedän jo nyt että sh:lla tulee olla pitkä tukka kiinni aina työvuorossa ollessaan!!
MEIDÄN HÄÄT: Hoitsujen häät
2
145
Vastaukset
- SH MIA V.
Olin parin vuotta sitten erään Meilahden teholla työskennelleen sairaanhoitajan hygienialuennolla ja hän korosti että sh:lla saa olla vaikka vihreät rastat päässä kunhan ymmärtää PITÄÄ HIUKSIAAN KIINNI työvuoroissa! On kyllä törkeetä kun sh:lla tukka on auki ! Aika moni joka tuon ohjelman katsoi niin varmaan kiinnitti asiaan huomiota ainakin jos sattuu olemaan sairaanhoitaja. Eipä tulisi mieleenkään olla noin välinpitämätön työssäni!
- Sh-opiskelija
No eipä ole ihme et sieltä Tayks:sta on lähtenyt liikkeelle mrsa ym pöpöjä jos sh:t kulkee hiukset auki;(
Katoin tuon jakson ja heräsi kysymys miks se sh ei laittanut tukkaa ponnarille? Aika välinpitämätöntä touhua potilaita ja työkavereita kohtaan;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585706
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!602888- 942586
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4091686Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041460SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä301259Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101209Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92681023Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42975Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte181969