Warren Jeffs on syytön!!

järkätty ansa

ei noin pyhä mies voi olla syyllistynyt tuommoiseen mitä väitetään.ilkeämielisten ihmisten törkeä salaliitto Warren Jeffsiä kohtaan.mutta muistakaa väärä uskoiset tulevat saamaan rangaistuksensa.

26

1141

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 181

Suomessa ei ole Jeffsin seuraajaa.

• -.asm,dfg

Ei, koska maallinen laki ei moista sikailua salli. Jos sallisi, sinäkin panisit lapsia.

• onhan täällä

Lestat, jehovat ja mormonit.

• Ja myös
        onhan täällä kirjoitti:

Lestat, jehovat ja mormonit.

sinä.

• kato peiliin
        Ja myös kirjoitti:

sinä.

Äläpä projisoi omia taipumuksiasi muihin.

• Et tunne
        kato peiliin kirjoitti:

Äläpä projisoi omia taipumuksiasi muihin.

taipumuksiani, mutta omasi tunnet.

• Anonyymi00021
        -.asm,dfg kirjoitti:

Ei, koska maallinen laki ei moista sikailua salli. Jos sallisi, sinäkin panisit lapsia.

Jumalan Laki on maailmallisen yläpuolella.
        Ikärajat ovat ihmisten keksimiä.

.

• MAP tuomitsee

Vuonna 1998 Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon johtaja Gordon B. Hinckley sanoi:
      "Haluan yksiselitteisesti sanoa, että kirkkoon kuuluvilla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa, jotka harjoittavat moniavioisuutta. He eivät ole tämän kirkon jäseniä. Useimmat heistä eivät ole koskaan olleet jäseniämme. Heidän elämänsä on ristiriidassa yhteiskunnan lakien kanssa.... Jos jonkun jäsenistämme todetaan harjoittavan moniavioisuutta, hänet erotetaan kirkkomme jäsenyydestä, mikä on raskain rangaistus mitä kirkko voi langettaa. Nämä henkilöt eivät ainoastaan riko yhteiskunnan lakeja, he rikkovat myös Jumalan käskyjä."

• 243r

Ilman ulkopuolisen maailman painostusta tuotakaan julkilausumaa ei koskaan olisi lausuttu.

• oma lehmä ojassa

Siksiköhän mormonit siellä Usassa haluavat näihin raiskaussyyteoikeudenkäynteihin omat mormonilakimiehet oikeudenpalvelijoiksi?

• körtti Saarikalle
        oma lehmä ojassa kirjoitti:

Siksiköhän mormonit siellä Usassa haluavat näihin raiskaussyyteoikeudenkäynteihin omat mormonilakimiehet oikeudenpalvelijoiksi?

Pyhät miehet siellä voi ainoastaan haaveilla siitä verkostosta mikä esimerkiksi lestadiolaisilla on jo Keski-Pohjanmaalla.

• salaiset menot?

Mikä siinä on, un map-kirkolla on hirveä ongelma puhdistaa kaikkien profeettojensa mainetta inttämällä ja inttämällä valheita valheiden perään. On siinä mormoneilla urakkaa!

• Urakkaa on todella paljon, jos koettaa oikaista kaikki Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kirkosta ja sen jäsenistä sanotut väärät todistukset.

• piikkiä lisää
        Tapani1 kirjoitti:

Urakkaa on todella paljon, jos koettaa oikaista kaikki Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kirkosta ja sen jäsenistä sanotut väärät todistukset.

...oikeista nyt puhumattakaan!

• Ei kiinnosta, ei koske MAP kirkkoa ja olen MAP kirkon jäsen FLDS on eri kirkkokunta. MAP (LDS) kirkko ei ole vastuussa FLDSn tekemisistä. MAP kirkko lopetti moniavioisuuden jo 1890 luvulla.

• huulilla

Hei, kiva aina pistää mormonitkin eri kasteihin. Kuulutko sä siihen pyhimpään joukkoon, joka on moniavioinen vaan henkisesti?

• ps

Siksi et noteeraa koska, eihän sinulla ole saumaakaan, kun et ole 12-15-v. tyttönen etkä varmaan neitsytkään.

• Anonyymi00022

Ennen 1890 kaikki oli vielä hyvin.
        Kaikki on pilalla.

• da-da-da-harasoo

Rasputinkin oli syytön ja sitähän vakuuttii tsaaritarkin kansalle aikoinaan. Ja Rasputinkin oli pyhä mies ja hänellä oli pyhän miehen tavatkin.

• Meller jefs

Ja iso muna.

• Sinun olisi syytä tarkistaa loukkaamaan pyrkiviä ja asiattomia vihapuheitasi!

• 78sdsdsd

Riippumatta siitä mitä MAP-kirkko on nyt, niin sen perustajat ovat olleen moniavioisia: Joseph Smith, Brigham Young tms. Käytäntö lopetettiin myöhemmin. Tuntuu hieman tekopyhältä väittää, ettei MAP-kirkossa ole ollut (en tiedä väitetäänkö), mutta asia tulee esille enemmäkin siinä, että sen johtajille moniavioisuus oli ihan ok, aina siihen asti kun Utah halusi osavaltioksia 1800-luvulla ja käytäntö piti lopettaa

• Niin olivat VT:n vanhurskaat patriarkatkin moniavioisia. Sitä Joseph Smith ihmetteli ja sai vastausena ilmoituksen, joka on OL kirjassa luku 132. Se alkaa näin:

1 TOTISESTI näin sanoo Herra sinulle, palvelijani Joseph, että koska sinä olet pyytänyt minun kädestäni tietoa ja ymmärrystä siitä, miten minä, Herra, julistin syyttömiksi palvelijani Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin samoin kuin palvelijani Mooseksen, Daavidin ja Salomon, mitä tulee siihen periaatteeseen ja oppiin, jonka mukaan heillä oli monta vaimoa ja sivuvaimoa;
        2 katso ja näe, minä olen Herra, sinun Jumalasi, ja vastaan sinulle tähän asiaan.
        3 Valmista sen tähden sydämesi vastaanottamaan ja noudattamaan ohjeita, jotka minä aion sinulle antaa, sillä kaikkien, joille tämä laki ilmoitetaan, on oltava sille kuuliaisia.
        4 Sillä katso, minä ilmoitan sinulle uuden ja ikuisen liiton, ja ellette te pysy siinä liitossa, te olette tuomittuja, sillä kukaan ei voi tämän liiton hylättyään päästä minun kirkkauteeni.
        5 Sillä kaikki, jotka haluavat saada siunauksen minun käsistäni, pysykööt laissa, joka on määrätty sen siunauksen saamiseksi, ja sen ehdoissa, niin kuin on säädetty ennen maailman perustamista.

Moniavioisuus on sallittu vain silloin, kun Herra se hyväksyy. Sitä ei vaadittu 1890 jälkeen.

• herra ja herra
        Tapani1 kirjoitti:

Niin olivat VT:n vanhurskaat patriarkatkin moniavioisia. Sitä Joseph Smith ihmetteli ja sai vastausena ilmoituksen, joka on OL kirjassa luku 132. Se alkaa näin:

1 TOTISESTI näin sanoo Herra sinulle, palvelijani Joseph, että koska sinä olet pyytänyt minun kädestäni tietoa ja ymmärrystä siitä, miten minä, Herra, julistin syyttömiksi palvelijani Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin samoin kuin palvelijani Mooseksen, Daavidin ja Salomon, mitä tulee siihen periaatteeseen ja oppiin, jonka mukaan heillä oli monta vaimoa ja sivuvaimoa;
        2 katso ja näe, minä olen Herra, sinun Jumalasi, ja vastaan sinulle tähän asiaan.
        3 Valmista sen tähden sydämesi vastaanottamaan ja noudattamaan ohjeita, jotka minä aion sinulle antaa, sillä kaikkien, joille tämä laki ilmoitetaan, on oltava sille kuuliaisia.
        4 Sillä katso, minä ilmoitan sinulle uuden ja ikuisen liiton, ja ellette te pysy siinä liitossa, te olette tuomittuja, sillä kukaan ei voi tämän liiton hylättyään päästä minun kirkkauteeni.
        5 Sillä kaikki, jotka haluavat saada siunauksen minun käsistäni, pysykööt laissa, joka on määrätty sen siunauksen saamiseksi, ja sen ehdoissa, niin kuin on säädetty ennen maailman perustamista.

Moniavioisuus on sallittu vain silloin, kun Herra se hyväksyy. Sitä ei vaadittu 1890 jälkeen.

Islamilaistenkin mielestä Herra (Allah) hyväksyy.

Tosiasiassa hyväksyjiä ovat herrat pienellä alkukirjaimella...

• to..

Mormonkirkko ei siis ymmärrä että miehet lähi-idässä muinoin, ja iso osa yhä ovat moniavioisia , islamiinhan jäi tuo lähi-idän patriarkaalinen tapa, vaikka vaimojen luku rajoitetaankin Koraanissa neljään.
      Ei Jumala antanut lupia vaan kulttuuri.

• Smithin seuraajia.

Taas on viestejä kadonnut. Jeffsin touhu on samaa kuin mitä Smith, Young ja muut kirkon johtohenkilöt harjoittivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1852
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      129
      1067
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      109
      1050
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      961
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      908
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      789
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      687
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      647
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      238
      641
    Aihe