Eli otin bitlockerin pois käytöstä ulkoisesta kovosta ja nyt sitä ei enää löydy... Poiston alussa mielestäni kysyttiin jotain levyn numeroa... Mitenkäs tuon saisi takaisin käyttöön? Voisko partitio olla jotenkin hukassa ja miten se palautetaan? My computerissä levyä ei näy, mutta levyn hallinnan puolella näkyy ja teksti "unallocated". Kiitoksia =)
Bitlockerin posto ulkoisesta kovosta...
4
115
Vastaukset
- MBR sekaisin
Luultavasti levym MBR sekaisin, eli leyllä datat tallessa, mutta levyn "kirjanpito" sekaisin.
Koita sellaista ohjelmaa, tietysti omalla vastuullasi, kuin "Testdisk".
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/463306-vista-sekoitti-ulkoisen-kovalevyn-unallocated.html - Hartsa73
Kiitoksia vinkistä =) Oireet on samat... Mitäs pystyis tekemään korjatakseni sen windows 7:lla?
- ssdjahdd
Virhe numero yksi: Otit Bitlockerin käyttöön.
Virhe numero kaksi: Otit Bitlockerin pois käytöstä
Et saa enää dataa levyltä. - Hartsa73
Jep jep, ja sitten lisää vinkkejä =) Koitin tuota "Testdiskiä", mutta ilman apua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 99997
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.51593