Palasin juuri lomalta. Postin seassa odotti kirje yllämainitulta firmalta ja kirjeessä D-vitamiineja tai niin siinä väitetään. Ja minun tulisi maksaa, lasku mukana tai jos palautan, palauttaa kirjattuna?
En ole koskaan kyseisestä firmasta mitään tilannut. Jotta voisin irtisanoa jäsenyyteni jota en ole koskaan tilannut, pitää minun muka maksaa ensimmäin paketti. Ilmoitus kuluttajavirastoon lähtee.
http://www.supershopping.fi/?id=59
10
526
Vastaukset
- mitä toimintaa
Laskuissa
Palautusosoite:
SuperShopping
BOX 6000
Pallasti 28
19 098 Tallinna
Eesti
Mutta nettisivuilla
SuperShopping
P.O.Box 150
04301 Tuusula
Finland - ei uutta toimintaa
Näitähän löytyy netistä enemmänkin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9320101 - mkihy
Moi samaa paskaa tuli myös tänne meinaan tehdä rikosilmoituksen näistä tyhmistä ryssistä jotka lähettää aiheettomia laskuja.
- raivo.
Ja Alektum se perii ryssien tekaistuja ;;velkoja. Voi PRKL..!!! Eikö niitä saada kuriin
Pitääkö hankkia ase, mä oon tosi vihainen !! Kyll mua on juossut karkuun isommatkin ukot...,,Supershopping törkeästi väittää ettei tuotteilla ole palautusoikeutta ja karhuaa silti paketin hintaa vaikka palautin sen 14vrk.sisällä..
Nyt siirsi laskun Alektumille. Yhteys heti kuluttajaneuvojaan jos asioitte tämän mulkkufirman kanssa.
- minä
hei minä sain myös jonkun rasvan, jota en ole koskaan tilannut, maksoin tän 6.50, hölmö ja kirje jossa jatkossa lähetetään jotain rasvoja hinta 26,90 otan yhteyttä kuluttaja virastoon jos vielä jotain tulee, en ymmärrä mitä tälläisiä lähetksiä tulee kun et ole tilannut mitään,
- Annieee
Samainen firma lähetti alakouluikäiselle tytölleni laihdutuslaastareita! Laskussa pitäisi kaiketi aina olla numero, johon soittaa, jos epäselvyyksiä. Tässä oli vain virolainen postiosoite.
Tein ko. yritykselle kirjallisen valituksen nettilomakkeella, sekä rikosilmoituksen. Pitäisikö vielä tehdä jatkotilauksen peruutus ko. yrityksen sivustolla, kuten opstavat. Mutta kun mitään tilausta ei ole tehty, niin riittääkö valitus? Minulle tuli pieni kasvorasva sieltä,mitä en ole tilannut kaksi viikkoa sitten. Nyt tuli lasku Alektumilta. Menen vaikka oikeuteen asti mutta laskua en maksa.
- kyssyyhän
Mistä ovat saaneet tietosi? Oletko suostunut johonkin "ilmaisnäytteeseen - maksat vain postikulut"?
- EiTulojaHuijareille
Teidän ei tarvitse tehdä mitään, mistä aiheutuu teille kuluja. Jos mukana ei ole valmiiksi maksettua palautuskuorta, ei voi mitään. Pyytäkää heitä maksamaan etukäteen postitus- ja käsittelykulut. Kiistäkää kaikki perintäkirjeet ja asia on sillä selvä. Varmasti. Jos maksatte sentinkin, olette kanssarikollisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822