Jeesus puhuu suoraan sydämeen!
Kuolemanvakava asia:
Luuk. 14:26 :
"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Jos joku ei ymmärtänyt tätä sukulaisvihaa, löytyy toki tarkentava selitysosakin:
Joh. 12:25
Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään.
Matt. 10:37 :
Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
Sentähden luopukoon mies isästään ja äidistään ja liittyköön Kristukseen, niinkuin Kristus itsekin teki:
Luuk. 8:20
Niin hänelle ilmoitettiin: "Sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat nähdä sinua".
21 Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sen mukaan tekevät".
LEPO HERRASSA - siitä Jeesus sanoo näin:
Matt. 10:34 :
Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
On näet niin, että juuri sielllä missä evankeliumia täytyy julistaa - pakanain keskuudessa - siellä jumalat nousevat vastaan, Jeesuksen Jumaluutta vastustetaan. Ja kuitenkin rauha, sisäinen rauha, saavutetaan vain Kristuksessa. Se ei riipu ulkonaisesta rauhasta tai rauhattomuudesta.
Joh. 14:27
"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille,
en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.
Fil. 4:7
Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa.
1.Piet.4:12
Rakkaat ystävät, älkää oudoksuko sitä tulta ja hehkua, jossa teitä koetellaan, ikään kuin teille tapahtuisi jotakin outoa.
13 Iloitkaa päinvastoin sitä enemmän, mitä enemmän pääsette osallisiksi Kristuksen kärsimyksistä, jotta saisitte iloita ja riemuita myös silloin, kun hänen kirkkautensa ilmestyy.
14 Kun teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, te olette autuaat, sillä teidän yllänne on kirkkauden Henki, Jumalan Henki.
antti
KUINKA SELVIN SANOIN !
13
77
Vastaukset
Kuinka selvin sanoin adventisti-veteraani Kai Arasola korostaankaan evankeliumin puhtautta ja ihmisen raadollisuutta . . .
Tri Kai Arasola Adventtikirkon Audiopankissa:
http://www.audiopankki.com/?cat=54
Ote:
Jumala on heikoissa väkevä
Saatamme helposti jakaa Jumalan lapset hyviin ja huonoihin kristittyihin.
Se on kuitenkin väärin, koska alamme silloin katsoa muita ihmisiä.
Se ei ole oikea tapa suhtautua uskontoon. Paavali opettaa heikkoudesta: “Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa”. Tai “Juuri heikkona olen voimakas”. Sillä hetkellä, kun lakkaamme olemasta syntisiä, lakkaamme olemasta kristittyjä.
Kai Arasola, Lahdessa 19.7.2003
20:51 minuuttia (19.5 megatavua)Kuinka selvin sanoin tuleekaan tässä esiin evankeliumin TÄRKEYS ja ihmisen törkeys . . .
Vaikken ole ketään murhannut,
olen verta vuodattanut usein, päivittäin.
Pahat sanat haavat viiltävät,
vain arvet jäljelle jäävät. Miksi aina käy näin?
Olen, olen, olen syntinen.
Syntiä teen teoin, sanoin, ajatuksin.
Päivin sekä öin, tavoin tuhansin. Oon syntinen, syntinen.
Vaikken toisen omaa anasta,
on aivot täynnä ahneutta, ennen kuin huomaankaan.
Menestystä toisille suo en,
olen niin kateellinen, mieleni mustaten.
En istu linnatuomiota,
silti oon vankilassa, kaltereiden takana.
Oma minä hyvän pahentaa,
kaiken kauniin rumentaa, hapuilen kuin sokea.
Olen olen, olen syntinen.
http://www.youtube.com/watch?v=y7I5UaB7mx4Kuinka selvin sanoin . .
Vaikken ole ketään murhannut,
olen verta vuodattanut usein, päivittäin.
Pahat sanat haavat viiltävät,
vain arvet jäljelle jäävät. Miksi aina käy näin?
Vaikken toisen omaa anasta,
on aivot täynnä ahneutta, ennen kuin huomaankaan.
Menestystä toisille suo en,
olen niin kateellinen, mieleni mustaten.
En istu linnatuomiota,
silti oon vankilassa, kaltereiden takana.
Oma minä hyvän pahentaa,
kaiken kauniin rumentaa, hapuilen kuin sokea.
Olen olen, olen syntinen.
http://www.youtube.com/watch?v=y7I5UaB7mx4
Pet S'hop BoysKOKOKUVA ALEX-KASISTA - KUINKA SELVIN SANOIN JA KUVIN !!!
http://mina.suomi24.fi/alex-kasi
Alexin Galleria puhuu kertaheitolla enemmän kuin hänen pitkät viestinsä ! ! !
Toteaapi nimim. Ku-olematonKUINKA SELVIN SANOIN JEESUS PUHUUKAAN KUOLLEISTA
Matt. 8:22
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua,
ja anna kuolleitten haudata kuolleensa".
Luuk. 9:60
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa,
mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa".
