http://www.supershopping.fi/?id=59

törkeää toimintaa

Palasin juuri lomalta. Postin seassa odotti kirje yllämainitulta firmalta ja kirjeessä D-vitamiineja tai niin siinä väitetään. Ja minun tulisi maksaa, lasku mukana tai jos palautan, palauttaa kirjattuna?
En ole koskaan kyseisestä firmasta mitään tilannut. Jotta voisin irtisanoa jäsenyyteni jota en ole koskaan tilannut, pitää minun muka maksaa ensimmäin paketti. Ilmoitus kuluttajavirastoon lähtee.

10

593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä toimintaa

Laskuissa
      Palautusosoite:
      SuperShopping
      BOX 6000
      Pallasti 28
      19 098 Tallinna
      Eesti

Mutta nettisivuilla
      SuperShopping
      P.O.Box 150
      04301 Tuusula
      Finland

• ei uutta toimintaa
    • mkihy

Moi samaa paskaa tuli myös tänne meinaan tehdä rikosilmoituksen näistä tyhmistä ryssistä jotka lähettää aiheettomia laskuja.

• raivo.

Ja Alektum se perii ryssien tekaistuja ;;velkoja. Voi PRKL..!!! Eikö niitä saada kuriin

Pitääkö hankkia ase, mä oon tosi vihainen !! Kyll mua on juossut karkuun isommatkin ukot...,,

• Supershopping törkeästi väittää ettei tuotteilla ole palautusoikeutta ja karhuaa silti paketin hintaa vaikka palautin sen 14vrk.sisällä..
        Nyt siirsi laskun Alektumille. Yhteys heti kuluttajaneuvojaan jos asioitte tämän mulkkufirman kanssa.

• minä

hei minä sain myös jonkun rasvan, jota en ole koskaan tilannut, maksoin tän 6.50, hölmö ja kirje jossa jatkossa lähetetään jotain rasvoja hinta 26,90 otan yhteyttä kuluttaja virastoon jos vielä jotain tulee, en ymmärrä mitä tälläisiä lähetksiä tulee kun et ole tilannut mitään,

• Annieee

Samainen firma lähetti alakouluikäiselle tytölleni laihdutuslaastareita! Laskussa pitäisi kaiketi aina olla numero, johon soittaa, jos epäselvyyksiä. Tässä oli vain virolainen postiosoite.

Tein ko. yritykselle kirjallisen valituksen nettilomakkeella, sekä rikosilmoituksen. Pitäisikö vielä tehdä jatkotilauksen peruutus ko. yrityksen sivustolla, kuten opstavat. Mutta kun mitään tilausta ei ole tehty, niin riittääkö valitus?

• Minulle tuli pieni kasvorasva sieltä,mitä en ole tilannut kaksi viikkoa sitten. Nyt tuli lasku Alektumilta. Menen vaikka oikeuteen asti mutta laskua en maksa.

• kyssyyhän

Mistä ovat saaneet tietosi? Oletko suostunut johonkin "ilmaisnäytteeseen - maksat vain postikulut"?

• EiTulojaHuijareille

Teidän ei tarvitse tehdä mitään, mistä aiheutuu teille kuluja. Jos mukana ei ole valmiiksi maksettua palautuskuorta, ei voi mitään. Pyytäkää heitä maksamaan etukäteen postitus- ja käsittelykulut. Kiistäkää kaikki perintäkirjeet ja asia on sillä selvä. Varmasti. Jos maksatte sentinkin, olette kanssarikollisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe