elikkä omistatko lämppäriä joka on lopettamassa ravi uraa tai on jo lopettanut?.sinulla ei ole kiinostusta,aikaa tai halua kouluttaa ratsuksi?.elikkä olen kouluttanut jo yhden exas ravurin esteille kokemusta löytyy koulu sekä este puolelta.elikkä jos omistat tamman,ruunan tai orikin käy ja voisit antaa minun kouluttaa siitä ratsun otappa minuun yhteyttä.en ole mikään aikuinen maailman paras kouluttaja vaan osaan kouluttaa hevosen menemään nätti ravia ja laukkaamaan esteitä yms.
sinun ei tarvitse omistaa suojia,satuloita tai suitsia sillä minä omistan hyvä kuntoisen yleis satulan ja heinot ratsun suitset kaksois turparemmillä.este kalusto voidaa rakentaa yhdessä eli siis saha olisi hyvä :D tai jos omistat lankkua.kenttänä voi toimia hevosen tarhaus tai voin itse auttaa rakentamaan oman kentän.voin siivota hevosen karsinan yms kaikki onnistuu.minun piti rueta kouluttamaan kouluhevoseksi yhtä pollea mutta jalka olikin niin pahasti rikki joten en voikkaan kouluttaa joten nyt olisi hyvä löytyä toinen polle.
hevosella ei tarvitseolla mitään ratsastus kokemusta.
mailaa osoitteeseen [email protected] kerron itsestäni lisää kerro sinäkin pollestasi.odotan jo innolla että löytyisi se polle (:
etelä savo nyt kaikki lämppärin omistajat
kouluttaja124567890
1
156
Vastaukset
- Leikit leikkeinä
Ei oo totta...... Kouluttakaa lapset niitä keppihevosianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372668- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 38768
- 120743