Kuolleitten tehtävä on huolehtia kuolleista, mutta elävien tehtävä on julistaa elämää.
Palstalla aivan liian monet puhuvat kuolevien ja kuolleitten kohtalosta - puhuvat kuoleman puolesta - vaikka pitäisi puhua elämää. Kristus kuoli, jottta meillä olisi elämä tässä ja nyt sekä Jumalan puutarhaan pääsemisen toivo.
Ilm. 2:7
"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan puutarhassa.
anttiKUINKA SELVIN SANOIN tiedemiehet, bushmannit, ylistivätkään vastikään Jupiteriin lähetettyä luotainta. Totesivat, että 5 vuoden päästä, kun luotain saavuttaa Jupiterin, saamme vastaukset maailmankaikkeuden syntymiseen.
Voi meitä ihmispoloisia, kun meillä on niin suuri suu ja niin pikkuaivot!
Vastaukset kaikkiin elämän tarpeellisiin kysymyksiin olisivat käden ulottuvilla, kirjahyllyn laitimmaisessa nurkkauksessa pölyttyneessä Raamatussa!- "Minä"
Kuinka selvin sanoin ja kuvin esittäytyvätkään meille lukijoille alex, Sirkka-Iita, anne-elina ja heidän päävastustajansa bushmanni?
http://mina.suomi24.fi/alex-kasi
http://mina.suomi24.fi/Sirkka-Iita
http://mina.suomi24.fi/anne-elina
http://mina.suomi24.fi/bushmanni - eremith21
Niin se on! Joka tahtoo pelastaa persoonallisen eli fyysisen elämänsä, niin aivan varmasti sitä hän ei voi tehdä sille mitään, sillä maa ottaa omansa, sillä se vaatii "vuokra ajan umpeutuessa" omansa. Mutta Joka uhraa Kristuksen tähden ajallisen elämän ja rakastaa tehdä vain sen mitä evankeliumissa kehoitetaan, niin hän todellakin pelastaa sielunsa kadotukselta, säilyttäen yhteytensä Isään Jumala Rakkauteen. Joh.12:25.
Joh.12:24.Tämä jae on selventävä jae, jo yksistään tuohon edelliseen 25-jakeeseen. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos ei nisun jyvä putoa maahan ja kuole, niin se jää yksin; mutta jos se kuolee, niin se tuotaa paljon hedelmää".
1Kor.15:36."Sinä mieletön, se, minkä kylvät, ei virkoa eloon, ellei se ensin kuole"! Kyllä nämä tekstit pitäisi meille jokaiselle aivan ymmärrettävästi selvittää elämän ja kuoleman arvoituksen, ja myöskin sen, että mikä on se joka meistä pelastuu iankaikkiseen elämään! - Koko nainen
**mikä on se joka meistä pelastuu iankaikkiseen elämään! **
Niin no, koko ihminen tietysti pelastuvi jos on pelastuakseen. "Minä uskon ruumiin ylösnousemiseen". Se on kirkastettu ruumis, se on ruumiimme, mutta se on enemmän kuin ruumiimme.
Niinkuin ere totesi 1,Kor. 15. mukaisesti, että "ei virkoa eloon, ellei se ensin kuole".
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
Vain koko ihminen on ihminen. Koko ihminen odottakoon Herran tuloa.- toentonkia
Ei, ja vielä kerran EI!
Liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa sanoo Raamattu yksiselitteisesti!
2.Kor.5:17 toentonkia kirjoitti:
Ei, ja vielä kerran EI!
2.Kor.5:17Tietenkin olisi mieletöntä, Korinttolaiskirjeenkin mukaan, väittää, että liha ja veri menisi taivaaseen. Mutta, kuten Korinttolaiskirjekin sanoo, ruumis nousee ylös. Nousee kirkastettuna AIVAN NIINKUIN JEESUKSENKIN RUUMIS. Ihminen on taivaassa tunnistettavissa, ei hän ole siellä jokin pelkkä henkiolento tai möykky.
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
Uskon . . . ruumiin ylös nousemisen . . . http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html- benkku-tietää
toentonkia kirjoitti:
Ei, ja vielä kerran EI!
2.Kor.5:17tonkihan vielä lisää.
Tarkennus: Tämä liha ja veri ei peri...se, liha ja veri mikä perii se on uusi.
Vanha liha ja veri on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
Ei sen kummempi selitys.
- Teo-logiikkaa
Liha ja veri on kotoisin maasta ja kaikki uusi liha ja veri on kotoisin kohdusta. Mutta Jeesuksen ruumis on kirkastettu ja me muutumme Hänen kaltaisikseen kerran. Ruumiimme kirkastetaan iankaikkiseksi, siinä ei ole lihaa, ei verta, ei syntiä.
Sitä päivää odotamme kaikesta sielustamme, kaikella mielellämme, koko sydämestämme, niin lihasydämellä kuin hengellisellä sydämellä, koko ruumiimmekin odottaa sitä vapauden päivää. Liharuumis on vain tomumaja.
Saarn. 3:11
Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632