Paljonko tulisi hintaa kun kevyt kuorma-auto (hevosauto) katsastetaan? Noin suunnilleen? Mikä olisi Tampereen edullisin paikka?
Olen tässä koittanut tovin googlettaa mutta tuloksetta.
Kuorma-auton katsastus Tampereella
5
2166
Vastaukset
- Turunpiispa
http://www.katsastushinnat.fi/hae/tampere
Sieltä vaan valitsemaan sopivin konttori. Lempäälässä 85€... halvempaa kuin pk-seudulla henkilöauton leimaaminen :O. Päälle saattaa heilahtaa nopeudenrajoittimen ihmettelyä ja jarrujen sovitusta vähän heppa-ajoneuvon iästä ja rakenteesta riippuen.- mmiseryy
Taitaa olla tuo 'yli 3500kg ajoneuvo'? Eikö oikeasti kuin kolme konttoria ota noita vastaan vai eikö muilta löydy vain hintoja?
- ...................
Kyllä ne kaikki asemat katsastavat sinun hevosautosi, useimmat eivät vaan ilmoita netissä raskaankaluston hintoja.. (mikäköhän tähänkin on syynä??) Hinnat selviävät tietysti soittamalla! Jos kyseessä on kevyt kuorma-auto, siinä tuskin on paineilmajarruja joten jarrusovitus jää pois mutta nopeudenrajoittimen tarkastus tulee kyseeseen mikäli auto on otettu 1.10.2001 jälkeen käyttöön. (tähänkin on poikkeuksia vuoteen 2005 asti)
- Anonyymi
Uudelleen. Missä Tampereen tai Hämeenlinnan nurkilla saa edullisimmin katsastettua kevyt kuorma-auton? Entä tarkastettua nopeudenrajoittimen?
- Anonyymi
Tämä foorumi onkin varmasti se oikea paikka kysellä asiaa 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719