Luin 3.8. Kainuun Sanomista jutun kirurgian professori Tatu Juvosesta, joka toimii Ouyksissa sydänkirurgina. Hän kertoi tekevänsä kaikkensa potilaiden eteen, mutta kuitenkin lopullinen parantuminen on aina korkeimman käsissä myöntää nöyrästi tämä 50-kymppinen pätevä spesialisti.
Kyllä nykyäänkin korkeasti koulutettujen joukossa on muitakin kuin vain ateisteja.
Sydänkirurgi luottaa Korkeimpaan!
26
4508
Vastaukset
Silloin kun olin itse sydänleikkauksessa, ja jos olis tollasia tullu ennen leikkausta kirurgi mulle puheleen, niin olisvoinu joutua häippäseen sairaalasta ennen leikkausta:)
- valitse sitten kenen
Tai sitten olisit saanut tuupertua vaivoihisi. Artikkeli ei ollutkaan mistään potilas- tai työtilanteesta. Oli vain tehty haastattelu miehestä kesämökillään ja kyllä lääkäri saan tuoda esille vakaumuksensa vapaa-aikoinaan niin kuin me itsekun voimme tehdä. Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi.
- vai nirsoilet
No lääkäri taisi tehdä sitten kaikkensa mutsisi kohdalla. Eikä ateisti pysynyt häntä pelastamaan vaan eikö uskovaisen apu olisi kelvannut?
valitse sitten kenen kirjoitti:
Tai sitten olisit saanut tuupertua vaivoihisi. Artikkeli ei ollutkaan mistään potilas- tai työtilanteesta. Oli vain tehty haastattelu miehestä kesämökillään ja kyllä lääkäri saan tuoda esille vakaumuksensa vapaa-aikoinaan niin kuin me itsekun voimme tehdä. Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi.
Ja minä sanoin että "jos olis tollasia tullu ennen leikkausta kirurgi mulle puheleen, niin olisvoinu joutua häippäseen sairaalasta ennen leikkausta:) "
Paino sanalla jos.
"Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi. "
Ihanko totta, tai varmaan on kun sä kerran niin sanot, mutta jos mun sydän leikkaus kesti tollasen kuutisen tuntia, niin kova on tahti, pari leikkausta vuoden jokaisena päivänä, toikin on sellaista infoo, jota en juuri ennen leikkausta haluaisi kuulla :)- kunhan vain valitat
A.Mikkonen kirjoitti:
Ja minä sanoin että "jos olis tollasia tullu ennen leikkausta kirurgi mulle puheleen, niin olisvoinu joutua häippäseen sairaalasta ennen leikkausta:) "
Paino sanalla jos.
"Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi. "
Ihanko totta, tai varmaan on kun sä kerran niin sanot, mutta jos mun sydän leikkaus kesti tollasen kuutisen tuntia, niin kova on tahti, pari leikkausta vuoden jokaisena päivänä, toikin on sellaista infoo, jota en juuri ennen leikkausta haluaisi kuulla :)Taidat pitää itseäs hyvinkin tärkeänä. Ole kiitollinen kun pääset vileä yhteiskunnan laskuun yleiseen hoitoon?
vai nirsoilet kirjoitti:
No lääkäri taisi tehdä sitten kaikkensa mutsisi kohdalla. Eikä ateisti pysynyt häntä pelastamaan vaan eikö uskovaisen apu olisi kelvannut?
Joo niihän hän teki, puoli vuotta sitten hän kävi valittamassa rintakipujaan, ja lääkäri sano että ota buranaa. Äitini oli uskovainen, ja tällähetkellä hän on kasa tuhkaan hautuumaalla, mutta sä olet edelleen mulukku, eikä siihenkään näytä uskonto auttavan, mutta se että sinä olet mulukku, on vain sinun ihan oma ongelmasi, siellä sinun ihan pikku pikku omassa yksinäisyydessäsi, mutta ota lääkkees, äläkä tee pahaa ittelles äläkä muille:)
kunhan vain valitat kirjoitti:
Taidat pitää itseäs hyvinkin tärkeänä. Ole kiitollinen kun pääset vileä yhteiskunnan laskuun yleiseen hoitoon?
Niin olenkin, olisin muuten tällähetkellä vainaa, ja aina kaikki ihmiset ovat tärkeitä, jopa sinä :)
kunhan vain valitat kirjoitti:
Taidat pitää itseäs hyvinkin tärkeänä. Ole kiitollinen kun pääset vileä yhteiskunnan laskuun yleiseen hoitoon?
Ja enhän minä mitään valittanut, vaan totesin, että hyvin on Tatulla hommia piisannu :)
- lisäänpä vielä'
A.Mikkonen kirjoitti:
Ja enhän minä mitään valittanut, vaan totesin, että hyvin on Tatulla hommia piisannu :)
Sinuakin veroeuroillaan elättää!
