Olin oikeassa

Sattuipa silmiin vanhoja viestejäni tällä ammoin niin kukoistavalla palstalla. Miten onnistuinkaan aina olemaan niin oikeassa! Eletty elämä on todistanut ne todeksi. Voi miesparkoja, voi teitä parkoja ressukoita!

11

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sydämelliset "nimipäiväonnittelut" Sanelmalle Turkuun, vai missä ikinä nautiskeletkaan nykyään olostasi..ja viskiäkö se oli?

      • lolo..

        juu viskiä.


      • nykyinen entinen

        Moi. Muistaakseni Sanelma tykkää hyvästä punkusta ja suklaasta. Kissojen ohella. Mutta jos teillä oli veto viskipullosta, niin se on toinen juttu. Niin, lähdettiin täältä, kyllästyin varsinkin siihen erääseen narsistihirviöön. Minäkin. Käyn noin kerran kuukaudessa heittämässä vilkaisun ja pienen herjan jollekin taukille, polot ihastuvat kun niille kirjoittaa. Vointeja.


    • shkprmpmx

      So?

      Voittaja jää yksin.

    • salatut elämät.

      Ikuiseksi arvoitukseksi jää, missä olit niin oikeassa. Aina.

    • Numero yksi piste

      Älä nyt. Minäkin kirjoitan monesti nimmarilla jollekkin epämääräiselle keskustelupalstalle ja ilmoitan sinne että "olen aina oikeassa". Joskus kirjoitan myös, tai ilmoitan oikeastaan, että olen maailman kaunein. Joskus taas ilmoitan että olen maailman paras. Tämä saa minut tuntemaan itseni eläväksi ihmiseksi ja kokemaan olemista. Lisäksi se kutkuttaa itsetuntoani kun, esim. "olen oikeassa" eikä mun edes tartte perustella.

      Olen maailman vahvin ja kaunein ja mun isä hakkaa sun isäs.

      • Raipe.

        Oli miten hyvänsä, kaipaan tälle palstalle, mikä nyt on selkeästi vallattu jonkun ääriliikkeen haltuun niitä kirjoittajia, jotka olivat silloin, kun itse tänne yritin ängetä. Siis aloittajaa, Herthaa, Sanelmaa, Naria, Marian Aavetta, jopa Jördeä. Sitten oli myös Tittelityy. Manna gryn ja J. Pukkila näyttäytyvät ajoittain.


      • Raipe. kirjoitti:

        Oli miten hyvänsä, kaipaan tälle palstalle, mikä nyt on selkeästi vallattu jonkun ääriliikkeen haltuun niitä kirjoittajia, jotka olivat silloin, kun itse tänne yritin ängetä. Siis aloittajaa, Herthaa, Sanelmaa, Naria, Marian Aavetta, jopa Jördeä. Sitten oli myös Tittelityy. Manna gryn ja J. Pukkila näyttäytyvät ajoittain.

        Kappas, Raipe ja vanha kunnon tiedonantaja j.pukkila olivat sisseistä sitkeimmät.

        Mainitsemiesi lisäksi keskustelussa mukana olivat ihanat Sohvi, Mariamagda, Nuttu, Carma/Cisma ja Kurre. Niin, ja perheenisä Antsu, henkinen puukässänope Pepe, sydän- ja verisuonitautinen mainosmies Jack, postmodernisti anti-mitä-tahansa Mi-yes, pettymysten patologisoima Mies vain, Mr Miekkonen ja viinivalintojaan esitellyt colli.


      • Raipe.
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Kappas, Raipe ja vanha kunnon tiedonantaja j.pukkila olivat sisseistä sitkeimmät.

        Mainitsemiesi lisäksi keskustelussa mukana olivat ihanat Sohvi, Mariamagda, Nuttu, Carma/Cisma ja Kurre. Niin, ja perheenisä Antsu, henkinen puukässänope Pepe, sydän- ja verisuonitautinen mainosmies Jack, postmodernisti anti-mitä-tahansa Mi-yes, pettymysten patologisoima Mies vain, Mr Miekkonen ja viinivalintojaan esitellyt colli.

