Hei!
Suurperhe vai suuri perhe? Olen jokaisesta lapsesta hyvin kiitollinen. Jos minulta kysytään: Olenko äiti,- olen. Kuinkas monta lasta sinulla on?- No siis yhdeksänhän niitä on siunaantunut. Siinä vaiheessa kysyjällä menee yleensä kahvit väärään kurkkuu. Miksiköhän?
Ajattelet varmaan, että kuulunko tiettyyn uskontokuntaan, mutten kyllä erityisemmin kuulu.
Minua ei haittaa, että meiltä kysytään perheestämme mielelläni siitä kerron. En tässä nyt paljasta mitään liian henk. kohtaista ihan lapsia suojellakseni:)
Itse olen siis 36vuotias kotiäiti. Lapsia yhdeksän: Adelina 17, Hilla 15, Isla 15, Eelis 12, Aleksi 9, Selina 7, Lumia 5, Lassi 3 ja Leea-Sofia kohta puoli vuotta:)
Mitä mieltä sin olet suurperheistä :)
Perheellinen ja rakastava koti!
ul.rik
3
143
Vastaukset
- en kade, MUTTA!
Aikas hyvät lapsilisäthän saat!
- kuikka2
Mikäli ette ole yhteiskunnan elättejä, niin ei kai siinä mitään. Jotkut saattavat tosin huomauttaa ympäristörikoksesta, kuten ajan henkeen kuuluu.
- ei kede, mutta ??
No miten muuten voi olla? Yhteiskunnalta tulee varmasti tukiaisia, joten huoleton elämä rahoista puhuttaessa. Kotihoidontuki yms. Vaan kun se aikakulta vierii ja tuetkin pakosta joskus loppuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230