Gallup:Soundtrack

Fallen

Ostin eilen the fellowship of the ring soundtrackin,ja olin heti ihan myyty. Nyt kyselisin teiltä,että mikä on mielestänne paras soundtrack (siis tästä LOTR kolmikosta tietty) ja mikä on mielestänne paras kappale. Ite tykkään paljon The breaking of the fellowship:istä,joka löyty tältä ensimmäiseltä levyltä.

6

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosen

hyvä?? Voikohan sitä vielä ostaa..
      Sano, oliksiin kaunista musiikkia, eikä vaa semmost
      sekamelskaa??

• joku

Olen ostanut kaikki kolme soundtrackia, löytyivät Stokkalta. Musiikki pääsee niissä paremmin oikeuksiinsa kuin leffoja katsoessa. Pidin tosi paljon elokuvien musiikista, mukana oli monia riipaisevan kauniita kappaleita ja teemoja. Konnun teema on viehättävä, sormuksen kaunis ja surumielinen, saattueen uljas, Rohanin upea jne.

• Alassë

Ehkä enimmäkseen pidän Kuninkaan paluu soundtrackistä. Siitä parhaat kappaleet ovat luultavasti Into the west, the grey havens ja Return of the King.

Mutta täytyy myöntää että ne kaikki kappaleet ovat hyviä omalla painollaan. Näistä kyllä enemmän tykkäsin. =)

• sade

mie tykkäsin myös eniten kuninkaan paluun soundtrackistä. parhaita oli siinä minas tirith, return of the king ja into the west. muutkin levyt on huippuja kannattaa ostaa ehdottomasti!

• Whiljonk

...vaikeeta! Fellowship of the Ring-cd:stä ehkä The Breaking of the Fellowship, A Journey In The Darkness, The Great River, Amon Hen tai May it be.
      The Two Towers: The Uruk-Hai, Evenstar, Helm's Deep tai Isengard unleashed.
      Return of the King: Minas Tirith, The Steward of Gondor, Return of the King tai Into the West.

• AraKorni

Paras on kyllä Two Towersin levyllä Forth Eorlingas. Ja Hyvänä kakkosena tulee Return of the Kingin Minas Tirith.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      46
      4994
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      63
      2825
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      244
      1180
    4. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1104
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1074
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1065
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1038
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      994
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      905
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49