        Totta, kaikkia mainitsemiasi en tunne tai ehkä jo muisti pätkii. Mi-yes kuulostaa tutulta, samoin Sohvi. Olisi kiva kuulla kaikista teistä ja heistä. Jotenkin kirjoittelu on nyt hirveän yksisilmäistä ja se älyllisyys, mitä opin arvostamaan monien aiempien vakkareiden viesteissä, esiintyy nykyisin harvakseltaan. Eihän kaiken tarvitse olla totaalisen akateemiseen pohdintaan perustuvaa, mutta ei myöskään silkkaa navan alle menevää syyllistämistä. Tämä palsta ei ole minulle mikään erityinen henkireikä, kurkkailen ajoittain, onko mitään eloa, mutta pääasiassa ei.


      • manna gryn
        Raipe. kirjoitti:

        Oli miten hyvänsä, kaipaan tälle palstalle, mikä nyt on selkeästi vallattu jonkun ääriliikkeen haltuun niitä kirjoittajia, jotka olivat silloin, kun itse tänne yritin ängetä. Siis aloittajaa, Herthaa, Sanelmaa, Naria, Marian Aavetta, jopa Jördeä. Sitten oli myös Tittelityy. Manna gryn ja J. Pukkila näyttäytyvät ajoittain.

        manna olavi gryn.

        nyt en ole ehkä vuoteen jaksanut keskittyä tälle palstalle, olen myös löytänyt uuden henkisen kodin uusi suomi24:n puheenvuoroista.

        palstan suosio on tosiaan pudonnut äärialhaiselle tasolle johtuen varmaankin yleisestä poliittisesta muutoksesta. maahanmuuttajat ovat varastaneet mediahuomion feminismiltä,- viimeiseen kolmeen vuoteen ei muusta kai ole puhuttukaan, kuin halla-ahosta, muslimeista ja perussuomalaisista.

        tasa-arvoa ajetaan nykyisin varsin keskitetysti, viranhoitona ministeriöissä tai hallitusohjelman mukaisesti eri koordinaatiohankkeiden avulla yhteistyössä kansalaisjärjestöjen kanssa. lisäksi feminististen järjestöjen ja poliittisten toimijoiden rinnalle on noussut useita miesjärjestöjä, jotka jo yhdistyivät miesjärjestöjen keskusliitoksi.

        feminismi loistaa poissaolollaan myös tiedotusvälineistä,- ainoastaan nyt keväällä alkanut slutwalk-liikehdintä on tuonut feminismin taas parrasvaloihin.

        vanhoista palstalaisista muistan kaikki tässä ketjussa mainitut, jonkun heistä olen bongannut myöhemmin palstalla eri nimimerkillä kirjoittamassa.


      • Taisteluväsymys
        manna gryn kirjoitti:

        manna olavi gryn.

        nyt en ole ehkä vuoteen jaksanut keskittyä tälle palstalle, olen myös löytänyt uuden henkisen kodin uusi suomi24:n puheenvuoroista.

        palstan suosio on tosiaan pudonnut äärialhaiselle tasolle johtuen varmaankin yleisestä poliittisesta muutoksesta. maahanmuuttajat ovat varastaneet mediahuomion feminismiltä,- viimeiseen kolmeen vuoteen ei muusta kai ole puhuttukaan, kuin halla-ahosta, muslimeista ja perussuomalaisista.

        tasa-arvoa ajetaan nykyisin varsin keskitetysti, viranhoitona ministeriöissä tai hallitusohjelman mukaisesti eri koordinaatiohankkeiden avulla yhteistyössä kansalaisjärjestöjen kanssa. lisäksi feminististen järjestöjen ja poliittisten toimijoiden rinnalle on noussut useita miesjärjestöjä, jotka jo yhdistyivät miesjärjestöjen keskusliitoksi.

        feminismi loistaa poissaolollaan myös tiedotusvälineistä,- ainoastaan nyt keväällä alkanut slutwalk-liikehdintä on tuonut feminismin taas parrasvaloihin.

        vanhoista palstalaisista muistan kaikki tässä ketjussa mainitut, jonkun heistä olen bongannut myöhemmin palstalla eri nimimerkillä kirjoittamassa.

        Feminismi taitaa olla kuluttanut loppuun aiheensa, ainakin ne tärkeimmät. Toinen havainto on, että feminismi kykenee käsittelemään yhtä, korkeintaan kahta asiaa kerralla. Viimeisin on tämä naisia pörssiyhtiöihin, edellinen koski vanhempainvapaiden jakamista. Kumpikin aiheita, jotka eivät enää suurta yleisöä jaksa kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe