Kuvittelen sitä ihanaa päivää kun Kristus tulee ja tappaa jumalattomat ja vain kaikki adventistit Hän säästää. Kyyneleet valuvat pitkin poskiani kun ajattelenkin tuota rakkauden ja hyvyyden täyttämää päivää.
Keskeistä Kristuksen toisessa tulemuksessa ei ole adventistien pelastus Jumalan tappamiselta vaan pahojen jumalattomien ihmisten tappaminen. Adventisteja Jumalan lapsina on niin vähän että suuri osa adventisteista lienee tuona tappamisen hetkellä yksin, eli erossa muista veljistään.
Olettaisi tuona hetkenä adventistin olevan hyvin hyvin murheellinen siitä että Kristus tappaa hänen edessään käytännössä kaikki muut ihmiset. Onko hän murheellinen vai iloitseeko hän vain omasta pelastumisestaan?
Hän riemuitsee ja iloitsee koska pelastui ja maa on täynnä ruumiita. Nyt hän saa kokea sitä paremmuuttaan kuolleiden jumalattomien edessä hyvin konkreettisella tavalla. Nyt hän saa palvoa Kristusta koko sydämellään.
Kristuksen toinen tulemus
27
87
Vastaukset
- eremith21
Oletko saanut tuollaisen kuvan adventistisesta opetuksesta, vai onko adventisti jäsenet kommentoineet opetuksen pohjalta kommentissasi mainitulla näkemyksellä? En tiedä kuinka on tuon asianlaita?
- valhetta vain...
Paholainenko sinua yllytti tuommoista kirjoittelemaan, kaikki jotka levittävät valheita toisista tottelevat isäntäänsä, sillä Raamuttukin kutsuu paholaista valheen isäksi, ja kaikki valehtelijat ovat hänelle alamaisia.
- hyppivät ilosta
Monet adventistit ovat jouduttaneet omaa kuolemaansa siinä toivossa, että pääsisivät kerran ensimmäisinä hurraamaan ja polkemaan heidän mielestään niin vääräuskoisten luiden ja tuhkan päälle.
- pois täältä...
Sinähän sitä tunnut hyppivän ilosta kun kun kirjoittelet emävalheita adventisteista ja viellä heidän palstallaan, ettäs kehtaatkin, menen muualle ilvehtimään.
- hällä väliä!
"Hyppivät ilosta"! Tuo mainitsemasi on, kyllä aika yleistä kaikilla lahkoilla eli kirkkoyhteisöillä aika tavallista, koska siihen heidän menestyksensä perustuukin. Näin heidän pitää opettaa jotta he saisivat ajattelemattomia ihmisiä seurakuntiinsa.
- Nuttu nurin
Onko tuo aloittaja tosissaan?
- pyh!
Siinä taas yksi typerä provo, jonka tarkoitus on pelkästään mustamaalata adventisteja.
- Lue ja opi..........
Jaa, ai että olet noin iloinen?
Jumala itse ei ole iloinen siitä että syntiset tuhoaisit kaiken pahuudellaan jos Hän ei poistaisi pahuutta. Jumala kehoittaa kaikkia kääntymään pois pahuudesta jotta he voisivat elää ja tuota päivää ei kenenkään tarvitsisi kokea.
Room. 2:4
Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen? - Ilon Päivä
Miksi me häpeäisimme opetuksiamme? Meidän pitää rehellisemmin kertoa siitä mitä ajattelemme ja mitä tiedämme tapahtuvaksi Kristuksen tulemuksen jälkeen. Kristus tappaa jumalattomat ja säästää adventistit. Näin me uskomme, opetamme ja toivomme niin miksi sitä ei saa kertoa selkeästi muille. Kun jumalattomat ymmärtävät tämän, he saapuvat pelastuksen mahdollistavan luo. Kun he ymmärtävät kuolevansa ja että heidät tapetaan aivan pian Kristuksen tulemuksen jälkeen, he haluavat pelastusta ja saapuvat adventtikirkon huomaan. Tämä hetki on lähellä ja kohta jumalattomat kylpevät veressä. Kertokaa se heille ja antakaa näin mahdollisuus pelastua.
