Olimme kaverini kanssa niillä ja katsoimme american pie 6 yhtäkkiä kaverini veti housunsa alas ja mälläsi minun naamalle ennenkuin ehdin edes vilkaista.
Hänen kyrpänsä oli pystyssä kuin omani joten menimme sänkyyn ja aloimme runkata ristiin. Hetken kuluttua kaverini Tony haki hänen isän kaapista kondomin ja laittoi sen kyrpäänsä.
Panimme kunnes huomasimme että kondomissa oli reikä, säikähdimme ja hän rupesi nuolemaan mällejäni minun kyrvän juuresta.
Kuulimme kun hänen isänsä tuli autolla kotiin ja lopetimme panemisen.
puettiin vaatteet päälle ja sen jälkeen en ole nähnyt kaveriani 3 päivään mitä minun pitäisi tehdä??!!?? olen 13.vuotias?!?!!?
Anaaliseksiä kaverin kanssa!!
Verneri98
0
835
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3961600Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä27010562 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk82903Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28875- 54813
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75757- 65746
- 59735
- 57732