Annetaan ylläpitoon 2 suomenhevosta Oulun seudulla

--

Tarjolla ois 2 suomenheppaa pitkäaikaiseen ylläpitoon, ostomahdollisuus myöhemmin. Hepoille olisi kiire saada uusi koti muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Toinen hepoista on ratsastuskäytössä, toinen seuraheppana. Kärryillä pystyy ajamaan seurahepalla edellisen omistajan mukaan. Ylläpitokustannuksiin osallistutaan osittain. Hepat ovat kilttejä ja helppohoitoisia, sopii myös nuorempien käsiteltäväksi.

17

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunuttästä

      Paljonko ois se ylläpitohinta vai mikä se on? ((:::

      • -

        Siis tarkotatko hintaa ylläpitäjän vai omistajan puolesta? Ite en ota mitään maksua hevosista, mutta osallistun siis osittain ylläpitokustannuksiin, ruokinnassa ja kengityksessä esimerkiksi. Kunhan hepat vaan sais uuden hyvän kodin mahdollisimman läheltä Oulua..


    • Kiinnostunut :)

      Onko Kruunupyy liian kaukana? :) asun nimittäin täällä ja minua kyllä kiinnostaisi ottaa :D olen jo pitkään harkinnut ylläpitoon ottamista. Olen 15 vuotta ja ratsastanut reilu 7v. Joss hevoset ovat vielä sinulla niin ota yhteyttä :)

    • --

      Moikka, kiinnostunut:)
      Ei Kruunupyy liian kaukana ole:)Jos vaikka antaisit numerosi niin voisin soitella sinulle päin ja nähtäisiin sinut ja sinä meidät ja hevoset.Otathan pian yhteyttä?
      Terv:-

      • Kiinnostunut :)

        joss annat vaikka sähköposti osoitteen niin jutellaan ensin siellä :))


    • Kiinnostunut :)

      Ihan vaan sen takia ku äiti ja isä ei oo ihan varmoja joss ne haluu kahta hevosta niin kyselisin sitt siitä vähä juttuja :) ihan perus asioita vaan :))

    • kiinnostunut :)

      no, voinhan mä kysellä tässäkin :D
      Minkä tasoinen ratsastettava hevonen on?
      Pärjäävätkö pihatossa vai tartteevatko myös karsinat?
      Kuinka pitkään ne olisi sitten minulla?
      Kuinka nopeesti niitten pitäs tulla meille?
      jaetaanko kaikki kulut puoliksi vai miten se tehdään?
      tuleeko hevosille kaikki varusteet mukaan, esim satula, loimet, harjat ym..?
      ei nytt just tuu muita mieleen :p

      • Kyselee

        Joko hepat löysivät uuden kodin?


    • miijukka91

      heippa! täällä ettis pyhäjoella hevosta, tallipaikka olis jo valmiina. otatko yhteyytä [email protected] :) p.s! ratsastuskäytössä oleva kiinosatais!

    • horses<3

      Hei! Onko kokkola liian kaukana ? ja ovatko hepat löytäneet jo ylläpitokodit :) ? ja annetaanko samaan kotiin ? voin antaa sähköpostiosoitteeni tai puhelinnumeroni, niin jutellaan lisää ! olen 12-vuotias ja ratsastuksesta ja hevosista minulla on kokemusta noin. 4-5 vuotta :)

    • sh

      Minkä tasoinen se toinen jolla on ratsastettu?

    • haluan ostaa

      mitkä niiden säät on? Paljo maksaa?

    • sussu :)

      moikka ! :)) onko hevosenne vielä vuokrattavissa olisin kiinnostunut ?

    • ylläpitoheppa

      Hei, onko jo koti? Onko perho liian kaukana? Pistähän sähköpostia, [email protected] , opiskelen hevosalaa tällähetkellä ja minulla on ollut nyt vuoden hevonen ylläpidossa. Kokemusta siis on jonkunverran :) Olisin ERITTÄIN Kiinnostunut!

    • kiinnostuu

      hei onko hevosilla jo koti?

    • moi:)

      Onko vielä ylläpitäjää? ku etsitään mun kamun kaa oulusta heppaa

    • suomenhevosetykkösiä

      hei.etsin omaa tai ylläpito hevosta asun rovaniemen seudulla.olen kiinnostunut molemmista,tai miten on enää mahollista.pienelle maalais tallille ratsu itselle,kokemusta lähes 16v. koulu ja maasto ratsastus puolella,ajaa osaan.haluan parasta hevosillesi ja toivottavasti minun omaksi päätyis.voi olla ylläpidossa vaikka aina.olen 34v. nainen ja minulla on 3 lasta.jos olet etsimässä kotia vielä voit kysyä halutessa mitä vaan. [email protected] meilata voi halutessaan. terkuin-Amanda

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe