Perhe osti HOMOTALON!

oma koti kullan kall

Suomalaisperhe huijattiin ostamaan HOMOTALO: “Voiko kaupan purkaa?”

Viime aikoina julkisuudessa on seurattu tarkkaan esimerkiksi suosikkijuontaja Janne Katajan tapausta, sillä hänen ostamastaan omakotitalosta löytyi hometta. Riihimäen käräjäoikeus teki asiassa hyvin kyseenalaisen ratkaisun, jolla Kataja hävisi kiistan. Asiantuntijat pitivät tuomiota heti tuoreeltaan virheellisenä.
Nyt Kaksplus-verkkopalvelussa käydään värikästä keskustelua hieman toisenlaisesta kiistasta, jossa nimimerkki Teija kertoo tulleensa huijatuksi. Perheelle oli nimittäin myyty paikkakunnalla hyvin tunnettu “homotalo” ilmoittamatta lainkaan talon kyseenalaisesta maineesta.
Ostimme keväällä kauniin, maalaisromanttisen talon pieneltä paikkakunnalta. Myyjä kehui, että talo on paikkakunnalla kuuluisa siihen liitetyn romanttisen rakkaustarinan takia. Kuulemma elämää suurempi rakkaus ja kesti 50-vuotta, jonka pariskunta asui yhdessä tuossa talossa.
Myöhemmin selvisi, että rakkaustarina olikin ollut kahden miehen välinen ja että paikkakunnan lapsia oli siksi kielletty menemästä talon lähelle. Nettikeskustelu äityi heti tuoreeltaan varsin vauhdikkaaksi. Pariskuntaa on muiden muassa kehotettu ottamaan yhteyttä SETA-järjestöön ja seurakuntaan. Myös talon “perskorjausta” ja takaoven kiinni naulaamista on suositeltu.

http://www.stara.fi/2011/07/31/perhe-huijattiin-ostamaan-homotalo/

Perheen tulisi pyytää palokuntaa polttamaan koko talo kivijalkaa myöten!

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadjfjksf

Kiinteistönvälittäjät ovat huijareita!

• hassu-1

Nyt nähdään mikä on Setan vastuunkanto asiassa.
      Helppo sitä on kaikkia vinoviettisiä puolustaa, mutta entäs nyt kun kysellään vastuun perään.
      Mielestäni pelkkä kaupan purku ei riitä, vaan on otettava huomioon henkiset kärsimykset koko perheelle, sekä maineen menetyskin.
      Valtion tulee osallistua kustannuksiin, salliihan se korkea-arvoisella edustuksellaan Setan toiminnan.

Vaadin vastuullisia tulemaan kaapeistaan esille ja kantamaan vastuunsa kun homo.

• Kaupan purku

ja korvaus ostajille, n. 30% kauopan hinnasta, olisi oikea ratkaisu. Veronmaksajien rahoja tähän ei saa seikoittaa.

• Niin.

Oma koti kullin kallis.

• homo sweet homo

Haista homo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2477
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1343
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      832
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe