Antti Tuisku saamelainen?

f84

Ollaan tässä kaverin kanssa mietitty että onkohan siinä Antissa saamelaisten verta, kun piirteissä jotain sen suuntaista..? Etenkin silmät ja kasvot sen verran erikoiset ettei täällä etelässä hirveästi sen näkösiä tapaa. Ja toisaalta onhan se sieltä pohjosesta että sukujuuret voi hyvinkin olla saamelaisia..

8

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klux

Ana on sukua kahdelle urosporolle. Näkeehän sen jo heti kun kattoo sen seksitaipumuksia ANA THE HOMO!

• mongoli

No mä oon kelannu sitä pitkään et ihan ekan kerran kun sen näin et mikä sen alkuperä on..Ei voi olla täysin suomalainen! Kun kelasin niin päädyin siihen lopputulokseen et sen on pakko olla jostain aasiasta tai sit se on puoliks grönlannista. Tosiasioita ei voi kiistää!

• turoppasss

Ei ole saamelaisjuuria tai ovat niin kaukana sukupuussa kuten useimmilla lappilaisilla, joihin on saamenverta sekoittunut, että turha edes miettiä.

• esjuuu

Olkoon vaikka manne, mutta kun ei kuulemma ole hetero

• sfty5uw

Antti on Eskimon ja pingviinin risteytys.

• anttitapanituisku

Antti näyttää aivan saamelaiselta, joten taatusti on osittain saamelaista sukua.

• EsimErkki5555

Ei voi olla olematta. Täälläpäin Suomea missä asustan, on paljon pohjoisesta muuttaneita ja kyllä sen vaan huomaa, jos on jotain saaamelaisverta. Ei voi olla erehtymättä jos vähääkään mistään tajuaa. Ja kyllä Antti Tuiskulla on selkeästi jotain taustaa. Sitä tietysti vaikeampi sanoa miltä puolelta ja kuinka paljon. Tuisku jo sukunimenä kuulostaa saamelaiselta.

• Anttifanityttö

Ootte te huvittavia,,, Toivottavasti Anttikin nauraa näitä teidän kommenttejanne,,, Joskus voi sitten esitellä sukupuunsa julkisesti jos haluaa,,, Itse en halua muuta kun kuulla Antin biisejä ja sitä paitsi Antti tanssi tosi hienosti !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe