emmerdale on parempi, kaunarit ja salkkarit täysiä paskoja.
vitun kaunarit
4
240
Vastaukset
- JK
NIIN ON
- dsgdsgdfgds
Kyllä salkkareita paremmin kattoo kuin jotain kaunareita!!!
- <<<
mä katon enemmän Yle Teemaa ja sitten rock-suomea... Kaunarit oli hitti 1992-2000 < kun Ukko kävi vielä skolea....
- Tosi huono sarja
Tottatosiaan kuinka joku jaksaa katsella noin lapsellista tv.sarjaa kuin kaunarit.
Sama ämmä siellä aina tippa linssissä ja muhinoimassa milloin kenenkin kanssa.Parit kierrättää toisiaan.Samoja pareja vihitään kymmeniä kertoja uudelleen.Jotenkin vinksahtanutta.Samalla pienenllä porukalla koetetaan saada sarjaan jotakin juonentynkää ökyrikkaiden Forrestereiden ympärille.Juonet vaan toistaa tylsästi itseään kokoajan.Samanlaisia kohtauksia, hieman eritavoin näyteltynä.Samaa typerää jankkaamista vuodesta toiseen.
Hahmotkin on tosi yliampuvia, niin eleiltään kuin ilmeiltäänkin.Ihan kuin jotakin lasten leikkiä koko sarja.Naurettava!
Mutta on kai sitä sitten jossakin sellaisiakin katsojia, joita tälläinen jenkki-huuhaa jaksaa loputtomiin kiinnostaa.Varakkaat tuottajat hieroo käsiään heidän kustannuksellaan, tarjoten lisää tätä puppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521