T: K. Virtanen, adventisti Etelä-Suomesta, Kristuksen oma.- armosta pelastettu
****Kristus tappaa jumalattomat ja säästää adventistit:***
...et edusta adventistien enemmistöä, jos olet adventisti ollenkaan?
Atventistit eivät rajaa pelastettuja, sillä heidän mukaansa Kristuksen omia on kaikissa kristillisissä seurakunnissa.
Sillä ei mikään seurakunta voi pelastaa, vaan USKO Jeesukseen Kristukseen omana Lunastajanaan.
Vain Kristuksessa on pelastus, ei adventismissa. - pyh!
Anteeksi vaan, mutta "tappaa" on ihan väärä sana. Kristuksen tulon kirkkaus tuhoaa jumalattomat, koska synti ja Jumala eivät voi olla olemassa samassa paikassa.
FANTASTINEN FANAATTINEN KAUHUSKENAARIO ! Tuollaista tuuletusta tarvitaan.
## Kuvittelen sitä ihanaa päivää kun Kristus tulee ja tappaa jumalattomat ja vain kaikki adventistit Hän säästää. ##
Monet täällä todellakin ovat hehkutelleet Kristuksen päivää tuollaisena vahingonilon suurena päivänä. Vaikka se tulee olemaan maailmanhistorian murheellisin päivä. Jotkut kirjoittajat, kuten alex-kasi, sitten vielä korostavat, että jollei ole uskonut Herraan juuri oikealla tavalla - hänen opettamallaan tavalla - ei ole ylösotettavien joukossa.- Risuja
Valhe Antille!
Voitko rehellisesti sanoa että SINÄ et ITSE kirjoittanut avausta?
Muista, että sinä et valehtele pelkästään ihmisille, vaan Jumalalle.
Onkohan kukaan muut kuin uskova 1 ja sinä itse, enempää hekumoinut sillä, että Jumalan rangaistus, kidutus helvetin tulessa kestää iankaikkisesta iankaikkiseen ja hekumoinut adventistien siellä kärventymisestä?
Tappaminen, siis kidutuksesta vapautus kärsityään tuomionsa tekojensa mukaan, on armoa.
Ei alex-kasi niin opeta, vaan että meidän tulee pysyä Raamatun Sanassa!
Sinä Antti räksytät täällä ja puhut pahaa ja ilkeämielisesti lähimäistesi selän takana, mikä mies se sellainen on, ihanko uskossa oleva? Mielestäni olet akkamainen JUORUILIJA ja valehtelija pähimmasta päästä.
Huomaa, minä sanon tämän SUORAAN sinulle, en selkäsi takana.
Jumalan oikeudenmukaisuus ei sallisi oman vajavaisen luotunsa kärsivän kohtuuttomasti, vaan oikeudenmukaisesti:
"Mitä tarpeen on, sen juuri, suo Herrani laupias suuri."
Sillä Jumala on oikeamielinen JOKAISELLE, sinullekin, armoton kieroilija. - Risuja
Risuja kirjoitti:
Valhe Antille!
Onkohan kukaan muut kuin uskova 1 ja sinä itse, enempää hekumoinut sillä, että Jumalan rangaistus, kidutus helvetin tulessa kestää iankaikkisesta iankaikkiseen ja hekumoinut adventistien siellä kärventymisestä?
Tappaminen, siis kidutuksesta vapautus kärsityään tuomionsa tekojensa mukaan, on armoa.
Sinä Antti räksytät täällä ja puhut pahaa ja ilkeämielisesti lähimäistesi selän takana, mikä mies se sellainen on, ihanko uskossa oleva? Mielestäni olet akkamainen JUORUILIJA ja valehtelija pähimmasta päästä.
Jumalan oikeudenmukaisuus ei sallisi oman vajavaisen luotunsa kärsivän kohtuuttomasti, vaan oikeudenmukaisesti:
Sillä Jumala on oikeamielinen JOKAISELLE, sinullekin, armoton kieroilija.Jäi pois tuo Antin kommentti alexista, niin laitan sen tähän.
Antti sanoo:***Jotkut kirjoittajat, kuten alex-kasi, sitten vielä korostavat, että jollei ole uskonut Herraan juuri oikealla tavalla - hänen opettamallaan tavalla - ei ole ylösotettavien joukossa.***
Minä olen Antin kanssa täysin erimieltä:
Ei alex-kasi niin opeta, vaan että meidän tulee pysyä Raamatun Sanassa! Risuja kirjoitti:
Valhe Antille!
Sillä Jumala on oikeamielinen JOKAISELLE, sinullekin, armoton kieroilija.MUTTA ALEX . . .
Minä ensinnäkin kirjoitan omalla nimelläni ja toisekseen: sillinkin kun satut kirjoittamaan nimimerkilläsi, nikkisi on aivan tyhjänpantti. Kukaan ei kuitenkaan tiedä, ken on kirjoittaja, vaan kirjoittaja voi loppujen lopuksi olla vaikkapa setä samuli tai se Vanha Vihtahousu . . . http://mina.suomi24.fi/alex-kasi
Minä pysyn siinä käsityksessä, että aloittaja, kuka sitten onkin, tuli paljastaneeksi monien palstalaisten salaiset ajatukset: he hekumoivat jumalattomien kohtalolla, sillä että menestyvällekin jumalattomuuteensa jääneelle tapahtuu lopulta karmeita, mitä voi ihmiselämässä tapahtua.
Kun oikeamieliset puhuvat Kristuksen tulemsuta ja odottavt sitä, eivät he hekumoitse jumalattomien kohtalon päivästä, vaan vanhurskaitten ihanaa osaa ylistävät. Kosto on Jumalan, sanoo Raamattu - ihminen ei saa kostaa edes ajatuksissaan.
antti- En sano mitään!
Risuja kirjoitti:
Jäi pois tuo Antin kommentti alexista, niin laitan sen tähän.
Antti sanoo:***Jotkut kirjoittajat, kuten alex-kasi, sitten vielä korostavat, että jollei ole uskonut Herraan juuri oikealla tavalla - hänen opettamallaan tavalla - ei ole ylösotettavien joukossa.***
Minä olen Antin kanssa täysin erimieltä:
Ei alex-kasi niin opeta, vaan että meidän tulee pysyä Raamatun Sanassa!Kerrankin alex heitti ajatuksen, että ne jotka hänen mielestään opettavat sielun kuolemattomuutta, olisivat aivan vääräuskoisia, vailla pelastusta. Sitten hän lisäsi vielä omimpana ajatuksenaan, että . . en sano että niin olisi, mutten myöskään sano, etteikö niin olisi. Alex siinäkin taas kumoaa itse itsensä?
- alex-kasi
Risuja kirjoitti:
Valhe Antille!
Sillä Jumala on oikeamielinen JOKAISELLE, sinullekin, armoton kieroilija.Mukava että on ihmisiä jotka auttavat Anttia ymmärtämään kirjoituksiani paremmin - kiitos siitä - sillä juuri sitä olen tarkoittanut kirjoituksillani, että pysytään Raamatussa.
---
Olen sanonut muutaman kerran että - minun mielestäni - paras tapa ottaa selville mistä Raamattu oikeastaan puhuu on että lukee sen ensin lävitse - alkaa alusta ja lukee kunnes tulee viimeiselle sivulle..
Se voi tietysti ottaa vähän aikaa - muutaman viikon tai ehkä kauemminkin - mutta se antaa parhaan kokonais-kuvan siitä mistä Raamatussa on kysymys.
Ei kannata heti alkaa ensin tulkitsemaan - että mitähän tuokin tarkoittaa, vaan lukee sen mitä Raamattuun kirjoitettu.
Kun Raamatun päälinja on tullut suunnilleen selväksi, voi alkaa syventymään siihen - ja se onkin sitten koko elämän kestävä löytöretki..
Esimerkinä vain:
Jeesus opetti meitä rukoilemaan:
Rukoilkaa te siis näin:
Isä meidän, joka olet taivaissa!
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi, myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meille velassa.
Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
Aamen
Miettikääpä mitä kaikea tuo rukous sanoo - siis ihan sellaisenaan - ilman että siihen lisätään mitään.
Vain esimerkiksi pätkä siitä kuinka minä ajattelen :
Merkille pantavaa on jo se että se oli Jeesus joka opetti meitä rukoilemaan näin, hän joka itse rukoili Isää ja teki kaikessa Isän tahdon, se antaa rukoukselle jokaiselle sanalle tarkoituksen - eräänlaisen totuuden jota ei voi poistaa.. Voin siis luottaa siihen mitä rukouksessa sanotaan.
Esimerkiksi siihen että meillä on Isä taivaissa jolla on valtakunta, jossa Isän tahto vallitsee. Jumala ei siis ole mikään tuuli tai elämän voima joka on vain luonnossa - vaan Jumala on Isä joka kuulee rukouksen. Ymmärrän mitä ISÄ tarkoittaa, siis tässä tulee esiin Isän lapsen suhde - minä olen lapsi ja Jumala on minun Isäni. Minä olen syntinen mutta Isä on PYHÄ - olkoon Hänen nimensä on pyhitetty, ymmärrän että Jumala on siis Pyhä persoonallinen Jumala joka kuulee rukouksen.
Tuo vain pikku esimerkkinä siitä kuinka minä menen Raamattuun sisään - yritän tehdä sen aina ilman ehtoja tai omia luuloja ..
Eräs palstalla silloin tällöin kirjoitteleva adventisti olkoon nimi mainitsematta - kyllä hän itse sen varmaan muistaa ) kertoi minulle kuinka hänkin Raamattua alkuaikoina tutkiessaan sai sellaisia "WOW - niinpä tietysti - miksen tuota ole ennen huomannut" ilon täytteisiä oivalluksia.. ja voin sanoa että niin se oli ja minullekin ja jokaisella jolle alkaa Raamattu valjeta. Alku aikoina oikein ahmin Raamattua - oli niin "kiire saada lisää tietoa" ..
Kuten sanottu, se on koko elämän mittainen löytöretki jota voin suositella jokaiselle.
alex
- Ilon Päivä
Ajatelkaa ilolla tulevaa Kristuksen tulemusta ja lukekaa Raamatusta vastustajiemme kauheaa kohtaloa.
Ja sinä Babylon, tuhoon tuomittu nainen!
Hyvin tekee se, joka sinulle kostaa
sen minkä meille teit.
Hyvin tekee se, joka tarttuu lapsiisi ja lyö ne murskaksi kallioon!
Vastustajiemme lapsetkin saavat ansaitun osansa jos eivät tee parannusta ja tule huomaamme!
Kuinka kauniisti Jesaja kirjoittaakaan Herran tulemuksesta
Itkekää ja vaikeroikaa! Herran päivä on
lähellä. Kaiken lyö Korkein maan tasalle.
Kaikki säikähtävät,
ihmiset joutuvat tuskan kouristusten valtaan,
he vääntelehtivät kuin synnyttäjä,
katselevat hämmentyneinä toisiaan,
heidän kasvoillaan liekehtii kauhu.
Herran päivä tulee ankarana,
täynnä raivoa ja hehkuvaa vihaa,
se muuttaa maan autioksi
ja hävittää sen syntiset asukkaat.
Jokainen, joka tavoitetaan, lävistetään,
jokainen, joka saadaan kiinni, kaatuu miekkaan.
Heidän sylilapsensa lyödään murskaksi heidän silmiensä edessä, heidän talonsa ryöstetään ja naiset raiskataan.
Tämä on jumalattomien kohtalo. Jumalattomat raiskataan ja me saamme ylväinä sen todistaa. Voi jumalattomien parkunaa silloin.
Tule Herra tule ja lävistä jumalattomat niin me ylistämme nimeäsi!- ota lääkkeesi
Sairasta huumoria sinulla! Mistä hoitopakasta olet karannuT
- pyh!
Miten niin raiskataan???? Jeesuksen tulon kirkkaus tuhoaa heidät.
- Ilon Päivä
pyh! kirjoitti:
Miten niin raiskataan???? Jeesuksen tulon kirkkaus tuhoaa heidät.
Älä vähättele jumalattomien kaameaa kohtaloa. Hirveä on parkuna kun jumalattomien lapset paiskataan kallioon ja jumalattomien naiset raiskataan. Lue Jesajaa ja toivo Herran paluuta! Se on lähellä.
ota lääkkeesi kirjoitti:
Sairasta huumoria sinulla! Mistä hoitopakasta olet karannuT
Ei ollenkaan hassumpaa tekstiä se ollut ja oli suoraan Raamatusta. Mutta eivät pelksätään jumalattomat joudu elämässään tulikokeeseen ja vaukeuksiin, vaan ME KAIKKI . . .
Jer. 49:12
Näin sanoo Herra: "Jos nekin, joita ei ole tuomittu juomaan vihani maljasta, joutuvat siitä juomaan, jäisitkö sinä, Edom, rankaisematta? Et jää, sinunkin on juotava!
Mark.9:49
Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
50 Suola on hyvä; mutta jos suola käy suolattomaksi, millä te sen maustatte? Olkoon teillä suola itsessänne, ja pitäkää keskenänne rauha."
(Jälkimmäiseen jakeeseen löytyy osittain selvennystä täältä . . .
1. Kor. 11:31 Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi;
1. Kor. 11:32 :
mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi. )
antti- Advarin poika
***Ajatelkaa ilolla tulevaa Kristuksen tulemusta ja lukekaa Raamatusta vastustajiemme kauheaa kohtaloa.***
Olet sairas, noin ei toivo yksikään normaali ihminen lähimäisilleen, saati sitten uskovat.
En toivo sitä edes sinulle rienaajalle, sillä olethan vain ihminen ja lähimäiseni. - todistuspuheenvuoro
Ilon Päivä kirjoitti:
Älä vähättele jumalattomien kaameaa kohtaloa. Hirveä on parkuna kun jumalattomien lapset paiskataan kallioon ja jumalattomien naiset raiskataan. Lue Jesajaa ja toivo Herran paluuta! Se on lähellä.
No muuta Bushmaan, sinähän vekkuli olet, pyörittelet tavalla tahi toisella sanoja, vailla Henkeä.
Pyhä Henki kirkastaa Kristusta ja puhuu Jumalan tuomion ei noin, kuinka kerrot, vastaavasti, verraten vaikkapa kristillisyyden happamuusoppi iankaikkisen tulen rangaistus asiaa.
Itku tulee, kadotetulla, kun todella ymmärtää paikkansa.
Mieti, kun ajassa ihminen menettää rakkaansa, jota todella on rakastanut.
Kun ihminen tajuaa menettäneensä taivaallisen rakkaansa, koska elämän edellytyksiä ei ole, se on itku ja hammastenkiristys.
Jollekin ehkä toisellatavalla, ajatellen vaikka Bushmann, henkeä.
Se kiristelee hampaita jo nyt ja käyttää kaiken taitonsa, pilkatakseen Kristuksen ruumista, verellä lunastettua morsionta, jota Kristus rakastaa.
Näin hänen kauttaan rienaajan henki toimii ja lyö Lunastajaa poskelta toiselle.
Etteikö Jumala voisi siitäkin jo tuomita, jopa heti kuolemaan, mutta Hänen rakkautensa odottaa ja morsion ojentaa kätensä, tule Bushman "tule armon alle, kirkastamaan Kristusta, kirkastamaan luomistyötä, kirkastamaan, kuinka synti tuli maailmankaikkeuteen ja raamatun todistuspuheevuoro asiassa on Aadamin ja Eevan ympärillä. Eli Bushman älä totuutta kiellä, vaan tee parannus huultesi todistuksessa, ettei nm Bushmaan enää sanoisi, "Aadm ja Eeva on tarua, satua".
Tuolla lausekkeella ulkoista itseään tuosta taivaan valtakunnasta ja sen jälkeen kiristellä hampaitaan, kun Jumalan Sana on tuomarina, Jumalan Sana piirtää rajat. Eli Sana on rajapyykin vetäjä, elämän ja kuoleman välille. - pyh!
Ilon Päivä kirjoitti:
Et ole ymmärtänyt asioita oikein ollenkaan, kun tuollaista väität.
todistuspuheenvuoro kirjoitti:
No muuta Bushmaan, sinähän vekkuli olet, pyörittelet tavalla tahi toisella sanoja, vailla Henkeä.
Pyhä Henki kirkastaa Kristusta ja puhuu Jumalan tuomion ei noin, kuinka kerrot, vastaavasti, verraten vaikkapa kristillisyyden happamuusoppi iankaikkisen tulen rangaistus asiaa.
Itku tulee, kadotetulla, kun todella ymmärtää paikkansa.
Mieti, kun ajassa ihminen menettää rakkaansa, jota todella on rakastanut.
Kun ihminen tajuaa menettäneensä taivaallisen rakkaansa, koska elämän edellytyksiä ei ole, se on itku ja hammastenkiristys.
Jollekin ehkä toisellatavalla, ajatellen vaikka Bushmann, henkeä.
Se kiristelee hampaita jo nyt ja käyttää kaiken taitonsa, pilkatakseen Kristuksen ruumista, verellä lunastettua morsionta, jota Kristus rakastaa.
Näin hänen kauttaan rienaajan henki toimii ja lyö Lunastajaa poskelta toiselle.
Etteikö Jumala voisi siitäkin jo tuomita, jopa heti kuolemaan, mutta Hänen rakkautensa odottaa ja morsion ojentaa kätensä, tule Bushman "tule armon alle, kirkastamaan Kristusta, kirkastamaan luomistyötä, kirkastamaan, kuinka synti tuli maailmankaikkeuteen ja raamatun todistuspuheevuoro asiassa on Aadamin ja Eevan ympärillä. Eli Bushman älä totuutta kiellä, vaan tee parannus huultesi todistuksessa, ettei nm Bushmaan enää sanoisi, "Aadm ja Eeva on tarua, satua".
Tuolla lausekkeella ulkoista itseään tuosta taivaan valtakunnasta ja sen jälkeen kiristellä hampaitaan, kun Jumalan Sana on tuomarina, Jumalan Sana piirtää rajat. Eli Sana on rajapyykin vetäjä, elämän ja kuoleman välille.>> No muuta Bushmaan, sinähän vekkuli olet, pyörittelet tavalla tahi toisella sanoja, vailla Henkeä. >>
Pistät minut kyllä paljon vartijaksi, kun ilmeisesti tällä palstalla lähes jokainen teksti on mielestäsi minun näppäimistöltä lähtöisin.
Piteleppäs kuitenkin hieman hevosistasi kiinni, sillä ei minua voi jokaisen hörhelön hengentuotteista syyttää. Nauti hedelmästä, sillä niistä puu tunnetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470