En olekkaan; eikä minusta siihen olisikaan, eikä äitini pyytänyt pappia kuolinvuoteensa ääreen, ja tämä että, "ja sitten sinäkin tulet sinne kappeliin" äidiltä oli meidän perheen ihan sisäpiiri vitsailua:), Katsoppas kultaseni kun kaikki uskovaiset eivät ole samanlaisia uskovaisia kuin sinä, minun äitini oli järkevä.
Mutta kuten sanottu, ole onnellinen siellä omassa yksinäisyydessäsi "näyttävän" ulkonäkös kanssa, mutta koita tehdä jotain tolle sun luonteelles, niin voisit olla hiukan onnellisempi :)- K.R.S.
valitse sitten kenen kirjoitti:
''Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi.''
Keksitkö luvut ihan itse? lisäänpä vielä' kirjoitti:
Sinuakin veroeuroillaan elättää!
Mä elätän itseni(ja pari penskaa) raksahommilla, milläs sinä onneton yksinäinen raukka itses elätät ;(
- ?????
''Muuten niitä ohitusleikkauksia tehdään Ouyksissa kaiken kaikkiaan 600 -800/vuosi. Tatu Juvonen on johtava pääkirurgi. Tarkistin asian.''
Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että Juvonen osallistuisi jokaiseen, niinkuin aikaisemmin näytit väittävän.
''Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi.'' - tämä on sanomani
????? kirjoitti:
''Muuten niitä ohitusleikkauksia tehdään Ouyksissa kaiken kaikkiaan 600 -800/vuosi. Tatu Juvonen on johtava pääkirurgi. Tarkistin asian.''
Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että Juvonen osallistuisi jokaiseen, niinkuin aikaisemmin näytit väittävän.
''Tämä on Oulun johtava sydänkirurgi 600- 700 leikkausta/vuosi.''No kun et ymmärtänyt niin vielä kommentoin. Juuri äsken halusinkin korjata virheeni. Ei niitä Tatu kaikkia itse tee. Kuitenkin aluperäinen viestini ponintti oli, että tänäänkin professorin tittelillä oleileva henkilö myöntää julisesti, että uskoo itseään korkeampaan tahoon.
- ?????
tämä on sanomani kirjoitti:
No kun et ymmärtänyt niin vielä kommentoin. Juuri äsken halusinkin korjata virheeni. Ei niitä Tatu kaikkia itse tee. Kuitenkin aluperäinen viestini ponintti oli, että tänäänkin professorin tittelillä oleileva henkilö myöntää julisesti, että uskoo itseään korkeampaan tahoon.
''Kuitenkin aluperäinen viestini ponintti oli, että tänäänkin professorin tittelillä oleileva henkilö myöntää julisesti, että uskoo itseään korkeampaan tahoon.''
Vielä useampi professori ei usko raamatun jumalan olemassaoloon, joten, mitä sitten.
Hienoa että tekee kaikkensa ennen kuin jättäisi parantumisen vain uskon varaan.
- +++++++++++++
Kyllä niitä tietysti on.
Ei kuitenkaan todista ylemmän voiman olemassaoloa.- +++++++++++++
"No siitä ei ollut nyt kysymys. "
Ei niin, kunhan vaan kirjoitin.
"Kuitenkin tänäkin päivänä eivät kaikki teideihmiset ole ateisteja."
Se, että kaikki maailman tiedemiehet olisivat ateisteja ei varmaan ole koskaan tapahtunut.
olikose muuten tää juttu minkä luit?
http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Kainuu/1194678467917/artikkeli/professori tatu juvonen on vuoden alumni.html
Tatuhan vaikuttaa mukavalta mieheltä.- mukava hän on
Kainari oli 4.8. tai kuitenkin tältä viikolta. En ajatellut sen tarkempaa.
- satuin lukemaan
Ei kyllä ajattele MITÄÄN, sinä keskustleuja sotkeva nimierkitön paskakasa!
Viesteistäsi sietäisi tehdä poliisitutkinta, joten viimeikin herjat pois ja TURPA KIINNI, LESTADIOLAINEN TÄI.
- satuin lukemaan
Pyysin avaukseni poistoa.
Joku Lestadiolainen Brevik - taas vihaa täällä muita. Lerppamuna pelkuri ei uskalla käyttää edes samaa nimierkkiä.
Jeesus, Jumalani paranna tämä henkilö,tai Raamatustani repeää sivuja.
Toivoen, tosiKristittysi
- satuin lukemaan- Tee näin
Voitko pitää PASKAISEN suusi kiinni ja RUPISEN naamasi poissa tältä palstalta!
Kiitos. - Eräs uskova sivusta
Tee näin kirjoitti:
Voitko pitää PASKAISEN suusi kiinni ja RUPISEN naamasi poissa tältä palstalta!
Kiitos.Ollaanpa taas tällä palstalla ystävällisiä. Niin kuin aina.ja kehittävääkeskustelua, kuinkas muuten.
Eräs uskova sivusta kirjoitti:
Ollaanpa taas tällä palstalla ystävällisiä. Niin kuin aina.ja kehittävääkeskustelua, kuinkas muuten.
Ja kenenkähän toimesta, oi rakas lähimmäinen ;o)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165