Kohta koira lenkille

ja sitten salille.Tällä viikolla käynyt joka päivä ja ainakin sunnuntai tulee olemaan taukoa.En stressaa siellä käymistä sillä käyn päivittäin jos haluan mutta jos haluan vaan löhötä himassa niin silloinhan minä vaan makoilen eli ihan fiiliksieni mukaan;)
Viimeyön oli 14v tytön kaveri Viikistä yötä ja sen 10v pikkusisko halusi tulla myös.

Meillä oli eilen siili kylässä siis ihan kaupasta ostettu lemmikkisiili.Pidin sitä kädessäni.Otin kuvia ja videoita kuinka koira itkee ja on ihmeissään moisesta otuksesta ;D

SAVOLAENEN Ruoka RUNO:
Jos syö haakee, ei millään laakee.
Jos syö lohta, tulloo heti kohta.
Jos syö siikoo, seisoo liikoo.
Jos syö lahnoo, tulloo pelekkee tahnoo.
Kannattaa siis kahtoo mtä suuhun pannoo♥♥

Ajan mittaan painomme lisääntyy, koska sisäistämme niin paljon tietoa ja viisautta. Kun se ei enää mahdu päähämme, se levittäytyy muualle kehoomme. Alkaen tästä päivästä, aina kun katson itseäni peilistä, ajattelen: "Herran pieksut, katsokaa kuinka fiksu minä olen!" lisää tämä seinällesi jos olet samaa mieltä itsestäsi ♥

Illalla Kun Tyttö ja Poika Istuvat Puistossa....
�
Tyttö sanoo: Olenko mielestäsi söpö ?
Poika sanoo:Et.
Tyttö sanoo: Tappaisitko itsesi että pysyisin hengissä ?
Poika sanoo: En.
Tyttö sanoo: Olisitko surullinen jos kuolisin ?
Poika sanoo: En
Tyttö oli kuullut tarpeekseen ja lähti juoksemaan kotiin.
Poika otti tyttöä kädestä kiinni ja sanoi: Et ole mielestäni söpö, olet maailman kaunein.
En tappaisi itseäni, minä pyytäisin sinua tekemään sen. En olisi surullinen jos kuolisit, koska kuolisin itse.

On EasyDietistä apua,painoa tippunut 5kg ;)
Tyttö vahtimassa eilisestä tähän iltapäivään kolmea kaverini poikaa.He ovat Tampereen hotellissa yötä siis poikien vanhemmat.
3270
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Noh,miksi Sinusta ei kuulu mitään? On todella ihana Sinun tarinoitasi lukea!

Äänestä

Kiitos kaunis

Äänestä

vai iin

Äänestä

Kommentoi aloitusta

warmhuggskisseslove kirjoitti:

ja sitten salille.Tällä viikolla käynyt joka päivä ja ainakin sunnuntai tulee olemaan taukoa.En stressaa siellä käymistä sillä käyn päivittäin jos haluan mutta jos haluan vaan löhötä himassa niin silloinhan minä vaan makoilen eli ihan fiiliksieni mukaan;)
Viimeyön oli 14v tytön kaveri Viikistä yötä ja sen 10v pikkusisko halusi tulla myös.

Meillä oli eilen siili kylässä siis ihan kaupasta ostettu lemmikkisiili.Pidin sitä kädessäni.Otin kuvia ja videoita kuinka koira itkee ja on ihmeissään moisesta otuksesta ;D

SAVOLAENEN Ruoka RUNO:
Jos syö haakee, ei millään laakee.
Jos syö lohta, tulloo heti kohta.
Jos syö siikoo, seisoo liikoo.
Jos syö lahnoo, tulloo pelekkee tahnoo.
Kannattaa siis kahtoo mtä suuhun pannoo♥♥

Ajan mittaan painomme lisääntyy, koska sisäistämme niin paljon tietoa ja viisautta. Kun se ei enää mahdu päähämme, se levittäytyy muualle kehoomme. Alkaen tästä päivästä, aina kun katson itseäni peilistä, ajattelen: "Herran pieksut, katsokaa kuinka fiksu minä olen!" lisää tämä seinällesi jos olet samaa mieltä itsestäsi ♥

Illalla Kun Tyttö ja Poika Istuvat Puistossa....
�
Tyttö sanoo: Olenko mielestäsi söpö ?
Poika sanoo:Et.
Tyttö sanoo: Tappaisitko itsesi että pysyisin hengissä ?
Poika sanoo: En.
Tyttö sanoo: Olisitko surullinen jos kuolisin ?
Poika sanoo: En
Tyttö oli kuullut tarpeekseen ja lähti juoksemaan kotiin.
Poika otti tyttöä kädestä kiinni ja sanoi: Et ole mielestäni söpö, olet maailman kaunein.
En tappaisi itseäni, minä pyytäisin sinua tekemään sen. En olisi surullinen jos kuolisit, koska kuolisin itse.

On EasyDietistä apua,painoa tippunut 5kg ;)
Tyttö vahtimassa eilisestä tähän iltapäivään kolmea kaverini poikaa.He ovat Tampereen hotellissa yötä siis poikien vanhemmat.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu