olen tyttö joka on rakastunut omaan kissaan. onko se laitonta? :( olemme jo kerran kokeilleet yhdyntää muta siitäkään ei tullut mitään. ei se haittaa jos seksielämämme on tylsää, voin sitten hakea lohtua muualta. koska kissani ei ole kauhen suuripuheinen, ei hän minulle huuda. vähän saattaa näykkiä....... niin kertokaa minulle mitä teen? t. emma mannerlaatta
auttakaa _(
10
260
Vastaukset
- rkastansuamarilylain
se on laitonta mutta älä välitä. kaiken saa tehdä jos ei jää kiinni. ps multa saat lohtua
- GERBIILILOVER_99
Okei.. minulla on ollut sama ongelma jo pitkään... mutta gerbiilini kanssa. mitä pitäisi tehdä???
- nysyvä
pervo olet
mutta minulla on sama ongelma miehen kanssa
mitä tehdä ?- eläimet_on_ihmisiä
miehen kanssa? no huh huh kuka hullu on miehen kanssa? :o nyt ei ole kaikki ukkelit ladossa!
- oooojnki33
on tosi sairasta. pitää ilmottaa eteenpäin!
- puistofyysikko
samaa mieltä.
- Qa<sxegvtyhbuio
voi luoja mihin tää maailma on menny :O
että ihan seksiä kissan kanssa?
NO HUHHHUH!!!- normikissapusukasvi
ihan normaalia se minusta on... :)
- kuolinkoees
voi ziisus XDDDDDDDDDD
- Konstaapeli Peikko
BLÄÄÄ TROLLI!!!
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET RUOKKIKO ILMISELVÄÄ PEIKKOA!! SE ON RIKOKSISTA JA SYNNEISTÄ SUURIN!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550